Σε έναν κουτσουρεμένο αγώνα λόγω καιρικών συνθηκών, o Γάλλος Ogier τα πήρε όλα και έφυγε, κάνοντας τo δυο στα δυο στις νίκες του. Απέδειξε πως δίκαια κατέχει για τρεις συνεχόμενες χρονιές τoν τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή και φτάνοντας στις 34 νίκες συνεχίζει τη δυναστεία των SEB η οποία από ότι φαίνεται δύσκολα θα πέσει.
Ο ανταγωνισμός αποδείχτηκε μικρότερος των περιστάσεων. Ο Latvala έμεινε από την πρώτη κιόλας ειδική από ημιαξόνιο, ενώ ο Μeeke, που προσπάθησε να κινηθεί σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς, ήταν για δεύτερη φορά άτυχος, καταστρέφοντας το σύστημα διεύθυνσης του DC3 WRC πάνω σε μια πέτρα, σημειώνοντας το πέτρα-Mekee 2-0! Ο Ostberg κινήθηκε αθόρυβα κάνοντας άλλη μια καλή εμφάνιση, και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Άλλο ένα από τα φαβορί του αγώνα, ο Adreas Mikkelsen, μετά από μικροεξόδους και λαθάκια αρκέστηκε στην τέταρτη θέση του αγώνα.
Άνθρωπος του αγώνα αναδείχτηκε ο Νεοζηλανδός Hayden Paddon, ο οποίος οδηγώντας με ρυθμό και αλάνθαστα, εκμεταλλευόμενος την σειρά εκκίνησης, ήταν ο μόνος που απείλησε τον Ogier. Με αποκορύφωμα τη δεύτερη μέρα έφτασε την μεταξύ τους διαφορά στα 10 δευτερόλεπτα, αναγκάζοντας τον Γάλλο στην Vargasen 2 να πιέσει και να καθαρίσει τον αγώνα, αφήνοντας τον Paddon στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Ο Tanak με το DMACK Fiesta WRC τερμάτισε στην 5η θέση, ενώ ο Danni Sordo, μετά από ένα κλαταρισμένο λάστιχο, που του κόστισε αρκετά σε χρόνο, τερμάτισε 6ος. Στην 7η θέση βρίσκεται ο Henning Solberg, που απέδειξε ότι η τέχνη δεν ξεχνιέται, ενώ, ο γνωστός από το ERC, Craig Breen ήρθε 8ος στον πρώτο του αγώνα με την DS3 WRC μαθαίνοντας το αυτοκίνητο.
Στους άτυχους του αγώνα, συγκαταλέγονται ακόμη ο Thierry Neuville, που αναγκάστηκε να κινείται με κίνηση στον ένα τροχό για αρκετές διαδρομές, αφού δεν υπήρχε ενδιάμεσο σέρβις. Ενώ ο Eric Camilli έφερε αρκετές τούμπες και τσαλάκωσε το Fiesta, σημειώνοντας την δεύτερη συνεχόμενη εγκατάλειψη , βάζοντας σε σκέψεις τον Wilson για το μέλλον του στην ομάδα σαν επίσημο οδηγό.
Στο WRC2, τώρα, ο Elfyn Evans, σημείωσε και αυτός την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στον θεσμό με το Fiseta R5 evo, μπροστά από τα δυο εργοστασιακά Skoda, του Tidermand στην 2η θέση και του Lappi στην 3η θέση, κάνοντας την νίκη του πολύ σημαντική, στέλνοντας μήνυμα ότι κακώς υποβιβάστηκε. Μεγάλος άτυχος της κατηγορίας ήταν ο τοπικός Fredrik Ahlin, με Fiesta, ο οποίος προηγείτο στις πρώτες ειδικές και ενώ στην συνέχεια ήταν μέσα στην πρώτη τριάδα, εγκατέλειψε την δεύτερη μέρα μετά από επαφή με πέτρα. Τέλος, την παράσταση έκλεψε ο Eyvind Brynildsen που πέταξε στα 45 μέτρα με Fiesta R5 evo και έσπασε το ρεκόρ του “Colins Crest Award”!!!
επιμέλεια: Παναγιώτης Κονδύλης
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο