• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2016: Ευσεβείς πόθοι για άλλη μια χρονιά;

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2016: Ευσεβείς πόθοι για άλλη μια χρονιά;

18/03/2016

 

header panellinio protathlima taxytitas 2016Ξεκινούν και πάλι τον επόμενο μήνα οι αγώνες ταχύτητας, με την πρώτη εκδήλωση της χρονιάς να πραγματοποιείται στις 17 και 18 Απριλίου στα Μέγαρα, που διοργανώνει η ΑΛΑ.

Σύμφωνα με την προκήρυξη του Πρωταθλήματος τα αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν θα χωριστούν στις εξής κατηγορίες: 

OMAE Saxo-106 Cup | Μονοθέσια | Sport (S) | Τουρισμού (Τ) | Μεγάλου Τουρισμού (GT) | Formula Saloon (FSA1.6, FSA2.0, FSA, FST, FST2, FSR) | Ιστορικά

Ο αγώνας του αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων σηματοδοτεί την έναρξη του πολύ θεαματικού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2016, το οποίο φέτος αποτελείται από 4 αγωνιστικές συναντήσεις, δύο στα Μέγαρα και δύο στις Σέρρες.

Όπως και να ‘χει, φτάσαμε αισίως στην 3η χρονιά δίχως πρωτάθλημα ταχύτητας στη χώρα, η οποία διαθέτει 2 πίστες,η μια μάλιστα η καλύτερη των Βαλκανίων. Σε αυτή την πίστα –Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών– η τελευταία φορά που έγινε ελληνικός πρωταθληματικός αγώνας… κοντεύει να παρέλθει δεκαετία (2007)! Η περιγραφή της κατάστασης είναι εύκολη. Το θέμα είναι τι πρέπει να γίνει;

106-saxo tripoliΤα προηγούμενα χρόνια οι παράγοντες λήψης αποφάσεων θεώρησαν ότι το πρόβλημα είχε να κάνει με την προκήρυξή και το μοίρασμα κλάσεων/κατηγοριών. Όμως η απάντηση μάλλον δεν βρίσκεται εκεί. Μια άλλη απλοϊκή εξήγηση είναι η οικονομική κρίση, αλλά και πάλι δεν ευθύνεται απολύτως, αφού ναι μεν έπληξε -βάναυσα- τους αγωνιζόμενους με χαμηλό βαλάντιο, και απόδειξη είναι η μη διεξαγωγή του 106-saxo cup στο οποίο ματαίως πίστευε η ΟΜΑΕ, όμως πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα μπορούν να συμμετέχουν σε αγώνες. Αυτό το αποδεικνύει η σταθερότητα με την οποία επισκέπτονται οι Βούλγαροι τις Σέρρες (Από το 2010) για το  πρωτάθλημα τους, το οποίο όταν το δικό μας ευαγγελίζεται φέτος 4 αγώνες, το δικό τους έχει σταθερά 7-8 κάθε χρόνο, με παράβολο συμμετοχής στο 1/4 των δικών μας αγώνων.

f3 ninosΆρα το πρόβλημα βρίσκεται καθαρά στους αγωνιζόμενους και την νοοτροπία τους. Πριν 30 χρόνια, περίπου, διαμαρτύρονταν για την έλλειψη πίστας. Οι πίστες ήρθαν στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και εκεί που όλα έδειχναν ρόδινα, μέσα σε λιγότερο από 20 χρόνια από την έλευση τους, φτάσαμε στο ναδίρ. Αρχικά χάθηκαν τα δυο άκρα της αλυσίδας: Τα πάνω από 20 Ν/1 και τα σχεδόν 20 μονοθέσια F3 των χρόνων της Τρίπολης. Μετά τα ενιαία, τα οποία δυστυχώς από την εποχή της Seat και μετά είχαν ένα εγγενές μειονέκτημα: ήταν αυτοκίνητα είτε δίχως ομολογκασιόν, είτε με χαμηλή ανταγωνιστικότητα εντός των κλάσεων. Μετά, η ανάγκη των κορυφαίων αγωνιζομένων για συμμετοχή σε όλους τους θεσμούς, απέκλεισε τη δυνατότητα των ελληνικών αγώνων να διεξάγονται αποκλειστικά με καθαρόαιμα αυτοκίνητα πίστας όπως θα τους άρμοζε και έτσι έβαλε το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του πρωταθλήματος ταχύτητας!

0-startΜε αυτά και με αυτά, λοιπόν, έχουμε φτάσει στην σημερινή κατάσταση του ενός φιλικού -και επεισοδιακού- αγώνα τη χρονιά, με grid “όλα μέσα” αναγκαστικά… Και όμως, αν οι αγωνιζόμενοι θέλουν, φέτος αυτό μπορεί να αλλάξει. Πρώτα απ’ όλα έχουμε την πτώση της τιμής των καυσίμων, οπότε δεν ευσταθεί πλέον το επιχείρημα του υψηλού κόστους μετακίνησης στις Σέρρες, που πρέπει να είναι ο απόλυτος στόχος για το πρωτάθλημα. Έπειτα, οι 3 κατ’ ελάχιστον αγώνες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, να γίνουν με μια “συμφωνία κυριών”: η ΟΜΑΕ να ζητήσει από τους αγωνιζόμενους να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους εκ των προτέρων και να πριμοδοτήσει με μια έκπτωση στο παράβολο συμμετοχής για όσους δηλώσουν -υπεύθυνα- ότι θα ακολουθήσουν όλο το πρωτάθλημα.

Μετά, όλα θα πάρουν το δρόμο τους. Το θέμα είναι να γίνει επιτέλους το πρωτάθλημα. Τα υπόλοιπα, -κλάσεις/επίπεδο grid- “θα τα ρυθμίσει η αγορά”. Και, αν και όταν υπάρξει μια σταθερότητα, να έρθουν επιτελούς πιο εξειδικευμένα αυτοκίνητα -S2000 πίστας- τα οποία πωλούνται σε αντίστοιχες τιμές με τα γνωστά μας 4κίνητα και θα αναθερμάνουν το ενδιαφέρον.

Ευσεβείς πόθοι για άλλη μια χρονιά;… Θα δείξει!
Αν πάντως οι πρώτοι 2 αγώνες γίνουν στην ώρα τους, όλα είναι πιθανά!

find us

2016 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2016
Προηγούμενο άρθρο Αγώνας Πλαγιολίσθησης Και GP Tuning Χανίων: Συμμετοχές
Επόμενο άρθρο Σ.Ο.Α.Α.: ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Σεμινάριο Αγώνων Ράλλυ Regularity

Σεμινάριο Αγώνων Ράλλυ Regularity

1ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων | Όπως παλιά…

1ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων | Όπως παλιά…

Seajets Rally Acropolis 2016… η επιστροφή του Ιαβέρη Junior!!!

Seajets Rally Acropolis 2016… η επιστροφή του Ιαβέρη Junior!!!

23ο Rally Sprint ΦΙΛΙΠΠΟΣ στις 13 και 14 Μαΐου από την Λ.Α.Β.

23ο Rally Sprint ΦΙΛΙΠΠΟΣ στις 13 και 14 Μαΐου από την Λ.Α.Β.

Ολυμπιακό Ράλλυ 2016:  Φιλιππίδης – Μαχαίρας μάχη μέχρι τέλους!

Ολυμπιακό Ράλλυ 2016: Φιλιππίδης – Μαχαίρας μάχη μέχρι τέλους!

Drift: 4ος γύρος του Παν. Πρωτ. Πλαγιολίσθησης

Drift: 4ος γύρος του Παν. Πρωτ. Πλαγιολίσθησης

5ο Ιστορικό Ράλλυ Ολύμπου: Στη σκιά των Μετεώρων

5ο Ιστορικό Ράλλυ Ολύμπου: Στη σκιά των Μετεώρων

Ανάβαση Πλατάνι “Πιτίτσα”: Αποτελέσματα

Ανάβαση Πλατάνι “Πιτίτσα”: Αποτελέσματα

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!