• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Ανάβαση Ριτσώνας 2016: Με πρωταγωνιστή τον καιρό… και άνεμο “Βοργιά”!

Ανάβαση Ριτσώνας 2016: Με πρωταγωνιστή τον καιρό… και άνεμο “Βοργιά”!

28/03/2016

anavasi Ritsonas apotelesmata 2016 post image

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος αγώνας για τον θεσμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών η γνωστή και πολύ αγαπητή ανάβαση ΡΙΤΣΩΝΑΣ. Ο άσχημος καιρός δυστυχώς χάλασε την διάθεση σε οδηγούς και θεατές παίζοντας παράλληλα και ρυθμιστικό ρόλο στην διαμόρφωση των αποτελεσμάτων καθώς άλλοι οδηγοί πρόλαβαν στεγνό τον δρόμο και άλλοι όχι. Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τα αποτελέσματα σε κατηγορίες και κλάσεις.

Στην ομάδα Ν ο Δημήτρης Πολατσίδης με PEUGEOT 106 S16 N2 ήταν ο ταχύτερος όλων δίνοντας μια πραγματική μάχη με τον Νικόλαο Κόμνο που τερμάτισε στην δεύτερη θέση με ίδιο αυτοκίνητο με την μεταξύ τους διαφορά να είναι μόνο 0,67 εκατοστά του δευτερολέπτου. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Κάκος με MITSUBISHI LANCER EVO IX N4 με 1,30 δευτερόλεπτο διαφορά από τον πρώτο.

Στην ομάδα Α ο Σπύρος Βοργιάς με PEUGEOT 106 S16 Α6 αναδείχτηκε νικητής εκμεταλλευόμενος το πέρασμα του σε στεγνό δρόμο στο πρώτο μισό του αγώνα, χτίζοντας έτσι διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του. Στην δεύτερη θέση συναντάμε τον Μιχάλη Ευθυμίου με το θηριώδες FORD ESCORT WRC A8 έχοντας κάνει και τα δυο σκέλη υπό βροχή, με τις συνθήκες του δευτέρου να είναι λίγο καλύτερες. Την τριάδα κλίνει ο Βαγγέλης Τσιούρης με PEUGEOT 106 S16 Α6.

Ο Γιώργος Κεχαγιάς με FORD SIERRA RS500 κατέλαβε την πρώτη θέση στην ομάδα E με τον Διονύση Τροβά με BMW M3 και Παναγιώτη Ευθυμίου με BMW M3 DTM να ακολουθούν καταλαμβάνοντας την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Στην ομάδα Ν έως 2 λίτρα όπως είναι φυσικό ο Δημήτρης Πολατσίδης με PEUGEOT 106 S16 έκοψε πρώτος το νήμα, ακολουθούμενος από τους  Νικόλαο Κόμνο και Διονύση Γιαννούλη συμπληρώνοντας έτσι την τριάδα γενικής έχοντας κάνει το πρώτο σκέλος στεγνό.

Στην ομάδα Α έως 2 λίτρα τον καλύτερο χρόνο έγραψε ο Σπύρος Βοργιάς με PEUGEOT 106 S16 κάνοντας και στα δυο σκέλη το ταχύτερο πέρασμα, αφήνοντας έτσι τον Βαγγέλη Τσιούρη με ίδιο αυτοκίνητο στην δεύτερη θέση και τον εκπληκτικό για άλλη μια φορά Βασίλη Μπάτζανο με PEUGEOT 106 RALLYE Α5 στη τρίτη θέση.

Στην ομάδα E έως 2 λίτρα ο Παντελής Βασιλειάδης με CITROEN AX ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου έχοντας δείξει τις διαθέσεις του όλο το διήμερο κάνοντας συνεχώς τα ταχύτερα περάσματα στην ομάδα. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Δημήτρης Τσούργιανης με VW GOLF 3, με τον Δημήτρη Λουκά και το CITROEN AX του να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

 

 

Στις κλάσεις τώρα όπου οι καιρικές συνθήκες δεν επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα καθώς όλοι οι συμμετέχοντες αντιμετώπιζαν το ίδιο βρεγμένο η στεγνό οδόστρωμα στην μεταξύ τους κόντρα οι μάχες και οι διεκδικήσεις δεν έλειψαν σε καμία περίπτωση. Έτσι η κλάση της Ν2 είχε ως μεγάλο νικητή τον Δημήτρη Πολατσίδη με PEUGEOT 106 S16, με τους  Νικόλαο Κόμνο και Διονύση Γιαννούλη με ίδιο αυτοκίνητο να τερματίζουν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Εδώ να αναφέρουμε πως ταχύτερος όλων και στα δυο περάσματα ήταν ο Χρήστος Βλάχος με PEUGEOT 106 S16 και αυτός, αλλά ο τελικός έλεγχος που έγινε στο αμάξι έδειξε πως υπήρχε κάποια παρατυπία με την πλεξούδα του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του.

Στην κλάση της  Ν3 ο Γιάννης Φωτεινέλης με HONDA CIVIC TYPE R κέρδισε την κλάση του έχοντας μια πολύ ωραία μάχη με τον Νικόλαο Ντούρα με PEUGEOT 206 RC όπου και προηγείτο μέχρι το πρώτο μισό του αγώνα, αλλά δυστυχώς μια έξοδο που είχε στα τελειώματα της δεύτερης προσπάθειας του στέρησε τον τερματισμό, με τον ίδιο να δηλώνει πως θα επιστρέψει σύντομα.

Ο Κωνσταντίνος Κάκος με MITSUBISHI LANCER EVO IX N4 επικράτησε στην κλάση της Ν4 με ανατροπή αφού στο πρώτο σκέλος ήταν δεύτερος αλλά βελτίωσε σημαντικά τον χρόνο του στο δεύτερο.

Στην κλάση Α5 ο Βασίλης Μπάτζανος με PEUGEOT 106 RALLYE ήταν ταχύτερος όλο το διήμερο κάτι που του χάρισε την πρώτη θέση. Πίσω του τερμάτισαν οι Χρήστος Ατζέμης με ίδιο αυτοκίνητο και Γιώργος Δήμου με VW POLO 16V έχοντας μια πολύ ωραία και δυνατή μάχη μεταξύ τους η οποία κρίθηκε στις λεπτομέρειες.

Ο Σπύρος Βοργιάς με PEUGEOT 106 S16 όπως είναι φυσικό κατέκτησε και την πρώτη θέση στην κλάση Α6 σημειώνοντας και τις δυο φορές το ταχύτερο πέρασμα. Στην δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν οι Βαγγέλης Τσιούρης και Σταύρος Κρέτσας με CITROEN SAXO με την διαφορά του τρίτου από τον τέταρτο Κώστα Παπαχρήστου να είναι πολύ μικρή, μιας και στο πρώτο σκέλος ο Παπαχρήστος δεν πρόλαβε το στεγνό οδόστρωμα.

 

find us

 

Στην κλάση της Α7 ο Γιώργος Αναδιώτης με RENAULT CLIO SPORT ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας στην δεύτερη θέση στον Νίκο Τσέρτο με HONDA CIVIC TYPE R. Εδώ να σημειώσουμε πως στο πρώτο σκέλος  και πιο συγκεκριμένα στις τελευταίες πέντε στροφές της διαδρομής ο Ν.Τσέρτος έπιασε και προσπέρασε το προπορευόμενο όχημα μέσα στην ειδική κάτι που του στοίχισε σε χρόνο μέχρι να ολοκληρώσει την προσπάθεια του. Στο τρίτο σκαλί βρέθηκε ο Σταύρος Χατούπης με το πρωτοεμφανιζόμενο OPEL CORSA B KIT CAR παρά την λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο μισό του αγώνα, ανακάμπτοντας όμως στο δεύτερο πέρασμα.

Νίκη για τον Παντελή Βασιλειάδη με το πράσινο CITROEN AX στην κλάση της Ε/10 ο οποίος κινήθηκε στους γνωστούς γρήγορους ρυθμούς. Στην δεύτερη θέση πίσω του ο Δημήτρης Λουκάς με CITROEN AX επίσης.

Η  Ε/11 είχε νικητή τον Δημήτρη Τσούργιανη με VW GOLF 3 με τους Παναγιώτη Σαμαρά με OPEL ASCONA και Διονύση Ρηγόπουλο με OPEL KADETT να καταλαμβάνουν την δεύτερη και τρίτη θέση.

Νικητής και στην κλάση Ε/12 ο Γιώργος Κεχαγιάς με FORD SIERRA RS500 αποδεικνύοντας πως τα πάει καλά και με τα πισωκίνητα αυτοκίνητα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Διονύσης Τροβάς με BMW M3 και Παναγιώτης Ευθυμίου με BMW M3 DTM με την συνολική διαφορά δεύτερου και τρίτου να μην ξεπερνάει τα τρία δευτερόλεπτα.

 

 

 

Στην Formula Saloon Turbo η μάχη για την κλάση αλλά και για την άτυπη γενική ανάμεσα στον «μεγάλο» σε εμπειρίες Νικόλα Περατινό με FORD ESCORT COSWORTH και τον νέο Παναγιώτη Κύρκο με MITSUBISHI LANCER VIII έληξε υπέρ του πρώτου με μόλις 0,79 εκατοστά του δευτερολέπτου, έχοντας μοιραστεί από ένα ταχύτερο πέρασμα ο καθένας. Στην τρίτη θέση συναντάμε τον Κωνσταντίνο Λαζαρίδη με  MITSUBISHI LANCER VIII επίσης.

Για την Formula Saloon Turbo 2 ο Αντώνης Σταφυλοπάτης ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του διημέρου κατακτώντας την πρώτη θέση με το γνωστό OPEL ASTRA OPC εξελιγμένο και βελτιωμένο όμως πλέον για την κατηγορία αυτή. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Ζυγογγιάνης με AUDI A3 και τρίτος ο πρωτοεμφανιζόμενος Δημήτρης Μάμαλης με SEAT IBIZA.

 

Στα Iστορικά αυτοκίνητα τώρα που χαρίζουν ένα ιδιαίτερο χρώμα με την παρουσία τους θυμίζοντας άλλες εποχές, στο πρώτο σκαλί του βάθρου έχουμε τον Γιώργο Κατσαρό με ένα FORD ESCORT RS 1.600, τερματίζοντας παράλληλα πρώτος και στην κατηγορία 1,2,3,4 και στην κατηγορία 1,2. Στην δεύτερη θέση της γενικής, στην δεύτερη της κατηγορίας 1,2,3,4,της κατηγορίας 1,2, στην πρώτη θέση της κατηγορίας 4 και της κλάσης ιστορικών αυτοκινήτων 2.000cc συναντάμε τον  Γιάννη Καλαιτζιάν έχοντας λύσει τα προβλήματα και αναβαθμίσει το FIAT RITMO 130 TC οδηγώντας  γρήγορα και έξυπνα στην βροχή. Στην τρίτη θέση γενικής και στην τρίτη της κατηγορίας 1,2,3,4,  ο Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος με MAZDA 323 GTX 4WD. Στην κατηγορία 3 των ιστορικών ο Λυμπέρης Παπάζογλου με ALFA ROMEO ALFASUD TI πέτυχε τον καλύτερο χρόνο κερδίζοντας έτσι την πρώτη θέση.

 

Επιμέλεια Παντελής Παπανδρέου

Αυτά έγιναν στην πρώτη Ανάβαση της χρονιάς, μείνετε συντονισμένοι, γιατί τις επόμενες μέρες θα ανεβάσουμε μοναδικά πλάνα και φωτογραφίες, με τις καλύτερες στιγμές…έτσι όπως τις κατέγραψε ο φακός του time2rally!!!

 

Ο επόμενος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων θα διεξαχθεί στις 23/24-4-2016 από το  αθλητικό σωματείο  Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. και θα είναι η Aνάβαση ΔΙΟΝΥΣΟΥ, μια ανάβαση που αναβιώνει μετά από 40 χρόνια.

 

Χρόνοι & Αποτελέσματα (pdf)

 

Άλμπουμ by photorallypress


 

































 

2016 ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ 2016 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΣΜΑ ΠΑΝ. ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ 2016
Προηγούμενο άρθρο Ανάβαση Ριτσώνας: Ολοκληρώθηκαν τα επίσημα δοκιμαστικά
Επόμενο άρθρο O.R.C.A.: 17o Αθηναϊκό Ράλλυ Ακριβείας

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Αμοιβαία Αλλαγή Ημερομηνίας Τέλεσης Για Τα Ράλλυ Σπριντ Σπάρτης Και Πύργου

Αμοιβαία Αλλαγή Ημερομηνίας Τέλεσης Για Τα Ράλλυ Σπριντ Σπάρτης Και Πύργου

Ακόμη μια διάκριση για τους Χατζηκωνσταντίνου – Ματαλιωτάκη

Ακόμη μια διάκριση για τους Χατζηκωνσταντίνου – Ματαλιωτάκη

O.M.A.E. : Επικαιροποίηση Τεχνικών Κανονισμών & Εγκυκλίων

O.M.A.E. : Επικαιροποίηση Τεχνικών Κανονισμών & Εγκυκλίων

Ανάβαση Ομαλού 2016: Νέα ημερομηνία…

Ανάβαση Ομαλού 2016: Νέα ημερομηνία…

1η Ανάβαση Ελασσόνας: Με απόλυτη επιτυχία το βάπτισμα του πυρός

1η Ανάβαση Ελασσόνας: Με απόλυτη επιτυχία το βάπτισμα του πυρός

Videos & Photos από το 32ο Ράλλυ Φθιώτιδος| enjoy!

Videos & Photos από το 32ο Ράλλυ Φθιώτιδος| enjoy!

Με ειδική μέσα στην πόλη του Ηρακλείου το Rally Crete 2015!!!

Με ειδική μέσα στην πόλη του Ηρακλείου το Rally Crete 2015!!!

Ανάβαση Ριτσώνας: Την Παρασκευή 18 Μαρτίου λήγουν οι συμμετοχές!

Ανάβαση Ριτσώνας: Την Παρασκευή 18 Μαρτίου λήγουν οι συμμετοχές!

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!