Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος αγώνας για τον θεσμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών η γνωστή και πολύ αγαπητή ανάβαση ΡΙΤΣΩΝΑΣ. Ο άσχημος καιρός δυστυχώς χάλασε την διάθεση σε οδηγούς και θεατές παίζοντας παράλληλα και ρυθμιστικό ρόλο στην διαμόρφωση των αποτελεσμάτων καθώς άλλοι οδηγοί πρόλαβαν στεγνό τον δρόμο και άλλοι όχι. Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τα αποτελέσματα σε κατηγορίες και κλάσεις.
Στην ομάδα Ν ο Δημήτρης Πολατσίδης με PEUGEOT 106 S16 N2 ήταν ο ταχύτερος όλων δίνοντας μια πραγματική μάχη με τον Νικόλαο Κόμνο που τερμάτισε στην δεύτερη θέση με ίδιο αυτοκίνητο με την μεταξύ τους διαφορά να είναι μόνο 0,67 εκατοστά του δευτερολέπτου. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Κάκος με MITSUBISHI LANCER EVO IX N4 με 1,30 δευτερόλεπτο διαφορά από τον πρώτο.
Στην ομάδα Α ο Σπύρος Βοργιάς με PEUGEOT 106 S16 Α6 αναδείχτηκε νικητής εκμεταλλευόμενος το πέρασμα του σε στεγνό δρόμο στο πρώτο μισό του αγώνα, χτίζοντας έτσι διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του. Στην δεύτερη θέση συναντάμε τον Μιχάλη Ευθυμίου με το θηριώδες FORD ESCORT WRC A8 έχοντας κάνει και τα δυο σκέλη υπό βροχή, με τις συνθήκες του δευτέρου να είναι λίγο καλύτερες. Την τριάδα κλίνει ο Βαγγέλης Τσιούρης με PEUGEOT 106 S16 Α6.
Ο Γιώργος Κεχαγιάς με FORD SIERRA RS500 κατέλαβε την πρώτη θέση στην ομάδα E με τον Διονύση Τροβά με BMW M3 και Παναγιώτη Ευθυμίου με BMW M3 DTM να ακολουθούν καταλαμβάνοντας την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Στην ομάδα Ν έως 2 λίτρα όπως είναι φυσικό ο Δημήτρης Πολατσίδης με PEUGEOT 106 S16 έκοψε πρώτος το νήμα, ακολουθούμενος από τους Νικόλαο Κόμνο και Διονύση Γιαννούλη συμπληρώνοντας έτσι την τριάδα γενικής έχοντας κάνει το πρώτο σκέλος στεγνό.
Στην ομάδα Α έως 2 λίτρα τον καλύτερο χρόνο έγραψε ο Σπύρος Βοργιάς με PEUGEOT 106 S16 κάνοντας και στα δυο σκέλη το ταχύτερο πέρασμα, αφήνοντας έτσι τον Βαγγέλη Τσιούρη με ίδιο αυτοκίνητο στην δεύτερη θέση και τον εκπληκτικό για άλλη μια φορά Βασίλη Μπάτζανο με PEUGEOT 106 RALLYE Α5 στη τρίτη θέση.
Στην ομάδα E έως 2 λίτρα ο Παντελής Βασιλειάδης με CITROEN AX ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου έχοντας δείξει τις διαθέσεις του όλο το διήμερο κάνοντας συνεχώς τα ταχύτερα περάσματα στην ομάδα. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Δημήτρης Τσούργιανης με VW GOLF 3, με τον Δημήτρη Λουκά και το CITROEN AX του να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Στις κλάσεις τώρα όπου οι καιρικές συνθήκες δεν επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα καθώς όλοι οι συμμετέχοντες αντιμετώπιζαν το ίδιο βρεγμένο η στεγνό οδόστρωμα στην μεταξύ τους κόντρα οι μάχες και οι διεκδικήσεις δεν έλειψαν σε καμία περίπτωση. Έτσι η κλάση της Ν2 είχε ως μεγάλο νικητή τον Δημήτρη Πολατσίδη με PEUGEOT 106 S16, με τους Νικόλαο Κόμνο και Διονύση Γιαννούλη με ίδιο αυτοκίνητο να τερματίζουν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Εδώ να αναφέρουμε πως ταχύτερος όλων και στα δυο περάσματα ήταν ο Χρήστος Βλάχος με PEUGEOT 106 S16 και αυτός, αλλά ο τελικός έλεγχος που έγινε στο αμάξι έδειξε πως υπήρχε κάποια παρατυπία με την πλεξούδα του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του.
Στην κλάση της Ν3 ο Γιάννης Φωτεινέλης με HONDA CIVIC TYPE R κέρδισε την κλάση του έχοντας μια πολύ ωραία μάχη με τον Νικόλαο Ντούρα με PEUGEOT 206 RC όπου και προηγείτο μέχρι το πρώτο μισό του αγώνα, αλλά δυστυχώς μια έξοδο που είχε στα τελειώματα της δεύτερης προσπάθειας του στέρησε τον τερματισμό, με τον ίδιο να δηλώνει πως θα επιστρέψει σύντομα.
Ο Κωνσταντίνος Κάκος με MITSUBISHI LANCER EVO IX N4 επικράτησε στην κλάση της Ν4 με ανατροπή αφού στο πρώτο σκέλος ήταν δεύτερος αλλά βελτίωσε σημαντικά τον χρόνο του στο δεύτερο.
Στην κλάση Α5 ο Βασίλης Μπάτζανος με PEUGEOT 106 RALLYE ήταν ταχύτερος όλο το διήμερο κάτι που του χάρισε την πρώτη θέση. Πίσω του τερμάτισαν οι Χρήστος Ατζέμης με ίδιο αυτοκίνητο και Γιώργος Δήμου με VW POLO 16V έχοντας μια πολύ ωραία και δυνατή μάχη μεταξύ τους η οποία κρίθηκε στις λεπτομέρειες.
Ο Σπύρος Βοργιάς με PEUGEOT 106 S16 όπως είναι φυσικό κατέκτησε και την πρώτη θέση στην κλάση Α6 σημειώνοντας και τις δυο φορές το ταχύτερο πέρασμα. Στην δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν οι Βαγγέλης Τσιούρης και Σταύρος Κρέτσας με CITROEN SAXO με την διαφορά του τρίτου από τον τέταρτο Κώστα Παπαχρήστου να είναι πολύ μικρή, μιας και στο πρώτο σκέλος ο Παπαχρήστος δεν πρόλαβε το στεγνό οδόστρωμα.
Στην κλάση της Α7 ο Γιώργος Αναδιώτης με RENAULT CLIO SPORT ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας στην δεύτερη θέση στον Νίκο Τσέρτο με HONDA CIVIC TYPE R. Εδώ να σημειώσουμε πως στο πρώτο σκέλος και πιο συγκεκριμένα στις τελευταίες πέντε στροφές της διαδρομής ο Ν.Τσέρτος έπιασε και προσπέρασε το προπορευόμενο όχημα μέσα στην ειδική κάτι που του στοίχισε σε χρόνο μέχρι να ολοκληρώσει την προσπάθεια του. Στο τρίτο σκαλί βρέθηκε ο Σταύρος Χατούπης με το πρωτοεμφανιζόμενο OPEL CORSA B KIT CAR παρά την λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο μισό του αγώνα, ανακάμπτοντας όμως στο δεύτερο πέρασμα.
Νίκη για τον Παντελή Βασιλειάδη με το πράσινο CITROEN AX στην κλάση της Ε/10 ο οποίος κινήθηκε στους γνωστούς γρήγορους ρυθμούς. Στην δεύτερη θέση πίσω του ο Δημήτρης Λουκάς με CITROEN AX επίσης.
Η Ε/11 είχε νικητή τον Δημήτρη Τσούργιανη με VW GOLF 3 με τους Παναγιώτη Σαμαρά με OPEL ASCONA και Διονύση Ρηγόπουλο με OPEL KADETT να καταλαμβάνουν την δεύτερη και τρίτη θέση.
Νικητής και στην κλάση Ε/12 ο Γιώργος Κεχαγιάς με FORD SIERRA RS500 αποδεικνύοντας πως τα πάει καλά και με τα πισωκίνητα αυτοκίνητα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Διονύσης Τροβάς με BMW M3 και Παναγιώτης Ευθυμίου με BMW M3 DTM με την συνολική διαφορά δεύτερου και τρίτου να μην ξεπερνάει τα τρία δευτερόλεπτα.
Στην Formula Saloon Turbo η μάχη για την κλάση αλλά και για την άτυπη γενική ανάμεσα στον «μεγάλο» σε εμπειρίες Νικόλα Περατινό με FORD ESCORT COSWORTH και τον νέο Παναγιώτη Κύρκο με MITSUBISHI LANCER VIII έληξε υπέρ του πρώτου με μόλις 0,79 εκατοστά του δευτερολέπτου, έχοντας μοιραστεί από ένα ταχύτερο πέρασμα ο καθένας. Στην τρίτη θέση συναντάμε τον Κωνσταντίνο Λαζαρίδη με MITSUBISHI LANCER VIII επίσης.
Για την Formula Saloon Turbo 2 ο Αντώνης Σταφυλοπάτης ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του διημέρου κατακτώντας την πρώτη θέση με το γνωστό OPEL ASTRA OPC εξελιγμένο και βελτιωμένο όμως πλέον για την κατηγορία αυτή. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Ζυγογγιάνης με AUDI A3 και τρίτος ο πρωτοεμφανιζόμενος Δημήτρης Μάμαλης με SEAT IBIZA.
Στα Iστορικά αυτοκίνητα τώρα που χαρίζουν ένα ιδιαίτερο χρώμα με την παρουσία τους θυμίζοντας άλλες εποχές, στο πρώτο σκαλί του βάθρου έχουμε τον Γιώργο Κατσαρό με ένα FORD ESCORT RS 1.600, τερματίζοντας παράλληλα πρώτος και στην κατηγορία 1,2,3,4 και στην κατηγορία 1,2. Στην δεύτερη θέση της γενικής, στην δεύτερη της κατηγορίας 1,2,3,4,της κατηγορίας 1,2, στην πρώτη θέση της κατηγορίας 4 και της κλάσης ιστορικών αυτοκινήτων 2.000cc συναντάμε τον Γιάννη Καλαιτζιάν έχοντας λύσει τα προβλήματα και αναβαθμίσει το FIAT RITMO 130 TC οδηγώντας γρήγορα και έξυπνα στην βροχή. Στην τρίτη θέση γενικής και στην τρίτη της κατηγορίας 1,2,3,4, ο Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος με MAZDA 323 GTX 4WD. Στην κατηγορία 3 των ιστορικών ο Λυμπέρης Παπάζογλου με ALFA ROMEO ALFASUD TI πέτυχε τον καλύτερο χρόνο κερδίζοντας έτσι την πρώτη θέση.
Επιμέλεια Παντελής Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο