Φέτος το Κλασικό Ράλι Ελλάδας πήρε τα βουνά. Στην κυριολεξία! Οι δύο λέσχες, ΦΙΛΠΑ & ΣΙΣΑ, που συνδιοργανώνουν το ράλι αυτό για 7η συνεχόμενη χρονιά, αποφάσισαν να το μεταφέρουν στο τέλος του χειμώνα & σε καθαρά χειμερινούς, ορεινούς προορισμούς, όπως Αράχωβα & Αθανάσιο Διάκο.
Το ηλιόλουστο πρωινό του Σαββάτου της 5ης Μαρτίου εκκίνησαν 59 άρτια προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης για το «7ο Κλασσικό Ράλι Ελλάδας». Την εκκίνηση έδωσε ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Τέρενς Κουίκ ο οποίος είναι ένθερμος υποστηρικτής των ιστορικών οχημάτων. Οι πρώτες ειδικές διαδρομές, Ασπρόπυργος & Φυλή, έκαναν νωρίς την εμφάνιση τους και έβαλαν αμέσως τα πληρώματα σε ρυθμούς ανταγωνισμού και συγκεκριμένα στην δεύτερη βγήκε από παιχνίδι της κορυφής το “κρυφό” φαβορί, Τρίκαρδος – Χατζής. Σύντομη στάση στο Καπαρέλλι, αμέσως μετά η γνωστή γρήγορη Θίσβη και μετά η απαιτητική Χαιρώνεια. Η πρώτη ανασυγκρότηση έγινε στην κοσμοπολίτικη Αράχωβα και μετά από μιάμιση ώρα η εκκίνηση του 2ου σκέλους από Δελφούς.
Προσήλιο, Βίνιανη, Γκιώνα και «51» ξύπνησαν αναμνήσεις από θρυλικά ράλι του παρελθόντος. Πολύδροσος, αμέσως μετά Παρνασσός και η ειδική της Σουβάλας, όπου τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνιση τους. Λίγο πριν τη δύση του ηλίου η μαγευτική Φτερόλακκα!
Χιόνια δεξιά-αριστερά αλλά σε γενικές γραμμές καθαρό και στεγνό οδόστρωμα, δεν δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τα έμπειρα πληρώματα, τα οποία αργά το απόγευμα τερμάτισαν στους Δελφούς. Στην Κατάταξη της 1ης μέρας προηγούνταν με ισοβαθμία οι Δελαπόρτας-Πανόπουλος με Lancia Fulvia , Χαρμάνης-Φουντεδάκης με Alfa Romeo Giulia Nuova & οι περσινοί πρωταθλητές Γεωργακόπουλος-Τσιτσιλώνης με Mini.
Την Κυριακή το πρώτο αυτοκίνητο εκκίνησε στις 9 το πρωί από το ξενοδοχείο «Amalia» με κατεύθυνση προς τα Βαρδούσια όρη μέσω των ειδικών του Προσηλίου, του Πανουργιά και της Στρόμης, όπου έχασαν την επαφή με το βάθρο οι περσυνοί νικητές Λάμαρης-Κοτζιάς με Mazda RX7. Μετά από μάμιση ώρα ανασυγκρότησης στο φιλόξενο Αθανάσιο Διάκο ακολούθησαν οι συνεχόμενες ειδικές του Αθ. Διάκου, του Μαυρολιθαρίου και των Πυρών και προορισμό την τελευταία ανασυγκρότηση της ημέρας. Η φαινομενικά εύκολη ειδικής «Αμφίκλεια-Τιθορέα» οδήγησε αρκετούς διεκδικητές σε λάθη, με σημαντικότερη “απώλεια” τους Γεωργακόπουλος-Τσιτσιλώνης που έπεσαν από τις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Μετά την τελευταία ειδική «Χαιρώνεια 2» τα πληρώματα κατευθύνθηκαν προς Ακρόπολη για την αψίδα & τη σημαία του τερματισμού.
Στις συνολικά 28 ειδικές διαδρομές ακριβείας και 11 σταθμούς ελέγχου χρόνου αναδείχθηκαν άξιοι νικητές οι:
Οι δύο Σύλλογοι και η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστούν θερμά την κοινότητα Αθανασίου Διάκου για την υποστήριξη της, τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή της εκδήλωσης και όλους τους κριτές & χρονομέτρες καθώς και την Interamerican για τη καθοριστική συμβολή της στην επιτυχή και ασφαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο