Με μεγάλες επιδόσεις, ωραίες μάχες αλλά και με κάποιες ατυχίες ολοκληρώθηκε το 7ο AUTOVISION ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΜΠΡΑΛΟΥ, ένας αγώνας που διεξήχθη με 53 συμμετοχές καθώς προσμετρούσε στο Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδος αλλά και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το παρών στον αγώνα έδωσαν ο πολύς κόσμος αλλά και η βροχή η οποία είχε και ενεργό ρολό στα αποτελέσματα. Η επιλογή ελαστικών αποτέλεσε την αχίλλειο πτέρνα ορισμένων συμμετοχών και το δυνατό σημείο άλλων, με την ειδική να χαρακτηρίζεται από μεικτά κομμάτια αλλού βρεγμένα και αλλού στεγνά.
Δυνατότεροι λύτες σε αυτήν την σπαζοκεφαλιά αναδείχτηκαν οι Πάνος Κύρκος- Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer EVO VIII της κατηγορίας C2-A8, έχοντας κερδίσει τα δυο από τα τρία περάσματα, τερματίζοντας έτσι στην πρώτη θέση γενικής. Δεύτερη θέση γενικής για τους Παναγιώτη Καμπύλη-Γιάννη Μπεσλίδη με Skoda Fabia S2000 της κατηγορίας C1-S2000 με τα περάσματα τους να χαρακτηρίζονται γρήγορα και σταθερά, κάτι που αποδεικνύεται και από τις δυο φορές που πέτυχαν τον δεύτερο καλύτερο χρόνο. Για την τρίτη θέση της γενικής η μάχη ήταν έντονη. Μετά το τέλος του δευτέρου σκέλους οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Mitsubishi Lancer EVO IX της κατηγορίας C2-N4 ήταν τρίτοι με τους Στέφανο Καμιτσάκη-Σπύρο Κολτσίδα να καραδοκούν από την τέταρτη θέση με διαφορά λιγότερη του ενός δευτερολέπτου. Το τρίτο πέρασμα ήταν και το καθοριστικό με τους Καμιτσάκη – Κολτσίδα και το Mitsubishi Lancer EVO IX της κατηγορίας C2-N4 να μπαίνουν αποφασισμένοι πετυχαίνοντας μάλιστα και τον ταχύτερο χρόνο τερματίζοντας στην τρίτη θέση γενικής.
Στην κατηγορία της F2000 τα δικίνητα τα βρήκαν δύσκολα με τις μεικτές συνθήκες, κάτι όμως που έδωσε μεγαλύτερες μάχες και ανακατατάξεις. Ταχύτεροι σε αυτήν την κατηγορία και πρώτοι γενικής οι Ανδρέας Μαργαρώνης – Μιχάλης Αφαλονιάτης με Citroen Saxo της κατηγορίας C5-A6 έχοντας κάνει σωστές επιλογές ελαστικών κάτι που τους επέτρεψε να κινηθούν γρήγορα με αποκορύφωμα το τρίτο σκέλος. Τα αδέρφια Βασίλης και Θανάσης Καραθανάσης με Opel Astra της κατηγορίας C3-E11 τερμάτισαν στην δεύτερη θέση έχοντας πετύχει δυο ταχύτερα περάσματα. Δυστυχώς όμως μια λάθος επιλογή ελαστικών στο δεύτερο πέρασμα τους έριξε πίσω, ανεβάζοντας τον χρόνο τους κατά ένα λεπτό σχεδόν από το πρώτο τους πέρασμα. Η τρίτη θέση γενικής ανήκει στους Μίλτο Πλατώνη – Γιάννη Λιλλή με Toyota Yaris της κατηγορίας C6-A5 εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες που τους δόθηκαν.
Για την C6 στο πρώτο σκαλί του βάθρου συναντάμε τους Μίλτο Πλατώνη-Γιάννη Λιλλή με Toyota Yaris έχοντας έναν γρήγορο και διαρκώς βελτιωμένο ρυθμό. Στο δεύτερο σκαλί οι Νίκος Ζακχαίος – Χρήστος Μιχελής με Citroen Saxo, με τον νέο στους αγώνες Ράλλυ Ηλία Κορνελάκη έχοντας στο πλευρό του τον έμπειρο Στράτο Ορφανό να συμπληρώνουν το βάθρο με PEUGEOT 106.
Η κατηγορία της C5 ανήκει στους Ανδρέα Μαργαρώνη – Μιχάλη Αφαλονιάτη με Citroen Saxo ακολουθούμενοι από τους ¨FILON¨ – Γιώργο Γονάκη με PEUGEOT 206 και ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ- Δημήτρη Σαΐνη με PEUGEOT 106 τερματίζοντας στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Οι Βασίλης και Θανάσης Καραθανάσης με Opel Astra έκοψαν πρώτοι το νήμα για την C3+C4 κατηγορία. Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι πολύ εντυπωσιακοί και γρήγοροι Αποστόλης Τσιλίκας – Κωνσταντίνος Μίχος με Opel Manta. Το πλήρωμα ανταποκρίθηκε πλήρως στις ιδιαιτερότητες του αγώνα, πετυχαίνοντας πολύ κάλους χρόνους με την δεύτερη θέση της F2000 μετά και το δεύτερο πέρασμα να τους ανήκει. Στην τρίτη θέση συναντάμε τους Δημήτρη Πλακουτσή – Στέλιο Παναγιωτακόπουλο με PEUGEOT 206.
Το δίδυμο Κύρκος – Πολυζώης με Mitsubishi Lancer όπως είναι φυσικό κερδίζουν και την κατηγορία C2, με τους Καμιτσάκη – Κολτσίδα και Καρέλλη – Μαχαίρα να καταλαμβάνουν την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα με ίδιο αυτοκίνητο, όπως αναφέραμε αναλυτικότερα και στην αρχή της περιγραφής.
Εδώ αξίζει να αναφέρουμε την καλή και ταυτόχρονα άτυχη εμφάνιση των Γιάννη Σύλλα – Παναγιώτη Κουκλιαμπή με CITROEN SAXO N2/C6. Πιο συγκεκριμένα το πλήρωμα κινήθηκε σε άκρως ανταγωνιστικούς ρυθμούς παίζοντας ψηλά στην γενική σημειώνοντας έκτο χρόνο γενικής στο δεύτερο πέρασμα ενώ ήταν και πρώτοι στην F2000 στο τέλος του δεύτερου σκέλους. Η ατυχία όμως χτύπησε στο τρίτο πέρασμα. Το CITROEN SAXO N2/C6 αντιμετώπισε πρόβλημα ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για τους αντιπάλους του.
Στην γενική των ιστορικών οι Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης με Porsche 911 RSR της κατηγορίας 3-D4 κατέλαβαν την πρώτη θέση παρά την ποινή των πέντε δευτερολέπτων. Οι Γιώργος Μουρτζούκος – Νίκος Καραδημήτρης με BMW 2002 ti της κατηγορίας 2-C3 τερμάτισαν στην δεύτερη θέση αφήνοντας τρίτους τους Παναγιώτη Παραδείση – Κωνσταντίνο Ποιμενίδη με Ford Escort RS 2000 της κατηγορίας 3-D3.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα βρίσκουμε τους Ανδρέα Ντόφη-Μάριου Τσαούσογλου με Mitsubishi Lancer EVO VIII από έξοδο στο πρώτο σκέλος. Έξοδο και εγκατάλειψη και για τους Γιώργο Σεβνταλή-Γιώργο Μάρα με Opel Kadett στο δεύτερο πέρασμα. Από μηχανική βλάβη έδωσαν τέλος στις προσπάθειες τους οι Δημήτρης Παπαναστασίου- Ηλίας Αγγελής με CITROEN SAXO και Πάνος Ισμαήλος – Αλέξανδρος Τσιάπας με Mitsubishi Lancer EVO X.
Ο επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδος θα διεξαχθεί στις 9/10-7-2016 το 1ο Ράλλυ ΑΛΜΥΡΟΣ 2016 από την λέσχη της ΟΜΑΘ.
Επιμέλεια: Παντελής Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο