• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Seajets Rally Acropolis 2016: Μάχη για την πρώτη θέση!

Seajets Rally Acropolis 2016: Μάχη για την πρώτη θέση!

08/05/2016

acropolis rally 1i mera 2016 post image

Μετά το πέρας των έξι ειδικών της σημερινής ημέρας, ο Alexey Lukyanuk με το Ford Fiesta R5 βρίσκεται επικεφαλής, με μόλις 2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Ralfs Sirmacis με το Skoda Fabia R5. Ο Jaromir Tarabus είναι στην 3η θέση, 19,5 δλ. μπροστά από τον Λάμπρο Αθανασούλα, o οποίος έχασε χρόνο στην τελευταία ειδική, λόγω της φθοράς των ελαστικών. Αύριο τα πληρώματα έχουν να αντιμετωπίσουν 6 ειδικές διαδρομές, ξεκινώντας με την EKO Racing Eleftherohori 1 στις 08:55 το πρωί.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=kUEoIhcNXWE&w=560&h=315]


Τη φήμη του ως ενός από τους σκληρότερους αγώνες ράλλυ επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά το Ράλλυ Ακρόπολις. Με την επιστροφή του στη Στερεά Ελλάδα, άνθρωποι και μηχανές ήρθαν αντιμέτωποι με τις δύσκολες και απαιτητικές ειδικές διαδρομές της Φθιώτιδας και της Φωκίδας, σε μια προσπάθεια να συνδυάσουν ταχύτητα με… επιβίωση. Οι πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού αλλά και του Ελληνικού Πρωταθλήματος έδωσαν σήμερα σπουδαίες μάχες σε έξι ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 104,84 χλμ., μπροστά σε χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στην ευρύτερη περιοχή.

Το πρώτο σκέλος του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016 χαρακτηρίστηκε από σπουδαίες μάχες, με εναλλαγές σε επίπεδο κορυφής. Μετά το πέρας των έξι ειδικών της σημερινής ημέρας, ο Alexey Lukyanuk με το Ford Fiesta R5 βρίσκεται επικεφαλής, με μόλις 2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Ralfs Sirmacis με το Skoda Fabia R5. Ο Ρώσος αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων με το Fiesta, και συγκεκριμένα με τον κινητήρα, ο οποίος και είχε μειωμένη ισχύ στο πρώτο loop ειδικών. Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο 22χρονος Λετονός Ralfs Sirmacis, που τέθηκε από νωρίς επικεφαλής. Ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αυτή είναι και η πρώτη του εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο χώμα! Ο Lukyanuk βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις του στη συνέχεια, και, όταν στο τέλος τού αφαιρέθηκε μία ποινή 10 δευτερολέπτων που είχε δεχθεί για πρόωρη εκκίνηση, βρέθηκε πρώτος με βραχεία κεφαλή στο τέλος της ημέρας. Σε κάθε περίπτωση, όλα είναι ανοιχτά αύριο, και η μάχη για την πρώτη θέση σε καμία περίπτωση δεν έχει τελειώσει.

Σειρά Εκκίνησης για το 2ο Σκέλος (ERC)


kapeΟ μεγάλος άτυχος της σημερινής ημέρας ήταν ο Πρωταθλητής Ευρώπης του 2015, Kajetan Kajetanowicz, που μόλις στην πρώτη ειδική του αγώνα τούμπαρε με το Ford Fiesta R5, με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο μέχρι να επανέλθει στο δρόμο. Στη συνέχεια μπορεί να κέρδισε ειδικές, αλλά το γεγονός ότι βρίσκεται περισσότερο από 14 λεπτά μακριά από την κορυφή δεν του επιτρέπει να ελπίζει σε κάτι σημαντικό.
Με τον Kajetanowicz ουσιαστικά εκτός, οι Jaromir Tarabus και Λάμπρος Αθανασούλας, αμφότεροι με Skoda Fabia R5, δίνουν τη δική τους μάχη για το βάθρο. Ο Έλληνας οδηγός αρχικά ήταν τρίτος, αλλά ένα τετ-α-κε και η υπερβολική φθορά των ελαστικών του είχαν ως αποτέλεσμα να πέσει τέταρτος πίσω από τον Τσέχο. Η μεταξύ τους διαφορά, που αγγίζει τα 20 δευτερόλεπτα, δεν είναι απαγορευτική και ο Αθανασούλας θα διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο. Την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν οι Raul Jeets και Jaroslav Koltun με Ford Fiesta R5 και Skoda Fabia R5, αντίστοιχα, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 2 δευτερόλεπτα!

athanasoulas acropolis 2016 leg1

Στην κατηγορία ERC2, o Πολωνός Wojciech Chuchala με το Subaru Impreza WRX έχει σημειώσει πολύ καλές επιδόσεις και βρίσκεται επικεφαλής, παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε με τη σπασμένη εξαγωγή του αυτοκινήτου του. Την ίδια ώρα, ο Peter Ranga με το Lancer EVO IX παραμένει σε απόσταση βολής, έτοιμος να εκμεταλλευτεί το παραμικρό λάθος.
Στην κατηγορία ERC3, ο Murat Bostanci από την Τουρκία με το Ford Fiesta R2 τέθηκε επικεφαλής με το πέρας της τελευταίας ειδικής, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Lukasz Pieniazek με το Opel Adam R2, από πρόβλημα στο κιβώτιο.

Η αυριανή, δεύτερη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει ακόμα έξι ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 126,68 χιλιομέτρων! Κάτι που σημαίνει ότι ο αγώνας έχει πολύ δρόμο και, ως γνωστόν, σε ένα Ακρόπολις κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα.

 


find us

Αποτελέσματα πρώτου Σκέλους
leg 1 results acropolis rally 2016

Live Results


Σχόλια οδηγών μετά το την τελευταία ΕΔ Παλαιοχώρι 2:


1    KAJETANOWICZ Kajetan – BARAN Jaroslaw    FORD Fiesta R5
«Ήταν μία από τις πιο δύσκολες μέρες στην καριέρα μου. Φαίνεται περίεργο, αλλά διασκεδάσαμε πολύ. Δουλέψαμε σκληρά ανάμεσα στις ειδικές στο δεύτερο loop, γιατί είχαμε προβλήματα με τα φρένα, και προσπαθούσαμε να τα επισκευάσουμε. Φυσικά θα ήθελα να κερδίσω, αλλά η μέρα ήταν αρκετά καλή. Κερδίσαμε τις τρεις από τις έξι ειδικές, και είναι ωραίο να βλέπεις ότι έχεις την ταχύτητα. Αύριο θέλω να οδηγήσω χωρίς λάθη και προβλήματα».

2    LUKYANUK Alexey – KAPUSTIN Roman    FORD Fiesta R5
«Δεν είχαμε απώλεια ισχύος σε αυτό το loop. Αλλά παλεύουμε στο αυτοκίνητο, και αυτό δεν είναι ευχάριστο. Δεν είμαι σίγουρος αν το πρόβλημα είναι στη βαλβίδα pop-off ή στη χαρτογράφηση του κινητήρα. Σίγουρα κάποιος ευθύνεται για αυτό, και δεν είναι ωραίο να οδηγείς έτσι. Το Ακρόπολις είναι ένα δύσκολο ράλλυ, και ελπίζω αύριο τα πράγματα να είναι καλύτερα».

3    TARABUS Jaromir – TRUNKAT Daniel        SKODA Fabia R5
«Ήταν μια καλή μέρα για μας. Η 3η θέση είναι τέλεια. Δεν είχαμε ουσιώδη προβλήματα. Αύριο η μέρα θα είναι μεγαλύτερη και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

6    JEETS Raul – TOOM Andrus        SKODA Fabia R5
«Την πρώτη μέρα δεν κάναμε μεγάλα λάθη, και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, αφού βρισκόμαστε στην 5η θέση. Μάθαμε πολλά στην Ελλάδα φέτος. Αύριο πρέπει να είμαστε πιο γρήγοροι, γιατί η διαφορά από τον Koltun είναι μικρή. Αύριο όλα θα εξαρτηθούν από τα ελαστικά».

8    KASPERCZYK Tomasz – SYTY Damian        FORD Fiesta R5
«Η μέρα ήταν δύσκολη, ειδικά στην τελευταία ειδική, γιατί γλιστρούσε πολύ και φορούσαμε σκληρά ελαστικά. Αλλά είμαι χαρούμενος, γιατί είναι το πρώτο μου Ακρόπολις. Αύριο ο καιρός θα είναι καθοριστικός. Δε θέλω να πιέσω πολύ, γιατί θέλω να τερματίσω και να κερδίσω σε εμπειρία».

9    ATHANASSOULAS Lambros – PANAGIOTOUNIS Elias    SKODA Fabia R5
«Κάναμε μια λάθος επιλογή στο Service, σκληραίνοντας το αυτοκίνητο, και αυτό εντέλει έγινε πιο νευρικό. Στην πρώτη ειδική του loop είχαμε ένα τετ-α-κε και χάσαμε περίπου 15 δλ., ενώ παράλληλα νομίζαμε πως είχαμε κλατάρισμα. Μάλλον πρέπει να αλλάξουμε και πάλι το στήσιμο, οι ανταγωνιστές μας είναι πολύ γρήγοροι».

10    KOLTUN Jaroslav – PLESKOT Ireneusz        FORD Fiesta R5
«Η μέρα ήταν αρκετά καλή, όλα είναι εντάξει με το αυτοκίνητο, θέλουμε μόνο να συνεχίσουμε και να μην έχουμε συγκεκριμένες προσδοκίες».

11    SIRMACIS Ralfs – SIMINS Arturs        SKODA Fabia R5
«Ήταν τέλεια ημέρα για εμάς. Στο τέλος τα ελαστικά ήταν σε κακή κατάσταση, έτσι κόψαμε ρυθμό γιατί οι ειδικές ήταν πολύ γλιστερές. Ζούμε μεγάλες στιγμές. Αύριο, με νέα λάστιχα, θα πιέσουμε, γιατί θέλουμε τη νίκη».

16    TIBOR Erdi Junior – GYORGY Papp        MITSUBISHI Lancer EVO X
«Ήταν πολύ δύσκολη μέρα. Πιέσαμε, αλλά δεν μπορέσαμε να φτάσουμε ψηλότερα στην κατάταξη. Προσπαθήσαμε να μη χαλάσουμε το αυτοκίνητο και να διατηρήσουμε τη θέση μας. Η τελευταία ειδική ήταν λασπωμένη, αλλά το διασκεδάσαμε. Δεν είχαμε προβλήματα με το αυτοκίνητο. Όλα είναι καλά».

17    CHUCHALA Wojciech – DYMURSKI Daniel    SUBARU Impreza WRX STI
«Πολύ δύσκολη μέρα, γιατί κάναμε κάποια λάθη και είχαμε ένα τετ-α-κε. Στην πρώτη ειδική του loop υπήρχε μια μεγάλη πέτρα στη γραμμή μας, και δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να τη χτυπήσουμε. Έπειτα από αυτό αποφάσισα να μειώσω ταχύτητα και να έχω περισσότερη υπομονή, γιατί θέλω να είμαι παρών στον τερματισμό».

18    RANGA Peter – BAN VIKTOR        MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Η μέρα ήταν γενικά καλή και η θέση μας επίσης. Προσπαθήσαμε να παλέψουμε με τον Chuchala, αλλά στην τελευταία ειδική ήμασταν πολύ προσεκτικοί, λόγω της λάσπης. Το βασικό ήταν να επιστρέψουμε στο Service. Αύριο θα ακολουθήσουμε την ίδια στρατηγική, αν λειτουργήσει θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μάχη με τον Chuchala, αν όχι δε θα τα βάψουμε και μαύρα».

20    BOSTANCI Murat – VATANSEVER Onur    FORD Fiesta R2
«Η μέρα τελείωσε καλύτερα απ’ ό,τι ξεκίνησε. Στην πρώτη ειδική της ημέρας χάσαμε χρόνο στη σκόνη του Kajetanowicz. Αλλά τώρα προηγούμαστε. Είμαστε ευχαριστημένοι με το ρυθμό μας και πιστεύουμε ότι μπορούμε να βελτιωθούμε. Δε μου αρέσουν τα κλειστά κομμάτια των ειδικών, προτιμώ τα γρήγορα».

21    PIENIAZEK Lukasz – MAZUR Przemyslaw    OPEL Adam R2
Εγκατέλειψε στην ΕΔ 6, λόγω προβλήματος στο κιβώτιο.

22    BESSENYEY Zoltan – BERENDI David        RENAULT Clio RS
«Είχαμε ένα πρόβλημα στην ΕΔ 4, γιατί χτυπήσαμε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και γλιστρούσαμε πολύ. Κατόπιν είχαμε προβλήματα με τα ελαστικά, αλλά μετά την αλλαγή τους το αυτοκίνητο ήταν καλό. Η 2η θέση είναι καλή, αν και πρέπει να γίνουμε ταχύτεροι, αλλά πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να τερματίσουμε».

23    FILIP Alexandru – IANCU Bogdan    RENAULT Clio RS
«Ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα, μία από τις δυσκολότερες της καριέρας μου, γιατί οι ειδικές ήταν σκληρές και λασπωμένες, και φορούσαμε σκληρά ελαστικά. Είμαστε όμως χαρούμενοι, γιατί ο στόχος μας είναι ο τερματισμός. Ο τερματισμός είναι, άλλωστε, μια νίκη σε αυτό το ράλλυ. Το Ακρόπολις είναι για άντρες»

 

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=YzfIPsacLDg&w=560&h=315]

 

 

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=y4shwyuH7uc&w=560&h=315]

 

Seajets Acropolis Rally of Greece
Προηγούμενο άρθρο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα DRIFT |round 2 @Patras
Επόμενο άρθρο Seajets Rally Acropolis 2016:Π.Π.Ράλλυ Αγώνας Σαββάτου - Περιγραφή by t2r

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

37o Rally Sprint Κορίνθου: Με 28 συμμετοχές…

37o Rally Sprint Κορίνθου: Με 28 συμμετοχές…

Ανάβαση Διονύσου 2016: Συμμετοχές…

Ανάβαση Διονύσου 2016: Συμμετοχές…

To EKO racing 100 rally Κρήτης πλησιάζει…

To EKO racing 100 rally Κρήτης πλησιάζει…

Πινακίδες αγωνιστικών και ιστορικών αυτοκινήτων

Πινακίδες αγωνιστικών και ιστορικών αυτοκινήτων

Ανακοινώσεις : OMAE | Συνάντηση 4×4

Ανακοινώσεις : OMAE | Συνάντηση 4×4

Αναβολή της 1ης Ανάβασης Καστανιάς λόγω δημοψηφίσματος

Αναβολή της 1ης Ανάβασης Καστανιάς λόγω δημοψηφίσματος

Η συνέχεια του Κυπέλλου Ασφάλτου – 8ο Ράλλυ Όθρυς – #συμμετοχές

Η συνέχεια του Κυπέλλου Ασφάλτου – 8ο Ράλλυ Όθρυς – #συμμετοχές

Τα incar των “μεγάλων”! #racing_video|Δερβενοχώρια_2014

Τα incar των “μεγάλων”! #racing_video|Δερβενοχώρια_2014

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!