Ο τέταρτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων ολοκληρώθηκε με την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου. Ένας αγώνας που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 11 και 12 Ιουνίου στην 4.9χλμ μήκους διαδρομή στην περιοχή της Τρίπολης. Έναν αγώνα με 96 οδηγούς να ξεκινούν στο πρώτο σκέλος. Τα μεγάλα διαστήματα διακοπής ήταν αναπόφευκτα λόγω των εγκαταλείψεων κατά την προσπάθεια των οδηγών, κάτι που κούρασε τους θεατές. Το θέαμα όμως και τα δυνατά περάσματα αποζημίωσε όποιους παραβρέθηκαν στο βουνό. Ταχύτερος όλων σήμερα και για τα δύο περάσματα ήταν ο Παπαδόπουλος Σπύρος με το θηριώδες Ford Escort Mk2 της Formula Saloon, με ήχο που θυμίζει formula 1! Πάμε όμως να δούμε αναλυτικότερα τους νικητές των ομάδων και των κλάσεων.
Στην Ομάδα Α παρακολουθήσαμε μία μάχη που κρίθηκε στα δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Λιώρης Παναγιώτης επικράτησε τελικά του Ευθυμίου Μιχάλη και οι δύο με Ford Escort Cosworth WRC με μόλις 0,42δευτ διαφορά! Τρίτος ακολούθησε ο πολύ γρήγορος Βοργιάς Σπύρος αθλητής της ΑΛΤ με Peugeot 106 S16.
Στην Ομάδα Ν ο Μούγιος Θεόδωρος με Mitsubishi Evo IX έδειξε από το πρώτο σκέλος ότι θα είχε το πάνω χέρι, αφήνοντας πίσω του τον γρηγορότερο χτες Αργυρίου Γιώργο και τρίτο τον Κάκο Κώστα και οι τρεις με ίδιο αυτοκίνητο. Αυτή η τριάδα αποτελεί και το βάθρο της κλάσης Ν4.
Ο Κεχαγιάς Γιώργος από τα δοκιμαστικά χτες ήταν ταχύτερος και το ίδιο συνέχισε και σήμερα κατακτώντας την κατάταξη της Ομάδας Ε. Δεύτερος ακολούθησε ο Ντέρμας Βασίλης που είχε να αντιμετωπίσει τον πολύ γρήγορο Τροβά Διονύσιο που ήρθε τρίτος και οι δύο με BMW E30 M3, της κλάσης Ε12.
Ο “σαρωτής” Βοργιάς Σπύρος επικράτησε και στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα. Στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Τσιούρης Ευάγγελος με Peugeot 106 S16 και στην τρίτη θέση έχουμε ένα αυτοκίνητο της Α7 τον Τσιόγκα Αλέξανδρο με 106 ΜΑΧΙ.
Στην Ομάδα Ν έως δύο λίτρα επικράτησαν οι μικρή της κλάσης Ν2. Πρώτος ήταν ο Κόμνος Νικόλας ο οποίος κατάφερε στο δεύτερο σκέλος να κάνει τον ίδιο χρόνο με το πρώτο όταν οι υπόλοιποι χειροτέρεψαν τις επιδόσεις τους. Δεύτερος ήρθε ο Γιαννούλης Διονύσιος με μόλις 0.21 δευτερόλεπτα διαφορά από τον τρίτο Τασούλα Κωνσταντίνο όλοι τους με Peugeot 106 S16. Άτυχος στάθηκε ο Φωτεινέλης Γιάννης ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με την μετάδοση του αυτοκινήτου.
Στην Ομάδα Ε έως 2 λίτρα ο Κουρνιάτης Αθανάσιος με Ford Escort MK2 σημείωσε την καλύτερη επίδοση. Μετά ακολούθησε ο Παπαθανασόπουλος Γιώργος με Suzuki Swift εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Βασιλειάδη Παντελή από πρόβλημα στο μοτέρ, που ήταν πολύ ταχύτερος στο πρώτο σκέλος. Τρίτος τερμάτισε ο Ντόντης Σπύρος με Opel Astra Gsi.
Στην Formula Saloon νικητής ήταν ο γρηγορότερος όλων Παπαδόπουλος Σπύρος. Αξίζει να επισημάνουμε την απουσία του Μάριου Ηλιόπουλου που χτες στα δοκιμαστικά είχε ατύχημα. Επίσης η ταχύτερη επίδοση για την διαδρομή σημειώθηκε σήμερα από τον Περατινό Νικόλα ο οποίος δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει το δεύτερο σκέλος. Δεύτερος ο πρωτοεμφανιζόμενος με ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο μία Ferrari 458 Ηλιόπουλος Παναγιώτης. Τρίτος ήταν ο μπροστοκίνητος Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος με Audi A3.
Ο ταχύτερος χρόνος για την διαδρομή του Αχλαδόκαμπου από τον Νικόλα Περατινό – Στάθηκε άτυχος αφού εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη.
Για την κλάση Α5 η τριάδα αποτελείται από τους Φίφλη Νικόλαο με Toyota Yaris, τον Μπόμπη Νικόλαο με Rover Mg και τρίτη την Κουρτίδου Βάσω με Toyota Yaris επίσης.
Στην δυνατή κλάση Α6 ο Βοργιάς Σπύρος ήταν o νικητής. Εδώ να αναφέρουμε ότι χάσαμε μια ωραία κόντρα μετά την εγκατάλειψη του περσινού Πρωταθλητή Παπαχρήστου Κώστα, ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με την μπροστινή του ανάρτηση. Μια κόντρα που χαρακτηρίζεται από το ευγενές αθλητικό πνεύμα αφού για να μπορέσει να ξεκινήσει σήμερα ο Παπαχρήστος, βοηθήθηκε από τον ίδιο τον Βοργιά. Στην δεύτερη θέση συναντάμε τον Τσιούρη Ευάγγελο και αυτός με Peugeot 106 S16. Τρίτος για την κλάση ήταν ο τοπικός Γιαννόπουλος Γιώργος με Citroen Saxo Vts.
Στην κλάση Α7 επικράτησε ο Τσιόγκας Αλέξανδρος με Peugeot 106 Maxi, δεύτερος ο Τσέρτος Νίκος με Honda Civic και τέταρτος ο Χατούπης Σταύρος με Opel Corsa Kitcar.
Για την κλάση Ε10 την πρώτη θέση κατακτά ο Καρπερός Βασίλης με Toyota Starlet Kp60, αφήνοντας πίσω του τον σταθερό Ντέκα Γιώργο με Peugeot 205 GTi 16V και τρίτο τον Παρνάσσα Δημήτρη με Toyota Starlet.
Ο Κουρνιάτης Αθανάσιος και Ντόντης Σπύρος κατέλαβαν την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα για την κλάση Ε11, ενώ τρίτος ήταν ο Κανελλής Αντώνης με Opel Ascona 400.
Στην κλάση FST με τα δυνατά τετρακίνητα ο Παρθένης Παναγιώτης με Mitsubishi Lancer Evo IX κατέλαβε την πρώτη θέση, παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το σασμάν του στο δεύτερο σκέλος. Δεύτερος ο Λαζαρίδης Κωνσταντίνος δεν έκανε καλό χρόνο στο πρώτο ανέβασμα μιας και είχε κάποιο τετακέ που του στοίχισε κάποια δευτερόλεπτα. Τρίτος ήταν ο Κανελλόπουλος Λεωνίδας με ford Escort MK2 αρκετά πιο πίσω.
Στην κλάση FST2 ο Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος (Audi A3) ήταν ταχύτερος μετά από την όχι και τόσο καλή εμφάνιση του Σταφυλοπάτη Αντώνη με Opel Astra OPC. Τρίτος για την κλάση ακολούθησε ο Μητσιάς Δημήτριος με Nissan Silvia S15.
Στην κλάση FSA μετά τους δύο πρώτους Παπαδόπουλο και Ηλιόπουλο ακολούθησε ο Παναγόπουλος Γεώργιος με BMW E30 με M5 κινητήρα.
Ο Τσαγγαράς Ηλίας με Opel Ascona 2000 ήταν ο πιο γρήγορος στα ιστορικά σημειώνοντας μια πολύ καλή επίδοση. Δεύτερος κατετάγη ο Γεωργούλας Ευάγγελος με Ford Escort RS2000 και τρίτος ο Καρράς Γιώργος με BMW 2002ti.
Στην κατηγορία 1+2 ο Καρράς Γιώργος ήταν πρώτος με δεύτερο τον Κατσαρό Γιώργο (Ford Escort RS2000) που κινήθηκε μάλλον σε πιο συντηρητικούς ρυθμούς απ’ ότι μας έχει συνηθίσει και τρίτος ήταν ο Γαβριηλίδης Γιώργος και αυτός με Escort.
Στην κατηγορία 3 της πρώτες δύο θέσεις κατέλαβαν οι Τσαγγαράς και Γεωργούλας ενώ τρίτος ήρθε ο Παπάζογλου Λυμπέρης με Alfa Romeo Alfasud T.I.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο