Άλλη μια κατάμεστη από κόσμο Ανάβαση Πορταριάς έφτασε στο τέλος της. Φαίνεται να είναι το ραντεβού των φίλων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που καταφθάνουν απ όλα τα σημεία της Ελλάδας για το διήμερο του αγώνα. Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου που ανέλαβε όπως και κάθε χρόνο την διοργάνωση, με συνέπεια και υπευθυνότητα έφερε εις πέρας αυτόν τον πρωταθληματικό αγώνα. Ο καιρός βοήθησε ώστε και οι 96 συμμετέχοντες να απολαύσουν την Ανάβαση και να επιτύχουν καλούς χρόνους. Αναλυτικότερα…
Στην ΟΜΑΔΑ Α ταχύτερος όλων ήταν ο Ευθυμίου Παναγιώτης με FORD ESCORT WRC σε άλλη μία δυνατή κόντρα με τον Λιώρη Παναγιώτη με ίδιο αυτοκίνητο. Μία κόντρα που κρίθηκε στην αντεπίθεση του Ευθυμίου στο δεύτερο ανέβασμα με 1.59 δευτ. διαφορά, αφού στο πρώτο ταχύτερος ήταν ο Λιώρης. Τρίτος τερμάτισε ο πολύ γρήγορος Τσιόγκας Αλέξανδρος με PEUGEOT 106 MAXI.
Το κλειδί της επιτυχίας για την επικράτηση στην ΟΜΑΔΑ Ν από τι φαίνεται ήταν το “MITSUBISHI EVO IX”, μιας και οι τέσσερις πρώτες θέσεις κατελήφθησαν από το ίδιο αυτοκίνητο. Γρηγορότερος ήταν ο Κατσίμης Σταμάτης σημειώνοντας μια καταπληκτική επίδοση στο πρώτο σκέλος , ακολούθησε ο Αργυρίου Κωνσταντίνος με τρίτο τον Κάκο Κωνσταντίνο. Η παραπάνω τριάδα αποτελεί και τους νικητές για την Κλάση Ν4.
Στην ΟΜΑΔΑ Ε με τα τέρατα περασμένων δεκαετιών, πιο γρήγορα απ όλους ανέβηκε στην Πορταριά ο Κεχαγιάς Γιώργος με το θηριώδες FORD SIERRA RS 500 μετά από σταθερή και γρήγορη οδήγηση. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Κωνσταντινίδης Ιωάννης με CITROEN ZX ενώ τρίτος σε απόσταση αναπνοής τερμάτισε ο Βασιλειάδης Παντελής με CITROEN AX ο οποίος οδήγησε επιθετικά όλο το Σαββατοκύριακο.
Στην ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα επικράτησε ο Τσιόγκας Αλέξανδρος με δεύτερο τον Μάντεση Χρήστο και τρίτο το Τσιούρη Ευάγγελο. Αξίζει να σημειώσουμε την μικροέξοδο που είχε ο Βοργιάς Σπύρος στο δεύτερο ανέβασμα, κάτι που του στέρησε την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει.
Για την ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Φωτεινέλης Ιωάννης με HONDA CIVIC TYPE R, στο δεύτερο σκαλί σκαρφάλωσε ο Παναγουλόπουλος Δήμος με το CITROEN SAXO VTS του, ενώ στο τρίτο σκαλί ανέβηκε ο Ντούρας Νικόλαος με PEUGEOT 206 RC, μετά από μια όχι και τόσο καλή εμφάνιση, όπως μας έχει συνηθίσει.
Την τριάδα της ΟΜΑΔΑΣ Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσαν οι Κωνσταντινίδης Ιωάννης, Βασιλειάδης Παντελής και στην τρίτη θέση ο Αρβανιτάκης Ρένος με SUZUKI SWIFT GTI στους γνώριμους γρήγορους ρυθμούς.
Όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στην FORMULA SALOON που θα αναδείκνυε τον ταχύτερο οδηγό του βουνού του Πηλίου. Τελικά το φαβορί Ηλιόπουλος Μάριος επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και σημείωσε την απόλυτη επίδοση για την Ανάβαση της Πορταριάς. Το FORD FIESTA WRC των 600hp έσπασε τα χρονόμετρα! Μετά τον Μάριο ακολούθησε ο Λαζαρίδης Κωνσταντίνος με το MITSUBISHI EVO VIII και τρίτος ο Σταφυλοπάτης Αντώνης με OPEL ASTRA OPC που έδειξε ότι η Πορταριά του πάει.
Κλάση Α5
Κλάση A6
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο