Ανάβαση Πιτίτσας: Μάχες μέχρι την τελευταία στιγμή!


anavasi-pititsas-apotelesmata-2016-post-imageΚάτω από τις καλύτερες προϋποθέσεις ολοκληρώθηκε η Ανάβαση Πιτίτσας, ο τελευταίος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2016 και το Κύπελλο Αναβάσεων Δυτικής Ελλάδας, οι συμμετοχές πολλές ο κόσμος πολύς, ο καιρός άψογος, η διαδρομή περιποιημένη, όλα υπερ των αγωνιζομένων και των θεατών που απόλαυσαν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο. Ο αγώνας οργανώθηκε από τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πάτρας, στην περιοχή Πλατάνι, λίγο έξω από την Πάτρα. Ταχύτερος όλων για την άτυπη ταχύτερη επίδοση της ημέρας ήταν ο Αργύρης Τσούλος με Mitsubishi Lancer EVO IX της κλάσης FST. Αναλυτικότερα:

 0086-tsoulos

Όσον αφορά στα αποτελέσματα, νικητής της Ομάδας Α αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC, A8), που ξεπέρασε τον Δημήτρη Βέλλιο (Seat Ibiza Kit Car, A8). Στην τρίτη θέση της Ομάδας Α ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Χρήστος Μάντεσης (Honda Civic Type-R, A7) ο οποίος επικράτησε στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα και στην κλάση Α7. Στα δικίνητα της Ομάδας Α, τον οδηγό από τον Πύργο ακολούθησε ο Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16, A6) που ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και επικράτησε παράλληλα στην Α6, τη στιγμή που στο βάθρο της Α έως 2 λίτρα ανέβηκε και ο Κώστας Παπαχρήστος (Citroen Saxo, A6).
Αναλυτικότερα, στην Κλάση Α5 στην πρώτη θέση συναντάμε τον ταχύτατο Μπάτζανο Βασίλειο που κινήθηκε στο δικό του γρήγορο ρυθμό με το PEUGEOT 106 RALLYE, σημειώνοντας στο δεύτερο σκέλος έναν εκπληκτικό χρόνο. Στην δεύτερη θέση ο σταθερός Φίφλης Νικόλαος εκμεταλεύτηκε στο έπακρο το TOYOTA YARIS αλλά δεν μπόρεσε να απειλήσει τον Μπάτζανο. Στην τρίτη θέση κατετάγη ο Παρασκευόπουλος Αναστάσιος με PEUGEOT 106 RALLYE.
Και για την Κλάση Α6 η μάχη δόθηκε μεταξύ του Τσιούρη Ευάγγελου και του Παπαχρήστου Κωνσταντίνου, με τον πρώτο να επικρατεί και να φέρνει το PEUGEOT 106 S16 στην πρώτη θέση, μετά από καθαρή και γρήγορη οδήγηση. Ο Παπαχρήστος ξεπερνώντας τα προβλήματα που του στερούσαν τον τερματισμό σε προηγούμενους αγώνες, κατάφερε στον αγώνα της Πιτίτσας να πραγματοποιήσει με το CITROEN SAXO VTS τους χρόνους που του αναλογούν. Τρίτος σε αργότερο ρυθμό ήταν ο Μπλάντζος Ευάγγελος και αυτός με PEUGEOT 106 S16.
Νικητής της Κλάσης Α7 ήταν ο Μάντεσης Χρήστος με HONDA CIVIC TYPE-R. Οδήγησε γρήγορα και σταθερά καταφέρνοντας να περιορίσει στην δεύτερη θέση τον Βοργιά Σπύρο με PEUGEOT 106 S16. Ο Βοργιάς βρέθηκε στην Α7 λόγω της αναβάθμισης του κινητήρα του αυτοκινήτου του σε τετραπετάλουδο, μετά την συμμετοχή του στον αγώνα του Stermberk της Τσεχίας. Στην τρίτη θέση της κλάσης ανέβηκε ο Αναδιώτης Γεώργιος με RENAULT CLIO. Αξίζει να σημειώσουμε το ρετάρισμα του κινητήρα του Λάππα Χρήστου στο 1ο σκέλος και το ντεραπάρισμα του Τσέρτου Νίκου στην Κ4.
Το FORD ESCORT WRC της Κλάσης Α8 του Λιώρη Παναγιώτη οδηγήθηκε για ακόμα μια φορά στην πρώτη θέση του βάθρου. Ο Λιώρης οδήγησε χωρίς λάθη βελτιώνοντας το χρόνο του στο δεύτερο σκέλος. Ακολούθησε στη δεύτερη θέση ο δυναμικός Βέλιος Δημήτρης, με το SEAT IBIZA KIT CAR. Ο Βέλιος κυνήγησε τον τετρακίνητο αντίπαλό του, χωρίς προβλήματα πρόσφυσης αυτή την φορά και σημείωσε μια εξαιρετική επίδοση. Ο πατρινός Χατζηβασιλείου Αντώνης έτρεξε για ακόμη μία φορά με ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Το SEAT LEON S2000 έδωσε το δικό του χρώμα στην ανάβαση και κινήθηκε σε γρήγορα επίπεδα.
 Στην Ομάδα Ν, ο ταχύτερος χρόνος της ημέρας σημειώθηκε από τον Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type-R, N3), ο οποίος με αυτό το αποτέλεσμα κέρδισε και την Ν έως 2 λίτρα, κατακτώντας έτσι τον τίτλο της Κατηγορίας μόλις στον τελευταίο αγώνα. Τον νικητή της νορμάλ κατηγορίας ακολούθησε ο νεαρός Κώστας Καραθανάσης (Honda Civic Type-R, N3), ενώ την τριάδα σε Ομάδα Ν και δίλιτρα της Ομάδας Ν, συμπλήρωσε ο Απόστολος Κούσης (Citroen Saxo VTS, Ν2) που επικράτησε στην ανταγωνιστική Ν2.
Στις μάχες των κλάσεων, είχαμε τη μεγάλη κόντρα της χρονιάς για την Κλάση Ν2 να σημειώνεται στην Πιτίτσα. Οι μνηστήρες του θεσμού σε αυτόν τον αγώνα είχαν την τελευταία ευκαιρία τους για την κατάκτηση του τίτλου. Ταχύτερος όλων ήταν Κούσης Αποστόλης με CITROEN SAXO VTS, ακολούθησε ο Γιαννούλης Διονύσιος με PEUGEOT 106 S16  και τρίτος με διαφορά χιλιοστών του δευτερολέπτου ο Πενέσης Κωνσταντίνος με ίδιο αυτοκίνητο.
 Στην Κλάση Ν3 ο συνήθης ύποπτος Φωτεινέλης Γιάννης κατέλαβε την πρώτη θέση του βάθρου με HONDA CIVIC TYPE-R. Δεύτερος  τερμάτισε ο Καραθανάσης Κωνσταντίνος με το νεοαποκτηθέν αγωνιστικό του HONDA CIVIC TYPE-R. Στον πρώτο του αγώνα με αυτό το αυτοκίνητο έδειξε ότι έχουμε να περιμένουμε πολλά για του χρόνου.
Ο Παντελής Βασιλειάδης ήταν ο οδηγός που κέρδισε την Κλάση Ε10. Εντυπωσιακός όπως πάντα οδήγησε στο όριο το CITROEN AX. Στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο Κουνιάκης Κωνσταντίνος με ίδιο αυτοκίνητο, κάνοντας comeback στις αναβάσεις, οδήγησε γρήγορα και σταθερά επικρατώντας του Καλούδη Διονύσιου με το PEUGEOT 205 MAXI.
Στην Ομάδα Ε, που σε κάθε αγώνα προσφέρει πολλά και θεαματικά αυτοκίνητα, ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3, E12) έφτασε με άνεση στη νίκη, εμπρός από τον Σωτήρη Σπυρόπουλο (BMW E30). Την τριάδα διαμόρφωσε ο Τρύφων Χασάπης (Citroen AX, E11) που με αυτή την επίδοση κατέκτησε τη νίκη στην Ομάδα Ε έως 2 λίτρα, ενώ τον ακολούθησαν τόσο στη Γενική Κατάταξη της Ε όσο και στην Ομάδα Ε έως 2 λίτρα, οι Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX, E10) και Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort, E11).
Στο πρώτο σκαλί του βάθρου της Κλάσης Ε11 ανέβηκε ο Χασάπης Τρύφωνας με το δυνατό CITROEN AX σημειώνοντας ταχύτερο χρόνο έναντι του δεύτερου Κουρνιάτη Αθανάσιου με FORD ESCORT MKII, ο οποίος πίεσε περισσότερο στο δεύτερο σκέλος αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον Χασάπη. Στο τρίτο σκαλί ανέβηκε ο τοπικός Τζικόπουλος Παντελής και αυτός με FORD ESCORT MKII.
Στην Κλάση Ε12 νικητής ήταν ο Τροβάς Διονύσιος με BMW M3, μετά από μια δυνατή μάχη με τον δεύτερο Σπυρόπουλο Σωτήριο με BMW Ε30. Ο Τροβάς αποδείχτηκε πιο σταθερός στους χρόνους του και επικράτησε. Στην τρίτη θέση κατετάγη ο Ντέρμας Βασίλειος και αυτός με ΒΜW E30 M3.
Στην Κλάση Formula Saloon Turbo τα δυο MITSUBISHI LANCER EVO IX από το Σάββατο είχαν την δικιά τους κόντρα μιας και ο Περατινός Νικόλας δεν κατάφερε να πάρει εκκίνηση λόγω μηχανικού προβλήματος. Ο Τσούλος Αργύρης έδειξε από τις δοκιμές ότι θα είναι ο κυρίαρχος του βουνού. Η πολυετή πείρα του οδηγού και το επίπεδο του αυτοκινήτου ήταν τα εφόδια για την επίδοση της ημέρας. Η άτυχη στιγμή του Παρθένη Παναγιώτη λίγα μόλις μέτρα πριν τον τερματισμό στο δεύτερο σκέλος τον έβγαλε εκτός, αφήνοντας περιθώριο στον Ραπατζίκο Παρασκευά να πάρει την δεύτερη θέση της κλάσης, με το LANCIA INTEGRALE. Τρίτος ήταν ο Αγγελόπουλος Παναγιώτης με TOYOTA COROLLA KE70 με drift διαθέσεις.
 Στην Κλάση Formula Saloon Turbo των δικίνητων ο Καμπέρος Γουίλλιαμ ήταν ο νικητής με FORD ESCORT MKII, έναντι του Ζάχου Νικόλαου-Θωμά με BMW Ε30 και του τρίτου Μουσουρά Δημήτριου με BMW 325 E36. Τα δυνατά πισωκίνητα της κλάσης ξεσήκωσαν τους θεατές προσφέροντας πλούσιο θέαμα με την δύναμη των κινητήρων τους αλλά και με τα ανάποδα τιμόνια στην έξοδο των στροφών.
Οι ατμοσφαιρικοί της Formula Saloon κατά πλειοψηφία κινήθηκαν με drift διάθεση. Το FORD ESCORT MKII του Παπαδόπουλου Σπύρου κέρδισε την κλάση του και παράλληλα τους θεατές με το μοναδικό ήχο του αυτοκινήτου που γέμιζε το βουνό σαν να ήταν formula 1. Δεύτερος ήταν ο Χρυσόπουλος Νικόλαος με το λευκό MAZDA RX-8 και τρίτος ο Παναγόπουλος Γεώργιος με BMW E30 M5.
Ο Λαγωνικάκος Δημήτρης ήταν ο νικητής για την Ατμοσφαιρική Formula Saloon έως 1600cc με CITROEN SAXO VTS, ξεχωρίζοντας για μόλις 0,79 δευτ από τον δεύτερο Καμπέρο Αλέξιο και αυτός με SAXO. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Αυγερόπουλος Γιάννης με PEUGEOT 106 S16 που έκανε πολύ καλή προσωπική επίδοση και δήλωσε ακόμα ετοιμοπόλεμος.



 Αναλυτικά Αποτελέσματα



find us


 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s