Με έναν αγώνα που ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες οργανωτών και συμμετεχόντων ολοκληρώθηκε το περιφερειακό κύπελλο ασφάλτου στην Κρήτη. Σε μια διαδρομή που χαρακτηρίζεται από τις πλέον αντρικές του νησιού, αφού στο παρελθόν έχει κοστίσει καρότσες σε όσους δεν τη σεβάστηκαν, η χανιώτικη λέσχη επέλεξε να ρίξει στην τελευταία μάχη τους μνηστήρες του εισιτηρίου για τη Λαμία.
Με σκοπό να προσελκύσει πληρώματα και θεατές, η ΑΛΑΧ είχε στο πρόγραμμα την αγαπημένη λύση της ράμπας του Σαββατόβραδου. Μάλιστα, η εκδήλωση έλαβε χώρα στη κεντρική πλατεία της Σούδας Χανιών για πρώτη φορά, παρουσία αρκετού κόσμου. Στον ίδιο χώρο, το πρωί της Κυριακής είχαν στηθεί τα service των αγωνιστικών σε ένα ιδανικό τοπίο, αφού η άμεση προσέγγιση του κόσμου σε συνδυασμό με τον πρωινό κυριακάτικο καφέ και την εξέλιξη του αγώνα μέσα στην πλατεία έφερε σε άμεση επαφή το ράλλυ με το κοινωνικό σύνολο, κάτι που πετυχαίνει συχνά το χανιώτικο σωματείο στις διοργανώσεις του.
Έτσι, μετά τον πρωινό καφέ, τα 22 πληρώματα βουτήξανε τα καρνέ τους και πήραν το δρόμο για την εκκίνηση της ΕΔ, λίγο έξω από το χωριό Στύλος, για να μπουν στη μάχη με το χρονόμετρο στην απαιτητική διαδρομή μέχρι το χωριό Μαλάξα σε μια τριπλή επανάληψη. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κύπελλα δόθηκαν με βάση τον παραδοσιακό τρόπο των rally sprint, δηλαδή τις κατηγορίες ανά κυβικά, αλλά ως προς τη βαθμολογία του πανελληνίου πρωταθλήματος, στη Γενική, την F2 και τις επιμέρους κατηγορίες ίσχυσε η προκήρυξη της ΟΜΑΕ.
Απόλυτοι νικητές, σε γενική και C2, κρίθηκαν οι Μπάμπης Πατσουράκης και Γιώργης Ζωφάκης στην πρώτη τους επαφή με το 8άρι Evo του Ντόφη, που πίστεψαν στη νίκη από την αρχή και το πάλεψαν με δυνατούς χρόνους. Έτσι όταν το ίδιο Mitsubishi των πρωτοπόρων σε χρόνους Περουλάκη Γιώργη – Σαρρή Λευτέρη μουλάρωσε πριν το τρίτο σκέλος με αποτέλεσμα ένα καπέλο άφιξης, η νίκη των πρώτων ήταν φυσικό επακόλουθο. Το πλήρωμα του κόκκινου 8αριού τελικά περιορίστηκε στην Τρίτη θέση της γενικής. Δεύτεροι στην γενική, και σφήνα στα τετρακίνητα, μπήκαν οι νικητές της F2, Αφοί Δημήτρης & Μάνος Κτιστάκης με το πυροβόλο 306 τους. Τέταρτοι overall βρέθηκαν οι Στέλιος Μιχαηλάκης και Νικόλας Λιγοψυχάκης με το λευκό Subaru να δίνει ωραία περάσματα στους αρκετούς θεατές του αγώνα.
Πίσω τους, οι Δημήτρης Καζάνας και Θοδωρής Μακράκης στο δεύτερό τους αγώνα με το ΕVO IV, σαφώς βελτιωμένοι, εμπρός από τους νικητές της C6 Νικολιδάκη Γιάννη και Μάνο Πετούση που έκλεισαν την εξάδα της Γενικής. Ακολούθησαν οι Γιάννης Παπαδοκωνσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με την τουρμπίνα του EVO 6 να μην αφήνει περιθώρια για κάτι καλύτερο, μπροστά από τους Φρατζεσκάκη Δημήτρη και Κλαριδόπουλο Φραγκίσκο που ήταν δεύτεροι F2 με υποσχόμενη οδήγηση για άλλη μια φορά.
Rally Sprint Στύλος-Μαλάξα 2016 B σκελοςΦραντζεσκακης Δημητρης- Κλαριδοπουλος ΦραγκίσκοςFord Fiesta ST05:19,182οι στα 2000cc και 3οι στην κλαση F2Κυπελλουχοι F2 για το 2016 στη περιφερεια Κρητης
Gepostet von Dimitris Frantzeskakis am Samstag, 19. November 2016
Στη C6 μοναδικοί τερματίσαντες οι Μιχάλης Ζερβάκης και Μάρκος Χατζηδάκης, οδήγησαν το 205 σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, όπως αντίστοιχα έκαναν και οι πρώτοι στη C6 Γιώργος Δήμου και Μανώλης Νυστικάκης με το δυνατό Polo.
Εν κατακλείδι, ο αγώνας κρίθηκε επιτυχημένος, με τα περάσματα των κρητικών πληρωμάτων να κρατάνε σε ενδιαφέρον τον κόσμο σε έναν αγώνα που δε στερήθηκε τίποτα και ίσως άξιζε μεγαλύτερη προβολή πριν και μετά. Οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά, σε συνάρτηση και με το Ράλλυ Κρήτης που ήταν πολύ δυνατός αγώνας, δείχνουν τους κρητικούς αγώνες να αναγεννιούνται, αρκεί οι λέσχες να το κυνηγήσουν, η ΟΜΑΕ να το στηρίξει ανάλογα και τα πληρώματα να συνεχίσουν στους ίδιους ρυθμούς…
κείμενο: Γονάκης Γιώργος
φωτογραφίες: Μαρκαντωνάκης Μανώλης
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο