• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Περιπλάνηση ακριβείας σε Αναβάσεις της Αττικής

Περιπλάνηση ακριβείας σε Αναβάσεις της Αττικής

12/12/2016

header-regularity-anavaseon-apotelesmataΜε επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων, που είχε ως νικητές του Μάνο Παλαβίδη-Ιούλιο Ιατρίδη, με Renault 5 GT Turbo του 1985.

 Το Πρωτάθλημα Ράλλυ Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων ολοκληρώθηκε την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου με το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.).

Οι διαδρομές της Αττικής γέμισαν με όμορφα Ιστορικά αυτοκίνητα που είχαν κατασκευαστεί από το 1960 έως το 1990, καθώς 47 πληρώματα έλαβαν μέρος στο τελευταίο ραντεβού της φετινής χρονιάς. Η ημέρα ξεκίνησε από το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (Ο.Α.Κ.Α.) όπου αρχικά πέρασαν από τη διαδικασία Τεχνικού και Διοικητικού Ελέγχου, τα πληρώματα εκτός Αττικής που δεν είχαν βρεθεί χθες στο Ιδιωτικό ΚΤΕΟ “MyKTEO” στη Λεωφόρο Κηφισού, στο οποίο πραγματοποιήθηκε η διαδικασία για τα πληρώματα που προέρχονταν από την Αττική.

Μετά την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης, απαραίτητης διαδικασίας, το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων εκκίνησε από το Ολυμπιακό Στάδιο, με τα πληρώματα να τερματίζουν την προσπάθειά τους λίγες ώρες αργότερα στην Πάρνηθα και πιο συγκεκριμένα στο Καζίνο. Ενδιάμεσα, οι συμμετέχοντες έδωσαν τη μάχη ακριβείας απέναντι σε χρονόμετρα και αντιπάλους, σε 5 Regularity Ειδικές Διαδρομές που περιλάμβαναν 11 μετρήσεις Ακριβείας στην Πεντέλη και την Πάρνηθα, οι οποίες περιλάμβαναν μεταξύ άλλων, διαδρομές Ανάβασης που έχουν γράψει ιστορία στον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, όπως η Ανάβαση Πάρνηθας και η Ανάβαση Διονύσου, που μάλιστα αναβίωσε το 2016.

Το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων χαρακτηρίστηκε από δύσκολες διαδρομές, που χρειάζονταν μεγάλη προσοχή και πολύ καλή συνεργασία μεταξύ των μελών του πληρώματος. Όσον αφορά στα τελικά αποτελέσματα, η μάχη για τη νίκη στον απαιτητικό αγώνα που είχε μήκος 120 χιλιομέτρων ήταν αμφίρροπη και κρίθηκε μόλις στην τελευταία χρονομέτρηση. Νικητές αναδείχθηκαν οι Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985) οι οποίοι τέθηκαν εξαρχής επικεφαλής, όμως απειλήθηκαν από τους Γιώργο Γεωργακόπουλο-Κωνσταντίνο Τσιτσιλώνη (Morris Mini, 1967) οι οποίοι μάλιστα προηγήθηκαν στην προτελευταία χρονομέτρηση, προτού υποχωρήσουν στο τέλος για μόλις 1,1 δευτερόλεπτα. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973), καθώς τερμάτισαν στην 3η θέση της Γενικής Κατάταξης.

Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Σπύρος Μουστάκας-Νικόλας Μουστάκας (Renault 5 Alpine, 1984) που με αυτό το αποτέλεσμα, κατέκτησαν το Πρωτάθλημα Regularity για το 2016, επίτευγμα που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστούμε πως ο συνοδηγός Νικόλας Μουστάκας, είναι μόλις 10 ετών! Την πρώτη εξάδα του αγώνα διαμόρφωσαν οι Νίκος Φράγκος-Κωστής Γιαννόπουλος (Alfa Romeo GT Junior, 1973) και Δημήτρης Χανιώτης-Τάσος Αρωνίτης (Porsche 911T, 1970). Να σημειωθεί, πως στο τέλος του αγώνα απονεμήθηκαν ειδικά κύπελλα στο μικρότερο και στο παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα, τα οποία κέρδισαν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης για το Morris Mini των 998 κ.εκ. και οι Ανδρέας Πανούσης-Valentina Myrosnychenko για τη Mercedes Benz 190 SL, με έτος παραγωγής το 1960!

Αναλυτικά Αποτελέσματα

 

 

ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

Κατηγορία Ε: Θεοφάνης Μήλας – Ελένη Μήλα (Morris Sedan, 1961)

Κατηγορία G: Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης (Morris Mini, 1967)

Κατηγορία H: Πέτρος Βασιλόπουλος-Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973)

Κατηγορία Ι: Θεμιστοκλής Κονταράτος-Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 SC, 1980)

Κατηγορία J1/J2: Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985)

 

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985) – 1οι Γενικής

Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης

Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985 – Νικητές Ράλλυ Regularity Αναβάσεων)

Gepostet von Ελλάδα – Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής am Sonntag, 11. Dezember 2016

“Ήταν μια ωραία εκδήλωση συνολικά. Ο αγώνας ήταν ωραίος και οι Ειδικές Διαδρομές ήταν πολύ ενδιαφέρουσες, ειδικά στην Ιπποκράτειο Πολιτεία που είχε πολλή πλοήγηση. Φτάσαμε στο τέλος να κερδίσουμε την πρώτη θέση για κλάσματα του δευτερολέπτου από τους δεύτερους, οι οποίοι είναι ένα πολύ καλό πλήρωμα.”

 

Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης (Morris Mini, 1967) – 2οι Γενικής

Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης

Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης (Morris Mini, 1967 – 2οι Γενικής)

Gepostet von Ελλάδα – Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής am Sonntag, 11. Dezember 2016

“Δεύτερη θέση της Γενικής για εμάς, στον τελευταίο αγώνα Πρωταθλήματος της χρονιάς. Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος και οι Ειδικές Διαδρομές είχαν τρομερό ενδιαφέρον, κάτι που φαίνεται και στα αποτελέσματα, αφού οι διαφορές ήταν πολύ μικρές και η πρώτη θέση άλλαξε χέρια. Οι διαδρομές στο Μερκούρη, την Ιπποκράτειο Πολιτεία και τη Λίμνη Μπελέτσι ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Συγχαρητήρια στους Διοργανωτές, στον Αλυτάρχη και σε όλους όσοι συνεργάστηκαν για να γίνει αυτός ο αγώνας.”

 

Πέτρος Βασιλόπουλος-Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973) – 3οι Γενικής

Πέτρος Βασιλόπουλος – Βασίλης Βασιλόπουλος

Πέτρος Βασιλόπουλος – Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973 – 3οι Γενικής Ράλλυ Regularity Αναβάσεων)

Gepostet von Ελλάδα – Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής am Sonntag, 11. Dezember 2016

“Ένας πολύ ωραίος αγώνας τελείωσε. Ο αγώνας ήταν εξαιρετικός και οι καιρικές συνθήκες άψογες. Η πλοήγηση και το στήσιμο ήταν μοναδικά, ενώ δεν υπήρχαν λάθη στο Road Book που ήταν πολύ έξυπνο, καλογραμμένο και απαιτούσε μεγάλη προσοχή. Ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε του χρόνου να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε ακόμη καλύτερα.”

Ο επίλογος γράφτηκε σε όμορφο κλίμα στο ξενοδοχείο “Parnis Palace” στις Αχαρνές, όπου πέραν της Απονομής των Επάθλων στους νικητές, η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα παρέθεσε αποχαιρετιστήριο γεύμα στα πληρώματα. Άπαντες αποχώρησαν ευχαριστημένοι και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τους αγώνες της Κατηγορίας Regularity, για το 2017.

2016 rally regularity Regularity Rally ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ REGULARITY ΟΜΑΕ 2016
Προηγούμενο άρθρο Νέο Δ.Σ. Για Το Σωματείο Ο.Φ.Α.Δ.
Επόμενο άρθρο Karting Super Cup 2016: Μέσα από τον φακό...

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Regularity Rally: 25ος Γύρος Αττικής | Αποτέσματα & Φωτογραφίες

Regularity Rally: 25ος Γύρος Αττικής | Αποτέσματα & Φωτογραφίες

Σ.Ι.Π.Α.Κ.: 8o Ιστορικό Σιρκουί Χανίων

Σ.Ι.Π.Α.Κ.: 8o Ιστορικό Σιρκουί Χανίων

Regularity : 7ο Ιστορικό Αργολίδος | Συμμετοχές

Regularity : 7ο Ιστορικό Αργολίδος | Συμμετοχές

12o Concours d’Elegance FILPA 2015

12o Concours d’Elegance FILPA 2015

Εκλογές ΦΙ.Λ.Π.Α. 2018 | Ανακοίνωση εκ μέρους της Ομάδας Φίλοι & Μέλη της ΦΙ.Λ.Π.Α.

Εκλογές ΦΙ.Λ.Π.Α. 2018 | Ανακοίνωση εκ μέρους της Ομάδας Φίλοι & Μέλη της ΦΙ.Λ.Π.Α.

Historic Rally of Greece 2016: 66 αυτοκίνητα στην εκκίνηση του Ζαππείου

Historic Rally of Greece 2016: 66 αυτοκίνητα στην εκκίνηση του Ζαππείου

2ος γύρος Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας | Προσωρινές Συμμετοχές

2ος γύρος Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας | Προσωρινές Συμμετοχές

Κίνηση Ιστορικών Οχημάτων: Συνάντηση Υπουργείου & Ομοσπονδιών

Κίνηση Ιστορικών Οχημάτων: Συνάντηση Υπουργείου & Ομοσπονδιών

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!