Οι διαφοροποιήσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων του 2017 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά θα είναι η αιτία που θα απολαύσουμε ένα συναρπαστικό παγκόσμιο πρωτάθλημα. Τα ανασχεδιασμένα αυτοκίνητα πλέον έχοντας περισσότερη δύναμη φαρδύτερες αεροτομές και μεγαλύτερο μετατρόχιο μας γυρίζουν σε μνήμες και οι εικόνες προηγούμενων δεκαετιών, στο θρυλικό group Β.
Οι ελευθερίες που έχουν δώσει οι νέοι κανονισμοί επιτρέπουν στους μηχανικούς να εκμεταλλευτούν κάθε σημείο του αυτοκινήτου ώστε να προσθέσουν μέσω της αεροδυναμικής, εξτρά κάθετη δύναμη στους τροχούς. Ο περιοριστής του υπερσυμπιεστή από τα 33 χιλιοστά έχει μεγαλώσει στα 36 χιλιοστά, με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη των κινητήρων να σκαρφαλώσει από τους 315 στους 380 ίππους. Επίσης όσον αφορά το ελάχιστο βάρος των αυτοκινήτων θα είναι κατά 25 κιλά ελαφρύτερο το κατώτερο επιτρεπόμενο όριο.
Πολλά αλλάζουν για το WRC του 2017. Η αποχώρηση της εργοστασιακής ομάδας της Volkswagen μετά από τέσσερα χρόνια επιτυχιών, αφήνει χώρο στις άλλες εταιρείες να πρωταγωνιστήσουν. Επίσης φέτος έχουμε την μεγάλη επιστροφή της Τoyota μετά από αρκετά χρόνια αγωνιστικής παύσης.
Οι μεταγραφές και ανακατατάξεις των ομάδων πλέον έχουν διαμορφωθεί. Τέσσερις είναι πλέον οι βασικές ομάδες πλήρους εμπλοκής που θα διεκδικήσουν τον τίτλο.
2017 WRC Hyundai / Citroën / Toyota / Ford M-Sport
2017 WRC Hyundai / Citroën / Toyota / Ford M-Sport
Gepostet von BG-Power-Channel am Sonntag, 25. Dezember 2016
Η Citroen είναι μία πολύ αξιόλογη και ικανή ομάδα, η οποία με οδηγό τον Sebastien Loeb, γνώρισε μια χρυσή δεκαετία δόξας, έχοντας κατακτήσει 9 φορές το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η ομάδα χτίστηκε γύρω από τον Kris Meeke και είναι έτοιμη να ξαναρήξει στο παιχνίδι το c3 wrc. Οι Stéphane Lefebvre και Craig Breen είναι τα δύο νεαρά αστέρια της ομάδας, ικανά και έτοιμα για μια θέση στο βάθρο.
Η Hyundai έχει δείξει ότι έχει πολύ ανταγωνιστικά αυτοκίνητα και σε αρκετές περιπτώσεις έχει όλα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει. Με τους τρεις οδηγούς της Thierry Neuville, Hayden Paddon και Dani Sordo να έχουν το ταλέντο να αξιοποιήσουν το i20 Coupe WRC στο έπακρο, θα είναι μία από τις πιο δυνατές ομάδες του πρωταθλήματος.
Ο Ogier αφήνει πλέον τις πλούσιες και μεγάλες εργοστασιακές ομάδες και μεταπηδά σε μία ιδιωτική ομάδα αυτήν της m-sport. Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής έχει δείξει ότι έχει την ικανότητα να εκμεταλεύεται τα καλά στοιχεία αυτοκινήτου και ομάδας και να διαπρέπει. Στην άλλη μεριά του γκαράζ έχουμε τον Ott Tänak ο οποίος ανακηρύχθηκε και ο οδηγός του 2016. Ο Tannak εάν περιορίσει τα λάθη του στους αγώνες θα καταφέρει πολύ καλύτερη βαθμολογική κατάταξη.
H Toyota επιστρέφει στους αγώνες του wrc μετά την απουσία της από το 1999 έχοντας πλέον ως γενικό διευθυντή τον Tommi Mäkinen. πρόκειται, όπως έχουν ανακοινώσει, για μία αναγνωριστική χρονιά ώστε να μπορέσει να εξελίξουν το αυτοκίνητο και η ομάδα να δεθεί, στοχεύοντας σε αξιώσεις για το 2018. Ο Jari-Matti Latvala θα είναι ένας από τους οδηγούς έχοντας δίπλα του τον περσινό πρωταθλητή του WRC2 Esapekka Lappi και τον Juho Hänninen έναν πολλά υποσχόμενο νέο οδηγό.
Την δυνατότητα να απολαύσουν δωρεάν τα θεαματικά πλάνα του νέου πρωταθλήματος θα έχουν οι θεατές μέσω του Red Bull TV.
Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει:
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο