Το νέο έτος είναι εδώ και από την πλευρά των Ράλλυ αυτό σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Η νέα εποχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ έχει φτάσει, και οι πρώτες ειδικές είναι ακριβώς πριν τη στροφή!
Μετά από τις αναβαθμίσεις και την αναμονή, τις μυστικές δοκιμές, τα καμουφλάζ και τα κατασκοπευτικά πλάνα, η νέα γενιά των ελαφρότερων, πλατύτερων και πιο ισχυρών World Rally αυτοκινήτων θα κάνουν το ντεμπούτο τους την Πέμπτη, 19η Ιανουαρίου, με το Rally Μόντε Κάρλο. Ο αγώνας που σηματοδοτεί την έναρξη του πρωταθλήματος των δεκατριών γύρων.
Tested, approved, ready for take-off! #WRC 2017
Gepostet von WRC am Sonntag, 8. Januar 2017
Πρόκειται ουσιαστικά για έναν ασφάλτινο αγώνα με απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες λόγω του υψομέτρου. Οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει περιμένουν συνθήκες πολύ χιονιού, πάγου μέχρι και στεγνή άσφαλτο, όλα αυτά συνήθως στην μέσα στην ίδια Ειδική Διαδρομή. Θα πρέπει να εξισορροπήσουν την ανάγκη για κρατήματα κάτω από όλες αυτές τις ακραίες συνθήκες, κάτι που κάνει το στήσιμο των αυτοκινήτων καθώς και την επιλογή των ελαστικών ένα μεγάλο γρίφο.
Περισσότερο από το 85 τοις εκατό της διαδρομής θα είναι νέα σε σύγκριση με το 2016. Δεν θα υπάρξει καθόλου service για τα αυτοκίνητα την Κυριακή το πρωί. Η τελευταία ευκαιρία για τροποποιήσεις στα αυτοκίνητα θα είναι στο Gap το Σάββατο το απόγευμα, με την ζώνη τοποθέτησης ελαστικών να βρίσκεται στο Μονακό πριν δράση της Κυριακής.
Στην Power Stage όπου θα έχει ζωντανή τηλεοπτική προβολή, το απόγευμα της Κυριακής θα προσφέρει bonus πόντους στα πέντε ταχύτερα πληρώματα για πρώτη φορά.
O περσινός πρωταθλητής βρίσκεται στην κορυφή των καταχωρήσεων του Monte έχοντας τον αριθμό ένα στις πόρτες του Fiesta. Ο Tanak και o νέος του συνοδηγός Martin Järveoja φέρουν τον αριθμό δύο και ο Evans το τρία.
O Jordan Serderidis είναι ο μοναδικός συμμετέχων στο νέο WRC Trophy για αυτοκίνητα WRC προ-2017. Ο Έλληνας θα οδηγήσει ένα Citroen DS3 WRC, έχοντας ανέβει κατηγορία από το R5-spec αυτοκίνητο που οδηγούσε το 2016.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο