Εκκίνηση είχαμε στους αγώνες αυτοκίνητου ράλλυ, για την φετινή χρόνια. Το 27ο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ αποτέλεσε τον πρώτο αγώνα της χρονιάς το Σαββατοκύριακο 4 και 5 Μαρτίου, στην περιοχή της ΠΕΝΤΕΛΗΣ και του ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ. Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου διοργάνωσε το διήμερο ράλλυ, περιλαμβάνοντας τις δυο αυτές ομώνυμες ειδικές διαδρομές, μήκους 6,80 χλμ και 16,30 χλμ αντίστοιχα, με σαράντα τρία πληρώματα να δίνουν το παρόν, αφού ο αγώνας προσμετρούσε τόσο στο Περιφερειακό Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος, όσο και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκίνητων.
Το πρώτο σκέλος έγινε το Σάββατο το βράδυ στην Ειδική Διαδρομή της Πεντέλης, με τους προβολείς και τις μηχανές των αυτοκίνητων να ανάβουν για δυο περάσματα και να κατευθύνονται στην συνέχεια σε καθεστώς park ferme. Μετά και το τέλος της δεύτερης νυχτερινής ειδικής, ταχύτεροι αναδείχτηκαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας με SEAT IBIZA KIT CAR, σημειώνοντας και τις δυο φορές τον ταχύτερο χρόνο. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Αργυρίου- Γιώργος Βότσης με MITSUBISHI LANCER EVO 9, βελτιώνοντας τον χρόνο τους στο δεύτερο πέρασμα. Η τρίτη θέση ανήκει στο νεοσύστατο πλήρωμα των ΝΙΚΟΝ και Χρήστου Κουζιώνη, με MITSUBISHI LANCER EVO 9 επίσης, ενώ οι Βασίλης Αναδιώτης – Μιχάλης Μακρινός, με RENAULT CLIO RS, πήραν την τέταρτη θέση, κερδίζοντας παράλληλα την πρωτοπορία για την κατηγορία της F2000. Οι Γιάννης Ζούνης- Νίκος Ιντζόγλου με SUBARU IMPREZA STI WRX, κατέλαβαν την πέμπτη θέση γενικής με 0,24 δέκατα του δευτερόλεπτου διαφορά, εμπρός από τους Χρήστο και Δημοσθένη Παραβάντη με PEUGEOT 106 RALLYE, που έκλεισαν την πρώτη εξάδα, τερματίζοντας παράλληλα και στην δεύτερη θέση της δικίνητης κατηγορίας.
ΡΑΛΛΥ ΑΤΤΙΚΟ – Αναπολιωτάκης – Τσιούκας – Seat Ibiza Kit Car
Gepostet von Cabilis Performance am Montag, 6. März 2017
Το πρωί της Κυριακής η ηλιόλουστη μέρα που ξημέρωσε, βρήκε πληρώματα και μηχανικούς να ανασυντάσσουν τις δυνάμεις τους και να είναι έτοιμοι να ριχτούν στην μάχη των τριών περασμάτων στην απαιτητική Ειδική Διαδρομή του Γραμματικού. Με το τέλος του αγώνα η πρωτοπορία δεν άλλαξε χέρια, με την νίκη και το πρώτο σκαλί του βάθρου να ανήκουν στους Γιώργο Αναπολιοτάκη- Θανάση Τσιούκα με SEAT IBIZA KIT CAR, σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο σε όλες τις ειδικές του αγώνα συμπεριλαμβανομένης και της τελευταίας ειδικής που λειτούργησε σαν power stage, ελέγχοντας ταυτόχρονα και την διαφορά τους. Οι ΝΙΚΟΝ- Χρήστος Κουζιώνης με MITSUBISHI LANCER EVO 9, τερμάτισαν στην δεύτερη θέση της γενικής, έχοντας σταθερά τον τρίτο χρόνο γενικής και στα τρία περάσματα. Η τρίτη θέση ανήκει στους Γιώργο Αργυρίου- Γιώργο Βότση με MITSUBISHI LANCER EVO 9, σημειώνοντας τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στο τελευταίο πέρασμα από την ειδική.
Στην μάχη της κατηγορίας F2000, που αναμενόταν δυνατή, το ενδιαφέρον κράτησε μέχρι και τα μισά του τρίτου περάσματος. Το πρώτο σκαλί του βάθρου ανήκει στους Βασίλη Αναδιώτη- Μιχάλη Μακρινό με RENAULT CLIO RS, οι οποίοι κινήθηκαν σε γρήγορους και εντυπωσιακούς ρυθμούς, χωρίς να χάσουν την πρωτοπορία τους , κάνοντας ταυτόχρονα τον καλύτερο χρόνο και στα τρία περάσματα του αγώνα, ενώ έχασαν την τρίτη θέση γενικής για μόλις 0,44 δέκατα του δευτερολέπτου. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Νίκος Ζακχαίος- Χρήστος Μιχελής, με το νέο απόκτημα του οδηγού, ένα HONDA CIVIC TYPE R έκδοσης R3, δείχνοντας πως, ειδική με ειδική, έβρισκαν τα πατήματα του HONDA αλλά και τα δικά τους. Στο τρίτο σκαλί ανέβηκαν οι Νίκος Καραθανάσης- Βασίλης Καραθανάσης με HONDA CIVIC TYPE R. Ο πρωτάρης, σε αγώνες αυτοκινήτου, Νίκος εκμεταλλεύτηκε την εμπειρία του συνοδηγού του και των ευκαιριών που του δόθηκαν, κάνοντας γρήγορα περάσματα με το αποτέλεσμα να τον δικαιώνει απόλυτα. Ιδιαίτερα άτυχο ήταν το πλήρωμα Χρίστος και Δημοσθένης Παραβάντης οι οποίοι μέχρι και την τελευταία Ε.Δ. ήταν στην δεύτερη θέση της κατηγορίας, όμως ένα σκασμένο πίσω ελαστικό στο 3ο χιλιόμετρο, μετά από ένα γλίστρημα που είχαν τους στοίχισε πολύ χρόνο.
Στην Γενική των ιστορικών αυτοκινήτων, στην πρώτη θέση συναντάμε τους Παναγιώτη Παραδείση- Κώστα Ποιμενίδη με FORD ESCORT MKII, όντας πρώτοι σε όλη την διάρκεια του αγώνα, ακολουθούμενοι στην δεύτερη θέση από τους Γιώργο Παραδείση- Κώστα Σκούρα με FORD ESCORT MK1, αφήνοντας στην τρίτη θέση τους Μάριο Σταφυλοπάτη- Δημήτρη Βαζάκα με το εκπληκτικό FORD SIERRA COSWORTH, αυτοκίνητο πραγματικό στολίδι για την χώρα μας.
Στις επιμέρους κατηγορίες και συγκεκριμένα σε αυτή της C6, οι Μαρίνος Μπενούκας- Χρήστος Μουρκάκης με PEUGEOT 106 τερμάτισαν στην πρώτη θέση, με τους Κώστα Πολυχρονόπουλο- Μαριάννα Χρηστογιαννούλα με CITROEN SAXO, να τερματίζουν στην δεύτερη θέση εμπρός από τους Τόλη Φαρσουλή- Βασίλη Γεωργίτσα, που κατέλαβαν την τρίτη θέση της κατηγορίας.
Η C5 ανήκει στους Νικό και Βασίλη Καραθανάση με HONDA CIVIC TYPE R. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Χρίστος και Δημοσθένης Παραβάντης με PEUGEOT 106 RALLYE, ενώ στην τρίτη θέση οι Γιάννης Καββαδίας- Μιχάλης Φράγκου με PEUGEOT 206.
Οι Βασίλης Αναδιώτης- Μιχάλης Μακρινός με RENAULT CLIO RS έκοψαν πρώτοι το νήμα για την κατηγορία της C3, με τους Νικό Ζακχαίο- Χρήστο Μιχελή με HONDA CIVIC TYPE R και Γιώργο Σεβνταλή- Γιώργο Μάρα με OPEL KADETT, να καταλαμβάνουν την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Η C2 φυσικά ανήκει στους Γιώργο Αναπολιοτάκη- Θανάση Τσιούκα με SEAT IBIZA KIT CAR, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τους ΝΙΚΟΝ- Χρήστο Κουζιώνη με MITSUBISHI LANCER EVO 9, και την τρίτη θέση να πηγαίνει στους Γιώργο Αργυρίου- Γιώργο Βότση με MITSUBISHI LANCER EVO 9 επίσης.
Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα είναι αυτή των Γιώργου Αθανασόπουλου – Σπύρου Μπαρδάκη με CITROEN C2, στην δεύτερη νυχτερινή ειδική του Σαββάτου μετά από μια μικροέξοδο που περιορίστηκε μόνο σε υλικές ζημιές και ενώ το πλήρωμα βρισκόταν στην τρίτη θέση της F2 και στην δεύτερη της C5. Έξοδο, και μάλιστα σοβαρή, είχε και το πλήρωμα των FILON- Γιώργου Γονάκη με PEUGEOT 206 σε ένα πατημένο κομμάτι στην πρώτη ειδική της Κυριακής, όταν ξεκόλλησε το πίσω μέρος του PEUGEOT 206 και έσκασε σε δέντρο, με τις ζημιές και εδώ να περιορίζονται μόνο σε υλικές και κάποιες μικροεκδορές. Άτυχοι στάθηκαν και οι Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσης με PEUGEOT 106 RALLYE, όταν στην τελευταία ειδική έμειναν από ημιαξόνιο, ενώ οι Χαράλαμπος Πατσουράκης- Βασίλης Μπάτζανος με HONDA CIVIC δεν παρουσιάστηκαν στο ΣΕΧ4, ενώ ήταν στην τρίτη θέση της F2 και στην δεύτερη της C5.
Για το τέλος αφήσαμε τα αρκετά παράπονα που ακούσαμε από αγωνιζόμενους για την λέσχη, κυρίως σε οργανωτικό επίπεδο και σε επίπεδο πληροφόρησης, με αποκορύφωμα την έλλειψη κυπέλλων στην τελετή απονομής με τους διακριθέντες της F2 και της C6 να φεύγουν δυστυχώς με άδεια χέρια……..
Επόμενος αγώνας του θεσμού είναι το ΣΠΡΙΝΤ ΜΠΡΑΛΟΥ στις 25 & 26 Μάρτιου.
Φωτογραφίες: PhotoRally Press
Επιμέλεια: Παντελής Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο