Το 8ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδος διεξήχθει στις 4&5 Μαρτίου, και, παρόλο που πέρασε στην ιστορία σαν “Μαυρομάτικο” Ράλλυ Ελλάδος εξαιτίας της ομώνυμης ειδικής, ήταν, κατά πολλούς, ένας από τους πιο ωραίους αλλά και δύσκολους αγώνες που έχουν οργανωθεί από τις λέσχες ΣΙΣΑ-ΦΙΛΠΑ.
Οι 79 συμμετέχοντες ξεκίνησαν το Σάββατο 4 Μαρτίου από την Ακρόπολη και μέσα από ορεινές διαδρομές 4 νομών (Βοιωτία, Φωκίδα, Φθιώτιδα, Ευρυτανία) κατέληξαν στο Καρπενήσι, όπου τους περίμενε θερμή υποδοχή από τον φιλόξενο Δήμο. Την Κυριακή 5 Μαρτίου, τα πληρώματα επανεκκίνησαν για τις διαδρομές της 2ης μέρας και τον τερματισμό στην Αράχωβα.
Νικητές, ύστερα από τρία χρόνια κοινής πορείας σαν πλήρωμα και μετά την τρίτη θέση στο περσινό 24 Ώρες Ελλάδα, αναδείχθηκαν οι Δημήτρης Τρίκαρδος – Χατζής Χρήστος με Porsche 944 του 1983 και με μόλις 10 Β.Π.. Πίσω τους με 19 Β.Π. ισοβαθμούσαν οι Μουστάκας Σπυρίδων – Husson Marie με ALFA ROMEO ALFASUD 1.5 Ti του 1978 και οι Μπέντας Βασίλης – Γεωργακάς Κωστής με MERCEDES 200 W123 του 1975, με τη δεύτερη θέση όμως να πηγαίνει στους Μουστάκα Σπυρίδων – Husson Marie λόγω κυβικών.
Στην νεοσυσταθείσα κατηγορία Trophy Tour, το πρώτο σκαλί του βάθρου κατέκτησαν οι Χαρμάνης Αθανάσιος – Τσαούλα Νάντια με LANCIA BETA του 1977. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Κυράνας Ιωάννης – Κακαρέτσας Γεώργιος με ΣCITROEN DS του 1973, ενώ τρίτοι ήρθαν οι Λαμπρόπουλος Γεώργιος – Μπαγινέτα Ιωάννα με MERCEDES BENZ 250 CE του 1971.
φωτογραφίες: actionstudiogr
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο