Με τις καλύτερες προϋποθέσεις διεξήχθη το 8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου «Τάσος Καπέλλας» στην περιοχή της Λαμίας, στην γνωστή και αγαπημένη ειδική διαδρομή Μπράλος- Σκαμνός μήκους 15,60 χιλιομέτρων. Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος και ο κόσμος κατέκλυσε το βουνό, θέλοντας να δει από κοντά τις μάχες των πενήντα τεσσάρων πληρωμάτων που πήραν εκκίνηση το πρωί της Κυριακής, με τον αγώνα να αποτελεί τον δεύτερο γύρο τόσο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος όσο και του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκίνητων.
ΡΑΛΛΥ ΜΠΡΑΛΟΥ – Αναπολιωτάκης – Τσιούκας – Seat Ibiza Kit Car
Gepostet von Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ / Greek Rally Championship am Sonntag, 26. März 2017
H ειδική διαδρομή SS2 μέσα από το αυτοκίνητο των νικητών!
Μεγάλοι νικητές του αγώνα αναδείχτηκαν οι Γιώργος Αναπολιωτάκης- Θανάσης Τσιούκας με SEAT IBIZA KIT CAR πετυχαίνοντας στο δεύτερο πέρασμα τον καλύτερο χρόνο, ενώ στο πρώτο τους πέρασμα είχαν την στιγμή τους καθώς σε ένα από τα τεχνητά σικέιν της ειδικής έχασαν χρόνο κάνοντας όπισθεν για να απεγκλωβιστούν και να συνεχίσουν την προσπάθειά τους. Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης συναντάμε τους ταχύτατους Διαμαντή Τζαμπάζη – Γιώργο Πολυζώη με το πολύ όμορφο SKODA FABIA R5, έχοντας πετύχει ένα τρίτο και ένα δεύτερο χρόνο σε πρώτο και δεύτερο πέρασμα αντίστοιχα, δείχνοντας πως η προσαρμογή τους με το αμάξι συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς. Στην τρίτη θέση Γενικής οι ΝΙΚΟΝ – Χρήστος Κουζιώνης με MITSUBISHI LANCER EVO IX της κλάσης N4 γράφοντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική, έχοντας όμως κάνει μια λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο κάτι που τους στέρησε να πετύχουν κάτι καλύτερο. Άτυχοι στάθηκαν στην επιστροφή τους στην ενεργό δράση οι Παναγιώτης Χατζητσοπάνης – Νίκος Πετρόπουλος με MITSUBISHI LANCER EVO IX N4 καθώς ενώ κατάφεραν το ταχύτερο πέρασμα στο πρώτο μισό του αγώνα ένα κλατάρισμα ελαστικού στο δεύτερο σχεδόν από το δεύτερο χιλιόμετρο της ειδικής, στέρησε μια καλή επίδοση για το πλήρωμα και μια ωραία μάχη για τους θεατές.
Στην Γενική Κατάταξη της κατηγορίας F2000 η πρώτη θέση ανήκει στους Χρήστο Αυγερόπουλο – Στράτο Γιαβάση με PEUGEOT 106 RALLYE έχοντας πραγματοποιήσει τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της κατηγορίας και στα δυο περάσματα. Η δεύτερη θέση ανήκει στους Νίκο Ζακχαίο – Χρήστο Μιχελή με HONDA CIVIC TYPE R έκδοσης R3 που παρόλο που σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο, μια ποινή των 30 δευτερολέπτων τους στέρησε την πρώτη θέση. Οι Ανδρέας Μαργαρώνης – Μιχάλης Αφαλωνιάτης με CITROEN SAXO τερμάτισαν στην τρίτη θέση της κατηγορίας, με δυο τρίτους χρόνους από την ειδική.
Στην Γενική Κατάταξη των Ιστορικών οι Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης με PORSCHE 911 RSR δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης για την κυριαρχία τους, τερματίζοντας στην πρώτη θέση γενικής. Στην δεύτερη θέση συναντάμε τους Παναγιώτη Παραδείση- Κώστα Ποιμενίδη με FORD ESCORT MKII αφήνοντας τρίτους τους Μάριο Σταφυλοπάτη – Δημήτρη Βαζάκα με το εκπληκτικό FORD SIERRA COSWORTH.
Στις κατηγορίες ξεκινώντας από αυτή της C6 οι θεατές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια πολύ ωραία κόντρα ανάμεσα στα τρία πρώτα πληρώματα που κράτησε κατά την διάρκεια όλου του αγώνα. Τελικοί νικητές οι Τόλης Φαρσουλής – Θεόδωρος Μπιάμης με CITROEN SAXO με ανατροπή στο δεύτερο πέρασμα καθώς σημείωσαν καλύτερο χρόνο από τους δεύτερους Γιάννη Σύλλα – Παναγιώτη Κουκλιαμπή με ίδιο αυτοκίνητο, με την συνολική τους διάφορα να είναι μόλις 0,73 δέκατα του δευτερολέπτου! Στην τρίτη θέση της κατηγορίας οι Κώστας Πολυχρονόπουλος – Μαριάννα Χριστογιαννούλα με CITROEN SAXO επίσης, πετυχαίνοντας μάλιστα το γρηγορότερο πέρασμα στο δεύτερο μέρος με συνολική διάφορα λιγότερη των τριών δευτερολέπτων από τον πρώτο.
Σειρά έχει η κατηγορία της C5 με τους Χρήστο Αυγερόπουλο – Στράτο Γιαβάση με PEUGEOT 106 RALLYE να σημειώνουν τον πρώτο χρόνο τερματίζοντας έτσι στην πρώτη θέση. Στην δεύτερη θέση ακολούθησαν οι Ανδρέας Μαργαρώνης – Μιχάλης Αφαλωνιάτης με CITROEN SAXO, με τους Νίκο Χαλιβελάκη – Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη με PEUGEOT 206 να καταλαμβάνουν την τρίτη θέση.
Στην κατηγορία της C3 & C4 οι Νίκος Ζακχαίος – Χρήστος Μιχελής με HONDA CIVIC TYPE R ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, με τους παντελή Τζικόπουλο- Παναγιώτη Πανταζόπουλο με FORD ESCORT MKII και Δημήτρη Πλακουτσή – Στέλιο Παναγιωτακόπουλο με PEUGEOT 206 GT να τερματίζουν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Η κατηγορία της C2 ανήκει στους Γιώργο Αναπολιωτάκη – Θανάση Τσιούκα με SEAT IBIZA KIT CAR, ακολουθούμενοι από τους ΝΙΚΟΝ – Χρήστο Κουζιώνη με MITSUBISHI LANCER EVO IX N4 στην δεύτερη θέση και τους Παναγιώτη Χατζητσοπάνη – Νίκο Πετρόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο στην τρίτη.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συναντάμε αυτή των Νίκου και Δημήτρη Καρπάνου με MITSUBISHI LANCER EVO X με πρόβλημα στο σωληνάκι του turbo. Άτυχοι στάθηκαν και οι Δημήτρης Ζώης – Νίκος Χρέπας με MAZDA 323 GTX στην πρώτη ειδική του αγώνα με πρόβλημα στο ψυγείο, ενώ οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με HONDA CIVIC TYPE R σε μια δεξιά στροφή της ειδικής ακούμπησαν το δεξί εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη τους.
Επόμενος αγώνας για το Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος είναι το Ράλλυ Αχαιός στις 27 και 28 Μαΐου, από τον Αγωνιστικό Όμιλο Πατρών.
Πίνακας χρόνων 1ης Ε.Δ. Rally Sprint Mpralou 2017 SSGC01
Πίνακας χρόνων 2ης Ε.Δ. Rally Sprint Mpralou 2017 SSGC02
Κατάταξη Γενικής Rally Sprint Mpralou 2017 FOCC
Κατάταξη Κατηγορίας F2000 Rally Sprint Mpralou 2017 FOCF2
Κατάταξη Ιστορικών ΑυτοκινήτωνRally Sprint Mpralou 2017 FOC1234
Γιώργος Αναπολιωτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car, C2-A7KC) – Νικητές
“Όλα πήγαν καλά για εμάς. Διορθώσαμε τα λάθη του πρώτου σκέλους. Πραγματικά σήμερα ήταν ένας πάρα πού όμορφος αγώνας με αρκετή κόντρα και συμμετοχές. Το αυτοκίνητο ήταν τέλεια προετοιμασμένο από την ομάδα μου και τους ευχαριστώ όλους πάρα πολύ”.
Διαμαντής Τζαμπάζης-Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia R5, C1-R5) – 2οι Γενικής
“Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλα τα παιδιά που τερμάτισαν. Συγχαρητήρια και στην Α.Λ.Α.Λ. που διοργάνωσε για ακόμη μια φορά έναν εξαιρετικό αγώνα. Ευχαριστούμε τον κόσμο, που αυτή τη φορά ήταν αρκετός. Εμείς κάναμε μια εξαιρετική επίδοση, μαθαίνουμε το αυτοκίνητο σιγά σιγά και ελπίζουμε να έχουμε συνέχεια”.
“Nikon”-Χρήστος Κουζιώνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) – 3οι Γενικής
“Όλα πήγαν καλά. Δεν είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις μας, αλλά φτάσαμε και έτσι στην 3η θέση που είναι ένα καλό αποτέλεσμα. Η διοργάνωση ήταν άψογη σε όλους τους τομείς”.
Πάνος Χατζητσοπάνης-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) – 4οι Γενικής
“Ωραίος αγώνας με πάρα πολύ κόσμο. Μακάρι και στους υπόλοιπους αγώνες να έχει τόσες συμμετοχές, τόσο κόσμο και καλό καιρό. Εμείς διασκεδάσαμε, αν και είχαμε ένα κλατάρισμα σχεδόν από το πρώτο χιλιόμετρο, αλλά όλα καλά, τερματίσαμε και περάσαμε καλά”.
Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 2-C5) – Νικητές Ιστορικών
“Θα έλεγα ότι είναι ο τέλειος αγώνας. Όχι γιατί κερδίσαμε, αλλά γιατί είναι η περιοχή τέτοια και η Ειδική Διαδρομή του Μπράλου. Εντωμεταξύ είναι και η Οργάνωση της Α.Λ.Α.Λ. τόσο καλή, που μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε και μεγαλύτερους αγώνες. Αυτά τα σπριντ είναι πολύ ωραία, αλλά εγώ θα ήθελα να κάνουμε και άλλες 2-3 Ειδικές στην περιοχή. Νομίζω ότι, τηρουμένων των αναλογιών και των δυσκολιών της εποχής, με λίγη καλή θέληση μπορούν να γίνουν αυτοί οι αγώνες. Εναπόκειται λοιπόν στους διοργανωτές να το κάνουν ακόμη καλύτερο”.
Ράλλυ Σπριντ Μπράλου – Νικητές
7ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου (2016)
Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
6ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου (2014)
Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EVO X)
5ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου “Γιάννης Ανδρικόπουλος” (2013)
Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX)
4ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου (2012)
Γιάννης Ακράτος-Βαγγέλης Ακράτος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
3ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου (2011)
Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (Citroen C2 R2)
2ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου (2010)
Νίκος Ζιόβας-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
1ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου (2009)
Πάνος Χατζητσοπάνης-Ανδρέας Ανδρικόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Επιμέλεια: Παπανδρέου Παντελής
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο