Στο 27ο Αττικό Ράλλυ, συναντήσαμε τον Στέλιο Αρμάο ο οποίος ως γνήσιος λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πραγματοποίησε το όνειρο που είχε από παιδί, να συμμετάσχει σε αγώνες αυτοκινήτου ράλλυ. Διαβάστε παρακάτω την όμορφη κουβέντα που είχαμε μαζί του.
Συστηματικός θεατής ο Στέλιος τα τελευταία χρόνια, σχεδίαζε και περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να μπορέσει και αυτός κάποια στιγμή να συμμετάσχει ενεργά στους ελληνικούς αγώνες.Η κατάλληλη στιγμή έφτασε και ο 42χρονος οδηγός, πήρε την απόφαση να κάνει το επόμενο βήμα. Πατέρας τριών παιδιών ο Στέλιος μας περιέγραψε ότι είναι πολλά αυτά που πρέπει να διαχειριστείς και να ζυγίσεις, ώστε να πάρεις την απόφαση να συμμετέχεις σε έναν αγώνα που όπως γνωρίζουμε εγκυμονούν αρκετοί κίνδυνοι και δυσκολίες.
Απόλυτα συνειδητοποιημένος ο Στέλιος, γνώριζε ότι για να αγοράσει και να προετοιμάσει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ήθελε αρκετά χρήματα και πολύ χρόνο, και μιας που επαγγελματικά δραστηριοποιείται εκτός του χώρου του αυτοκινήτου, αυτό θα ήταν ακόμα πιο δύσκολο. Επέλεξε λοιπόν την λύση της ενοικίασης αγωνιστικού αυτοκινήτου και εξοπλισμού. Το Peugeot 106 S16 της “Kouniakis Motorsports” ήταν το όχημα που θα τον οδήγησε στο αγωνιστικό του όνειρο. Η αρχή έγινε στον διήμερο αγώνα του Αττικού Ράλλυ όπου και κατάφερε να τερματίσει απροβλημάτιστα, κάνοντας, όπως είπε μία γρήγορη βόλτα την οποία καταευχαριστήθηκε.
Στέλιος: Τους αγώνες τους γνώρισα καθαρά σαν θεατής από μικρή ηλικία. Πάντα μου άρεσαν τα γρήγορα αυτοκίνητα και η ταχύτητα. Πήγαινα πολύ συχνά σε αναβάσεις και ράλλυ με την παρέα εδώ στην Αττική με αποκορύφωμα το ράλλυ Ακρόπολης που την βγάζαμε τρεις μέρες στο βουνό. Αρχικά ασχολήθηκα με τις μηχανές και αργότερα πήρα το δικό μου γρήγορο αυτοκίνητο, όπου άρχισαν οι γρήγορες βόλτες στο βουνό και οι επισκέψεις στην πίστα των Μεγάρων. Έτσι λοιπόν άρχισε να ωριμάζει και η σκέψη μέσα μου για την συμμετοχή στους αγώνες.
Στέλιος: Τα όνειρα και τα σχέδια ήταν πολλά και ευμετάβλητα καθώς οι προτεραιότητες και οι συγκυρίες της ζωής σε κάνουν να αναθεωρείς και να προσαρμόζεσαι. Σε μεγάλο βαθμό ήταν όπως το είχα φανταστεί, θα σταθώ όμως σε δύο βασικές παραμέτρους. Η πρώτη παράμετρος έχει να κάνει με την ταχύτητα-χρόνο και η δεύτερη με το διαδικαστικό κατά την διάρκεια του αγώνα.
Όσον αφορά την ταχύτητα διαπίστωσα πόσο πολύ πρέπει να πιεστείς για να να μπορέσεις να κινηθείς ανταγωνιστικά και αυτό το αναφέρω πιο πολύ για κάποιους θεατές που χωρίς να έχουν εμπλακεί πιστεύουν ότι θα ήταν πιο γρήγοροι από τον Χ οδηγό που περνάει από μπροστά τους. Παρόλο που καθημερινά οδηγώ ένα αυτοκίνητο των 200 ίππων το να πας το 106 των 130 ίππων σε γρήγορους ρυθμούς στις ειδικές διαδρομές, θέλει πολύ προπόνηση και μπράβο στα πληρώματα που κέρδισαν.
Η δεύτερη παράμετρος είναι η διαδικασία του αγώνα, όπου έχει τους κανόνες και τις ποινές του. Το να είσαι συνεπείς στους χρόνους που έπρεπε να παρουσιαστείς σε κάθε σημείο, η προκαθορισμένη διαδρομή, το αυτοκίνητο να είναι εντός κανονισμών, όλα αυτά ήταν πράγματα που μου φαίνονταν βουνό και με άγχωναν. Τελικά αποδείχτηκαν πολύ πιο εύκολα χάρη στην ομάδα που με περιέβαλε. Ο συνοδηγός μου Κώστας Βαρδάκης με την εμπειρία του με καθοδήγησε σε όλη την διάρκεια του αγώνα και δεν είχαμε καμία ποινή και τον ευχαριστώ. Επίσης ευχαριστώ την “Kouniakis Motorsports” που μου έλυνε όλα τα προβλήματα και μου πρόσφερε ένα αξιόπιστο και ευχάριστο αυτοκίνητο, που δεν με προβλημάτισε πουθενά.
Στέλιος: Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που με υποστηρίζει σε αυτήν μου την δραστηριότητα, τους χορηγούς μου “ΓΙΑΤΣΗΣ PACK ΑΒΕΕ”, “ΜΑΡΣΕΛΟY ΑΦΟΙ ΑΕ” και “60 seconds” που βοήθησαν στα έξοδα του αγώνα. Ακόμα μία φορά να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα και στον συνοδηγό μου για την προετοιμασία του αυτοκινήτου και την υποστήριξη το διήμερο του αγώνα. Ραντεβού στα επόμενα ράλλυ του θεσμού του Κυπέλλου Ράλλυ Νοτίου Ελλάδας.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο