Οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους. Με το Mitsubishi Lancer Evo IX πέτυχαν την καλύτερη επίδοση και στα τρία σκέλη του αγώνα, κάνοντας το δύο στα δύο στο φετινό θεσμό του Κυπέλλου Χώματος.
Με επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας πραγματοποιήθηκε το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ-«Γιώργος Μοσχούς». Ο αγώνας αποτέλεσε το δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος και παράλληλα τον τρίτο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Η θερμοκρασία που ήταν σε υψηλά επίπεδα για την εποχή, έκανε δύσκολο το έργο των 37 πληρωμάτων που εκκίνησαν. Παρ’ όλα αυτά, τόσο οι αγωνιζόμενοι, όσο και οι θεατές απήλαυσαν το αγώνα, παίρνοντας μια μικρή γεύση από το Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς η συγκεκριμένη ειδική συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του εθνικού μας αγώνα φέτος. Ο αγώνας ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του Γιώργου Μοσχού, πολυπρωταθλητή Ελλάδος.
Στον αγωνιστικό τομέα, οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους. Με το Mitsubishi Lancer Evo IX πέτυχαν την καλύτερη επίδοση και στα τρία σκέλη του αγώνα, κάνοντας το δύο στα δύο στο φετινό θεσμό του Κυπέλλου Χώματος. Βέβαια, στα μέσα του αγώνα, είχαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι όμως που δεν στάθηκε ικανό να τους στερήσει τη νίκη. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον οδηγό να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με τη χωμάτινη επιφάνεια. Το πλήρωμα αντιμετώπισε και αυτό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο δεύτερο σκέλος, ωστόσο το έλυσε στη συνέχεια, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Με αντεπίθεση στο τρίτο πέρασμα όπου χρησιμοποίησαν διαφορετική γόμα ελαστικών, οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ανέβηκαν στην τρίτη θέση, ξεπερνώντας το εμπόδιο των Γιάννη Μποζιονέλου-Βαγγέλη Παναρίτη (Mitsubishi Lancer Evo VI) που τερμάτισαν τέταρτοι. Οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος στην F2, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα στα μέσα του αγώνα, το οποίο ξεπέρασαν, αλλά προτίμησαν να μην πιέσουν στο τέλος, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του θεσμού. Πέμπτοι βρέθηκαν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής (Mitsubishi Lancer Evo VIII), με τον λάτρη της χωμάτινης επιφάνειας να τερματίζει εμπρός από τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γιώργο Κότσαλη (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Επιβεβαιώθηκαν τα προγνωστικά στην F2, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Renault Clio R3) να φτάνουν στη νίκη πιο δύσκολα απ’ ότι δείχνει το τελικό αποτέλεσμα. Οι Κυπελλούχοι Χώματος του 2014 εγκλωβίστηκαν στη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού στο πρώτο σκέλος χάνοντας αρκετό χρόνο. Πίεσαν όμως στη συνέχεια, απέκτησαν περισσότερη εμπειρία στο μπάκετ του γαλλικού «όπλου» και ολοκλήρωσαν πρώτοι στα δικίνητα και έβδομοι γενικής. Όγδοοι τερμάτισαν οι Πέτρος Μαγγερίδης-Άρης Τσάτσαρης (Subaru Impreza STi) που κινήθηκαν θεαματικά στις Καρούτες. Στην πρώτη του εμφάνιση σε χωμάτινο τερέν, ο Διαμαντής Τζαμπάζης με τον Γιώργο Πολυζώη δίπλα του ολοκλήρωσε στην ένατη θέση, με τον οδηγό να δηλώνει ενθουσιασμένος από τη συγκεκριμένη επιφάνεια. Δοκίμασαν διαφορετικά set up για τον εθνικό μας αγώνα οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) που τερμάτισαν δεύτεροι στην F2, ανεβάζοντας την απόδοσή τους σκέλος με σκέλος. Το βάθρο στα δικίνητα συμπλήρωσαν οι Νίκος Ντάβαρης-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS).
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS2000 MKI) με εκπληκτική εμφάνιση στα χώματα της Φωκίδας ήταν οι πιο γρήγοροι πετυχαίνοντας την πρώτη τους νίκη στην κατηγορία. Παρέμειναν πρωτοπόροι στο πρωτάθλημα οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης που τερμάτισαν δεύτεροι στην πρώτη τους επαφή με το Ford Escort BDA. Ο βετεράνος Μιχάλης Λυκάκης ολοκλήρωσε τρίτος με τον Γιάννη Τζόγια στο δεξί μπάκετ του Ford Escort RS 2000 MKI.
Η οργάνωση θέσπισε το Κύπελλο «Γιώργος Μοσχούς» για το πλήρωμα που θα πετύχαινε τον απόλυτο χρόνο ημέρας, τα οποία απονεμήθηκαν στους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο.
Πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του MyKteo στην Άμφισσα ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων που θα συμμετέχουν στο 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς». Από τη διαδικασία πέρασαν 37 αυτοκίνητα, τα οποία θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στην ειδική διαδρομή «Καρούτες» την Κυριακή.
Πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην Κεντρική Προβλήτα Ιτέας η Πανηγυρική εκκίνηση του 3ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ-«Γιώργος Μοσχούς» που αποτελεί το δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος και συνάμα την τρίτη στροφή του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Τα πληρώματα χειροκροτήθηκαν από τους φίλους του αθλήματος που βρέθηκαν στην παραλιακή πόλη της Φωκίδας και δήλωσαν έτοιμα να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη διάσημη, ακροπολική ειδική «Καρούτες». Την εκδήλωση άνοιξαν χορευτικά συγκροτήματα της περιοχής, προσδίδοντας ευχάριστη νότα στην εκκίνηση.
Το πρόγραμμα της Κυριακής ξεκινάει στις 09.33, όπου το πρώτο αγωνιστικό θα εισέλθει στην ειδική διαδρομή. Ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει στις 08.30, ενώ μεταξύ των σκελών θα απαγορεύεται η οποιαδήποτε μετακίνηση οχήματος εντός της ειδικής διαδρομής.
Θ. Χαλκιάς: Πάμε να κερδίσουμε! Ήρθαμε στις Καρούτες με ένα νοικιασμένο Evo IX και σκοπεύουμε να διεκδικήσουμε τη νίκη. Είμαστε αισιόδοξοι!
Σ. Λαϊνόπουλος: Καταφέραμε και λύσαμε τα προβλήματα που μας ταλαιπωρούσαν το τελευταίο διάστημα με το Subaru. Είμαστε έτοιμοι να επιτεθούμε αύριο στον αγώνα και να το ευχαριστηθούμε.
Χ. Καρέλλης: Η ειδική έχει αρκετά γλιστερά κομμάτια και πρέπει να προσέχουμε πολύ. Θα είναι σχολείο για εμένα, καθώς αυτή είναι η δεύτερη συμμετοχή μου στο χώμα και θέλω να εξοικειωθώ ακόμη περισσότερο με αυτό.
Δ. Τζαμπάζης: Μου αρέσει πολύ το χώμα, αν και δεν το περίμενα. Έχω να μάθω πολλά αύριο και ανυπομονώ να ριχτώ στη μάχη.
Σ. Θεοχαρόπουλος: Είναι η πρώτη μου συμμετοχή με το νέο αυτό αμάξι. Θέλω να εξοικειωθώ και να προετοιμαστώ κατάλληλα για το Ράλλυ Ακρόπολις.
Κ. Αντωνίου: Σκοπός είναι να προσφέρουμε άπλετο θέαμα στον κόσμο. Δεν κυνηγάμε κάτι συγκεκριμένο. Θέλουμε να το ευχαριστηθούμε!
Ι. Ακράτος: Θέλουμε να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο ενόψει του Ακρόπολις, όπου θα αγωνιστούμε την πρώτη ημέρα. Θα τσεκάρουμε διαφορετικές ρυθμίσεις με σκοπό να βρούμε το κατάλληλο set up.
«El Nak jr»: Κάναμε ορισμένες αλλαγές στο αυτοκίνητο και πρέπει να το βρούμε αύριο. Θα είναι μια καλή πρόβα τζενεράλε ενόψει του εθνικού μας αγώνα.
Τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο τμήμα πέτυχαν οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος στην πρώτη τους εμφάνιση με Mitsubishi Lancer Evo IX μετά από δύο χρόνια. Ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία του φετινού Κυπέλλου Χώματος έχτισε σημαντική διαφορά 16 δευτ. από τους δεύτερους Χρυσόστομο Καρέλλη-Λεωνίδα Μαχαίρα με Mitsubishi Lancer Evo IX που δεν κινήθηκαν άσχημα. Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος της F2, Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer Evo VI) που είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους, με τους Χρήστο Παλαιολόγο-Δημήτρη Σελλή με Lancer Evo VIII να ακολουθούν τέταρτοι. Πίσω τους βρίσκονται οι Νίκος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Στα δικίνητα, οι Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής έδειξαν από νωρίς τις άγριες διαθέσεις τους και προηγούνται, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Renault Clio R3) να είναι πίσω τους, χάνοντας χρόνο καθώς εγκλωβίστηκαν στη σκόνη προπορευόμενου οχήματος. Οι “El Nak jr” – Ανδρέα Βίγκο (MG ZR 105) ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής.
Οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000 MKI) τέθηκαν επικεφαλής στα Ιστορικά, εμπρός από τους Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR) και Παναγιώτη Παραδείση – Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort BDA).
Από νωρίς εγκατέλειψαν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Τάσος Παπαδόπουλος (Subaru Impreza GT) από πρόβλημα στον κινητήρα και οι Ντίνος Αντωνίου-Όλγα Μέρμηγκα (Ford Escort RS 2000 MKII).
Σε λίγη ώρα ξεκινάει το δεύτερο από τα τρία τμήματα του αγώνα.
Θ. Χαλκιάς: Γλιστρούσε πολύ η ειδική. Κινηθήκαμε φυλαγμένα γιατί ήταν πολύ εύκολο να βγεις εκτός δρόμου.
Χ. Καρέλλης: Κινηθήκαμε προσεκτικά καθώς ο στόχος είναι να μάθουμε! Πάμε να βελτιώσουμε την επίδοσή μας στο δεύτερο πέρασμα.
Ι. Μποζιονέλος: Είχαμε πρόβλημα με τα φρένα μας και χάσαμε χρόνο. Σκοπεύουμε να το λύσουμε και να πιέσουμε στη συνέχεια.
Καμιά μεταβολή δεν υπήρξε στην κορυφή του 3ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» με τους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο να αυξάνουν το προβάδισμά τους μετά το δεύτερο τμήμα του αγώνα, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση και στη δεύτερη διέλευση από την ειδική διαδρομή «Καρούτες».
Πίσω τους παραμένουν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX) με το Λαμιώτη οδηγό να βελτιώνει αισθητά το χρόνο του και να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με τη χωμάτινη επιφάνεια. Έλυσαν τα προβλήματα με τα φρένα τους οι τρίτοι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer Evo VI), έχοντας πίσω τους το δίδυμο των Νίκου Χαλιβελάκη-Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη (Mitsubishi Lancer Evo IX) και τους Στέφανο Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Στην F2, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος (Renault Clio R3) πέρασαν στην κορυφή, οδηγώντας ταχύτατα στο δεύτερο τμήμα. Οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) είναι δεύτεροι με τους Νίκο Ντάβαρη-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS) να συμπληρώνουν την τριάδα. Οι μέχρι πρότινος πρωτοπόροι, Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris) εγκατέλειψαν άδοξα από μηχανική βλάβη.
Οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000 MKI) συνεχίζουν να προηγούνται στα ιστορικά, με τους Παναγιώτη Παραδείση – Κώστα Ποιμενίδη (Ford Escort BDA) να ακολουθούν, εμπρός από τους Γιώργο Κασιδόπουλο-Νίκο Μπαμπαλή (Toyota Starlet). Οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη.
Σε λίγη ώρα ξεκινάει το τρίτο και τελευταίο τμήμα του αγώνα.
Θ. Χαλκιάς: Κινηθήκαμε φυλαγμένα, καθώς έχουμε σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους μας. Η ειδική διαδρομή είναι σε καλύτερη κατάσταση τώρα.
Χ. Καρέλλης: Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και χάσαμε πολύτιμο χρόνο. Παρ ‘όλα αυτά, βελτιώσαμε το χρόνο μας και είμαστε ικανοποιημένοι.
Ι. Μποζιονέλος: Ξεπεράσαμε τα προβλήματα και το ευχαριστηθήκαμε. Πάμε για τερματισμό. Η ειδική ήταν σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με το πρώτο σκέλος.
Ι. Ακράτος: Πήγαμε πολύ καλύτερα σε σχέση με το πρωί. Θέλει αρκετή εξοικείωση βέβαια το αυτοκίνητο, αλλά αυτός ήταν και ο σκοπός που δηλώσαμε στον αγώνα.
Τέλος αγώνα.
Final_Classification-Rally Sprint ASMA 2017
Final_Classification_Istorika Rally Sprint ASMA 2017
SS1_results Rally Sprint ASMA 2017
SS2_results Rally Sprint ASMA 2017
SS3_results Rally Sprint ASMA 2017
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο