• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Αλέξανδρος Τσουλόφτας: Ελπίδα από την Κύπρο!

Αλέξανδρος Τσουλόφτας: Ελπίδα από την Κύπρο!

01/06/2017

Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας κατάφερε να διακριθεί στους αγώνες Ράλλυ σημειώνοντας στην πατρίδα του, την Κύπρο, εξαιρετικές επιδόσεις. Οι χρόνοι στις ειδικές διαδρομές συνδυάστηκαν με αποτελέσματα και πλέον ο 25χρονος Κύπριος οδηγός κάνει ένα τεράστιο άλμα, με νέο του «όπλο» ένα Citroen DS3 R5, με τη στήριξη τόσο της Citroen Κύπρου, όσο και της Citroen Γαλλίας!

Η παρουσία του στο Seajets Ράλλυ Ακρόπολις 2017, η πρώτη από μία σειρά σε αγώνες του ERC που θα ακολουθήσουν, σηματοδοτεί την πρώτη του εμφάνιση εκτός Κύπρου, αλλά και το ντεμπούτο του στο τιμόνι του Citroen DS3 R5. Πέραν αυτού, ένα ακόμα νέο στοιχείο για τον Αλέξανδρο είναι η παρουσία του πολύπειρου Dennis Giraudet στο δεξί του μπάκετ. Λίγες ώρες πριν ξεκινήσει το φετινό Seajets Ράλλυ Ακρόπολις, μας παραχώρησε μία άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη.

Ποια είναι η πρώτη σου εντύπωση από τις ειδικές διαδρομές του αγώνα;

«Μέχρι στιγμής, αυτές που έχω δει είναι πολύ καλές! Σίγουρα, δεν έχουν καμία σχέση με ό,τι έχω συναντήσει, αφού είναι πολύ γρήγορες, σε αντίθεση με αυτές που έχουμε στην Κύπρο που είναι πιο κλειστές, στενές και τεχνικές».

Πότε ξεκίνησε η εμπλοκή σου με τους αγώνες και πώς;

«Ουσιαστικά ξεκίνησα το 2016, με εξαίρεση έναν – δύο αγώνες την προηγούμενη χρονιά. Προηγουμένως δεν είχα καμία σχέση ή οποιουδήποτε άλλη εμπλοκή με το σπορ. Από τότε, κατάφερα να σημειώσω κάποια καλά αποτελέσματα, τα οποία και είναι δείγμα της δουλειάς που κάνουμε, και όπως μου λένε του ταλέντου. Δεν είχα αγωνιστεί με καρτ, ούτε έχω παρακολουθήσει κάποια μαθήματα».

Και το Citroen DS3 R5 πώς προέκυψε;

«Τα καλά αποτελέσματα έκαναν πραγματικότητα αυτό το άλμα και την αγορά του αυτοκινήτου. Η Citroen Κύπρου έπαιξε σημαντικό ρόλο, και μάλιστα με την αρωγή και της Citroen Γαλλίας – ως νεαρού φερέλπιδος οδηγού. Έτσι προέκυψε και το πρόγραμμα για φέτος, όπου θα λάβουμε μέρος σε συνολικά τέσσερις αγώνες, αρχής γενομένης από το Ράλλυ Ακρόπολις. Παράλληλα, θα διεκδικήσω και το Πρωτάθλημα Κύπρου με το Mitsubishi Lancer, αφού προτιμώ να αγωνιστώ με ένα αυτοκίνητο αντίστοιχο με αυτό του ανταγωνισμού και όχι με κάποιο καλύτερο».

 

Ο πατέρας σου (Ανδρέας) υπήρξε αγωνιζόμενος στην Κύπρο. Πόσο σημαντική ήταν η συμβολή του στην εμπλοκή σου στο σπορ;

«Η οικογενειακή παράδοση έπαιξε το ρόλο της. Σίγουρα μου πέρασε το μικρόβιο, αν και το 2005, όταν αποσύρθηκε από την ενεργό δράση έπαψα και εγώ να έχω μεγάλη εμπλοκή, ενώ ήμουν και αρκετά μικρός και δε θυμάμαι πολλά πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι δεν παρακολουθούσα καν. Όλα αυτά μέχρι τη μέρα που τελείως τυχαία παρακολούθησα μία ειδική του Ράλλυ Κύπρου. Είναι χαρακτηριστικό ότι οδηγούσα, και σε έναν δρόμο παράλληλα είδα σκόνη και σταμάτησα! Και εκεί είδα τα αγωνιστικά και εντυπωσιάστηκα. Παρακολούθησα ξένους και Κύπριους οδηγούς να κινούνται πολύ γρήγορα και ενθουσιάστηκα από τον τρόπο που έστριβαν. Τότε αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου σπριντ. Κατέβηκα στο γκαράζ του πατέρα μου και ετοίμασα το Lancer EVO VII που είχαμε και αγωνίστηκα. Βέβαια, η κατάληξη δεν ήταν αυτή που περίμενα, αφού βγήκαμε στην πρώτη στροφή. Κάτι λογικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι χρησιμοποιήσαμε ελαστικά οκτώ ετών»!

Πώς είναι σήμερα η μετάβαση από ένα Mitsubishi Lancer, που μάλιστα έχεις οδηγήσει μόλις ενάμιση χρόνο, σε ένα αυτοκίνητο όπως το DS3 R5;

«Είναι δύσκολη μετάβαση και μεγάλο το άλμα! Μέσα σε ένα χρόνο το ότι βρέθηκα σε αυτό το αυτοκίνητο μοιάζει με όνειρο. Όταν ξεκίνησα πριν από λίγο καιρό δεν ήξερα πολλά πράγματα και σήμερα έχω ανακαλύψει τα πάντα! Είναι μερικές φορές που δεν έχω συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί και τα άλματα που έχουν γίνει. Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό και τα περιθώρια του πολύ υψηλά. Είναι εντελώς διαφορετικό από το Gr. N και σίγουρα αποτελεί τεράστιο άλμα ακόμα και το ότι βρισκόμαστε εδώ».

Δίπλα σου έχεις έναν πολύπειρο συνοδηγό, τον Dennis Giraudet. Πώς προέκυψε και πώς κυλάει η συνεργασία σας;

«Βασικά, γνωριστήκαμε πριν από τρεις μέρες! Αυτή η συνεργασία προέκυψε μετά από προτροπή της Citroen. Μου είπαν ότι είναι ο πλέον κατάλληλος για να με βοηθήσει. Η συνεργασία μας είναι πολύ καλή. Βέβαια, ακόμα δεν έχουμε δουλέψει το θέμα των σημειώσεων. Ο τρόπος που γράφω είναι τελείως δικός μου και ουσιαστικά τον έχω αναπτύξει μέσω της παρακολούθησης βίντεο στο διαδίκτυο. Αυτές είναι στα αγγλικά, αλλά αποφασίσαμε σε αυτόν τον αγώνα να μην την αλλάξουμε. Τα νέα στοιχεία για μένα είναι πολλά σε αυτόν τον αγώνα, όπως το αυτοκίνητο, οι ειδικές, ο συνοδηγός…»

Ο στόχος σου ποιος είναι για το Seajets Ράλλυ Ακρόπολις;

«Για μένα σε αυτόν τον αγώνα είναι όλα καινούργια! Και γι’ αυτό πρώτος μας στόχος είναι ο τερματισμός και να πραγματοποιήσουμε τα αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα. Θα κινηθούμε σε πιο ήρεμους ρυθμούς, προσπαθώντας να προσαρμοστούμε στην οδήγηση του αυτοκινήτου».

Οι γενικότεροι στόχοι και τα όνειρά σου;

«Βασικά, το όνειρό μου έχει ήδη γίνει πραγματικότητα! Είμαι σε ένα επίπεδο που κανείς Κύπριος οδηγός δεν έχει φτάσει τόσο γρήγορα. Και θέλω να πιστεύω ότι θα γίνουν και άλλα σύντομα. Στόχος μου είναι να μπορέσω να λάβω μέρος στο Πρωτάθλημα του ERC τη νέα χρονιά και να ακολουθήσω όλους τους αγώνες. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και πόσα άλματα θα ακολουθήσουν ακόμα!».


Acropolis Rally 2017 Seajets Seajets Acropolis Rally of Greece
Προηγούμενο άρθρο Σήμερα οι ολοκληρώθηκαν οι πρώτες αναγνωρίσεις
Επόμενο άρθρο Ράλλυ Ακρόπολις: Συντονίσου για να μαθαίνεις τις εξελίξεις!

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

2ο Athens Rally Sprint : Άγιος Μερκούριος – ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ

2ο Athens Rally Sprint : Άγιος Μερκούριος – ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ

Timed Rally Challenge: Έπαθλο Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης Πελοποννήσου

Timed Rally Challenge: Έπαθλο Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης Πελοποννήσου

34ο Rally Sprint Κορίνθου: Οι προσβάσεις και το πρόγραμμα …

34ο Rally Sprint Κορίνθου: Οι προσβάσεις και το πρόγραμμα …

Δοκιμαστικά Σαββάτου | Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2015

Δοκιμαστικά Σαββάτου | Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2015

Acropolis 2014: Ελληνικό 2ήμερο Αγώνων

Acropolis 2014: Ελληνικό 2ήμερο Αγώνων

Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο: Νικητές οι Νικολόπουλος-Τσιάπας

Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο: Νικητές οι Νικολόπουλος-Τσιάπας

4η Ανάβαση Ζακύνθου | Αποτελέσματα

4η Ανάβαση Ζακύνθου | Αποτελέσματα

Ανασκόπηση: Οι μάχες των κρητικών Ράλλυ 2015…

Ανασκόπηση: Οι μάχες των κρητικών Ράλλυ 2015…

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

12
Jun 18:46

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Συμμετοχές, Χάρτης, Πρόγραμμα

12
Jun 18:14

Επιστροφή στα bucket! | Τα νέα προγράμματα των Πρωταθλημάτων Αναβάσεων, Ράλλυ Και Ταχύτητας Του 2020 (Upd)

25
Sep 21:19

MyKteo 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ: Κυρίαρχοι οι Παπαδημητρίου-Harryman! Στον Γιώργο Κεχαγιά ο τίτλος!

19
Sep 22:18

Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019: Προσφορές διαμονής για τους αγωνιζόμενους

19
Sep 22:03

Κύπελλο Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος 2019: 4η Ανάβαση Βλάστης 5 & 6 Οκτωβρίου

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!