Φέτος οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία με το κοντέρ να σταματάει στις 33 με το αίσθημα χαράς αλλά και ευθύνης να είναι ανάλογο για τα μέλη του Ο.Μ.Α.Θ.
Πέρσι η Ο.Μ.Α.Ε. αποφάσισε να συνενώσει τρόπο τινά τις κατηγορίες για να αυξήσει τον ανταγωνισμό και να εξαλείψει το φαινόμενο μη συμπλήρωσης των κλάσεων.
Το συγκεκριμένο πείραμα έδειξε να δουλεύει με εξαίρεση ίσως τα παράπονα των συμμετεχόντων στην κατηγορία C4 που δεν επιθυμούν την συνένωση τους με την κατηγορία C3 θεωρώντας και δικαιολογημένα πως τα αυτοκίνητα της C3 είναι σαφώς δυνατότερα από αυτά της C4
Πάμε λοιπόν να θυμηθούμε ποιοι τρέχουν που για να παρακολουθήσουμε καλύτερα τις μάχες στον αγώνα.
C1: WRC-S2000-R5-E12T
C2: A7KC-A8-E12Δ-N4-R4
C3:A7-R2C-R3C-R3D-R3T-E11
C4:E10-S1600-A6KC
C5:A6-R2BN3-E9
C6:N2-R1B-A5-A5KC
C7:N1-A0-R1A
Η πρώτη ειδική του αγώνα είναι η ειδική διαδρομή Άγιοι Θεόδωροι-Σούρπη μήκους 12,65 χιλιομέτρων που είναι στην ουσία τρεις ειδικές σε μία αφού τα πρώτα τέσσερα χιλιόμετρα αποτελούνται από γρήγορες μεν τεχνικές δε καμπές. Συνεχίζουμε με τα επόμενα τέσσερα χιλιόμετρα που είναι και τα πιο γρήγορα της ειδικής αφού πέρσι είδαμε σχεδόν όλα τα αγωνιστικά να φτάνουν την τελική τους ταχύτητα ενώ το τελευταίο κομμάτι είναι και το πλέον τεχνικό περιλαμβάνοντας ανηφόρα και κατηφόρα και όλα αυτά σε μόλις τέσσερα χιλιόμετρα.Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω το πέρασμα από το χωριό Πτελεός σε πλήρες αγωνιστικό ρυθμό και κάπως έτσι η ειδική έχει συμπεριληφθεί στις αγαπημένες των πληρωμάτων που συμμετείχαν πέρσι στον αγώνα.
Η δεύτερη ειδική του αγώνα είναι η ειδική διαδρομή Νηες μήκους μόλις 6,08 χιλιομέτρων.Μικρή στο μάτι μεγάλη στο τετράδιο σημειώσεων όμως αφού και αυτή αποτελείται από δύο ουσιαστικά τμήματα.Το πρώτο μισό της ειδικής είναι κατηφορικό και πατάει σε καλή άσφαλτο ενώ δοκιμάζει τα νεύρα και την αντοχή των φρένων αφού εκεί τα πληρώματα θα βρουν πολλά πατημένα κομμάτια που διακόπτονται από φουρκέτες των 180 μοιρών. Συνεχίζουμε με το ανηφορικό κομμάτι της ειδικής που θεωρείται πιο κλασσικό αναφορικά με τις ειδικές διαδρομές της Ελλάδας με κλασσικό ελληνικό οδόστρωμα στενό και πιο τεχνικό με σημεία που μετράει η δύναμη του κινητήρα και σημεία που μετράνε οι σημειώσεις.Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω τα 800 μέτρα περίπου που περνάνε παράλληλα με την παραλία με τους θεατές να παρακολουθούν τον αγώνα με μαγιό το άλμα ακριβώς μπροστά στην παραλία την κυκλική διαδρομή με το Stop της ειδικής να απέχει από το Σ.Ε.Χ. μόλις 250 μέτρα και εύκολα καταλαβαίνεις κανείς τον χαρακτηρισμό roller coaster που έχουν προσδώσει οι αγωνιζόμενοι.
Με τρία περάσματα από κάθε ειδική τα αγωνιστικά χιλιόμετρα ανεβαίνουν στα 56 με μόλις 96 να είναι τα χιλιόμετρα της απλής δίνοντας το χαρακτηρισμό του σφιχτού αγώνα σε ότι αφορά τις απλές διαδρομές.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=T-acfQrNc58&w=476&h=268]
Θεατές και αγωνιζόμενοι θα απολαύσουν ένα πλήρες μενού αγωνιστικών περασμάτων την Κυριακή χωρίς να βαρεθούνε όμως αφού σε κάθε πέρασμα τα πληρώματα θα δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό παλεύοντας για το καλύτερο ενώ ας μην ξεχνάμε πως το τρίτο πέρασμα της ειδικής Νηές βάσει προκήρυξης θα δώσει extra βαθμούς στα πληρώματα αφού θα είναι Power Stage.
Πέραν του αγωνιστικού κομματιού όμως ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας έχει φροντίσει να δώσει μια ατμόσφαιρα γιορτής σε όλο το Rally Αλμυρός 2017.
Από την Παρασκευή το βράδυ θα υπάρχουν εκδηλώσεις με την γιορτή που στήνεται στην κεντρική πλατεία των Αγίων Θεοδώρων για τους συμμετέχοντες στον αγώνα με δωρεάν φαγητό και το Σάββατο με την δωρεάν κρουαζιέρα στην Σκιάθο που προσφέρει ο Δήμος Αλμυρού .
Η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού το Σάββατο 17 Ιουνίου στις 20:00 ενώ ο τερματισμός και των αθλητών η απονομή των επάθλων θα λάβει χώρα στην γραφική και παραθαλάσσια Αμαλιάπολη.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο