Κάπως έτσι παρά τις μικρές σχετικά καθυστερήσεις, η 16η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου αποτέλεσε και φέτος μια ξεχωριστή στιγμή στο πρόγραμμα των οδηγών και δεν παρέκλινε από τον σκοπό της διασκέδασης.
Πιο σοβαρά όμως ήταν τα πράγματα στο θεσμό του Ενιαίου, ο οποίος έκανε πρεμιέρα στην 16η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου με 15 συμμετέχοντες, με τα δύο σκέλη της Ανάβασης να προσμετρούν ως διαφορετικοί αγώνες. Η πρεμιέρα αυτή κρίνεται απολύτως επιτυχημένη αφού, έπειτα από περάσματα με ένταση, αγωνία, ακραία καιρικά φαινόμενα αλλά και πολύ… ψάξιμο για το καλύτερο δυνατό πάτημα, τρεις ήταν οι διαφορετικοί νικητές στις δύο κατηγορίες του θεσμού, τη γενική και την «κάτω των 30 ετών».
Ο Στράτος Κυρλαγκίτσης έγραψε ιστορία ως ο πρώτος φετινός νικητής καθώς επικράτησε και στη γενική του Ενιαίου αλλά και στην κατηγορία κάτω των 30 ετών. Ο 21χρονος Θεσσαλονικιός σημείωσε την καλύτερη επίδοση στο πρώτο σκέλος της ανάβασης αφήνοντας πίσω του στη γενική το Νίκο Ζάχο, ο οποίος στις δοκιμές ήταν ο ταχύτερος οδηγός και τρίτο τον Μίλτο Κύρκο που επέστρεψε στους αγώνες έπειτα από καιρό. Στην κατάταξη των Νέων πίσω από τον νικητή Κυρλαγκίτση, βρέθηκαν ο Γιάννης Ποτουρίδης και ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος. Χαρακτηριστική της αγωνίας από τον πρώτο κιόλας αγώνα του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου SKODA ήταν η διαφορά των εννέα εκατοστών με την οποία ο Κυρλαγκίτσης επικράτησε του Ζάχου, ο οποίος επίσης είχε να εμφανιστεί πολύ καιρό σε αγώνα, ενώ εξίσου κοντά ήταν και ο Κύρκος.
Στον δεύτερο αγώνα τα δεδομένα άλλαξαν λόγω της καταρρακτώδους βροχής! Ο Νίκος Ζάχος «απάντησε» σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση στο βρεγμένο οδόστρωμα και παίρνοντας την νίκη, με τον Μίλτο Κύρκο να είναι και πάλι πολύ κοντά του, αυτή τη φορά στα τρία δέκατα. Εξαιρετική επίδοση όμως έκανε ο «Panagiotis Roustemis» ο οποίος ήταν τρίτος στη γενική κατάταξη του Ενιαίου και νικητής στους οδηγούς κάτω των 30 ετών ολοκληρώνοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο ένα δύσκολο και κουραστικό Σαββατοκύριακο. Πίσω του ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα, Στράτος Κυρλαγκίτσης και τρίτος ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος.
Κατά τα άλλα στην Ομάδα Α επικράτησε ο Χρήστος Μάντεσης με το Honda Civic Type-R ο οποίος είχε εξασφαλίσει ικανοποιητική διαφορά από το πρώτο σκέλος και δεν χρειάστηκε να ρισκάρει στο δεύτερο. Αυτό παρά την πίεση του εντυπωσιακού Παναγιώτη Κωστογιάννη με το Citroen Saxo VTS που «πήρε» το δεύτερο σκέλος, εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στην Ομάδα Α και τη νίκη στην Α6. Τρίτος στη γενική της Ομάδας Α ο Δημήτρης Τσούργιαννης με το Opel Corsa που ήταν ασφαλώς και δεύτερος στην Α7 πίσω από τον Μάντεση. Στην Α5 νικητής ήταν ο Νικόλαος Μπόμπης με το Rover MG ZR, εμπρός από Κώστα Τουσούλη με το Toyota Yaris.
Στην Ομάδα Ν ο «Αμερικάνος» με το Mitsubishi EVO IX δεν συνάντησε δυσκολίες σε επίπεδο αποτελεσμάτων. Επικράτησε στη γενική αλλά ήταν η μοναδική συμμετοχή της μεγάλης κλάσης της συγκεκριμένης κατηγορίας. Στις συμμετοχές της Ομάδας Ν κάτω των 2 λίτρων, νικητής αναδείχτηκε ο Κίμωνας Θέος που οδήγησε μια πεντάδα από Peugeot 106 S16.
Στην Ομάδα Ε ο Γιάννης Δρακόπουλος με το Peugeot 106 S16 πήρε τη νίκη, όπως και στην κλάση Ε10. Μια θέση πιο πίσω στη γενική της Ομάδας Ε και νικητής στην Ε11 ήταν ο Παναγιώτης Κεφαλάς, ενώ αντίστοιχα στην Ε10 και στην Ε11 δεύτεροι ήταν οι Παναγιώτης Δαραβίγκας με Toyota Starlet και Χριστόφορος Αλεξόπουλος με Opel Ascona.
Τέλος στη Formula Saloon ο Σπύρος Παπαδόπουλος με το Ford Escort MKII πήρε τη νίκη και άφησε πίσω του τον Σωτήρη Σπυρόπουλο με BMW E30 και τον Όμηρο Στρουσόπουλο με το Renault 5 GT.
Ο αγώνας διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Γορτυνίας και με την αμέριστη συμπαράσταση των τοπικών φορέων αλλά και των επαγγελματιών της περιοχής που φέτος λόγω των έκτακτων συνθηκών που δημιούργησε ο καιρός ανταποκρίθηκαν άμεσα και καίρια ώστε να μετριαστεί η ταλαιπωρία και για τους αγωνιζόμενους αλλά και τους επισκέπτες της γραφικής Δημητσάνας.
φωτογραφίες: Photorally Press
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο