• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
1ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων | Όπως παλιά…

1ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων | Όπως παλιά…

09/10/2017

  Παρουσία περισσότερων από 2.000 θεατών και με ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από την κρατική τηλεόραση της ΕΡΤ, διεξήχθη ο 1ος αγώνας του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοΐου. Ένας χώρος σχεδόν… ιερός για τους ελληνικούς αγώνες ταχύτητας γέμισε ξανά έπειτα από πολλά χρόνια με τα χρώματα και τους ήχους των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Τον αγώνα διοργάνωσε η STARTLINE από κοινού με την «ΔΙΕΛΠΙΣ Περί Αγώνων» σε μια διαδρομή που σχεδίασε ο αρχιτέκτονας, Θανάσης Παπαθεοδώρου και η οποία αποδείχτηκε ικανή να προσφέρει θέαμα και προσπεράσεις σε όλες τις κατηγορίες.

Το πρόγραμμα των αγώνων άνοιξε με την κατηγορία του Ενιαίου όπου ο Νίκος Ζάχος κατάφερε να πάρει τη νίκη ξεκινώντας από τη δεύτερη θέση στην εκκίνηση. Ο έμπειρος οδηγός επανέλαβε την επιτυχία του και στο δεύτερο αγώνα της κατηγορίας όπου μάλιστα ξεκίνησε 6ος λόγω της αντεστραμμένης σειράς εκκίνησης, έτσι ολοκλήρωσε το Σαββατοκύριακο με το βαθμολογικό απόλυτο στην γενική κατηγορία του Ενιαίου.

Στη μάχη των Νέων είχαμε δύο διαφορετικούς νικητές καθώς ο Φίλιππος Καλέσης, ο polemanτης πρώτης κούρσας πήρε τη νίκη για την κατηγορία του. Στη δεύτερη κούρσα και στην κατηγορία των Νέων η νίκη πήγε στον Γιάννη Ποτουρίδη. Η κατηγορία του Ενιαίου, έστω και αν τα αυτοκίνητα υστερούσαν σε αγωνιστικό θόρυβο, αποδείχθηκε αρκούντως θεαματική και ενδιαφέρουσα με πολλές προσπεράσεις, μονομαχίες και επαφές.


Οι θεατές πάντως αποζημιώθηκαν όσον αφορά τον ήχο των αυτοκινήτων από την κατηγορία Formulaμε τα μονοθέσια της FormulaGloria. Δύο διαφορετικοί νικητές και εκεί, καθώς στην 1η κούρσα μια μικρή έξοδος του Σάκη Συνιώρη, έστειλε τον δέκα φορές πρωταθλητή μοτοσυκλέτας χαμηλά στην κατάταξη με αποτέλεσμα το πεδίο να μείνει ελεύθερο για τον Χάρη Βακιρτζόγλου. Στην δεύτερη κούρσα, όπου εκκίνησαν μόλις τέσσερα από τα επτά μονοθέσια, ο Σάκης Συνιώρης απέφυγε τα λάθη και χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα επιβεβαίωσε το ρόλο του φαβορί. Ρόλος που προέκυψε από το γεγονός πως το μονοθέσιο που είχε στη διάθεσή του ήταν αρκετά πιο εξελιγμένο από τα υπόλοιπα έξι του αγώνα.

Οι συμμετοχές των κατηγοριών Sport, GTκαι Τουρισμού αγωνιστήκαν σε δύο ενοποιημένες κούρσες με μεγάλο ενδιαφέρον και ένταση μέχρι και το φινάλε. Νικητής και στις δύο ήταν ο Γιώργος Κεχαγιάς (FordSierraCosworth) που πήρε έτσι δύο νίκες για την κατηγορία GT. Το ίδιο, δύο νίκες δηλαδή, αλλά για την κατηγορία Sport, έκανε και ο Παναγιώτης Κωστόγιαννης (CitroenSaxoVTS) που ήταν δεύτερος πίσω από τον Κεχαγιά κινούμενος ταχύτατα και έχοντας ξεκινήσει από την polepositionτου αγώνα. Μοναδική αλλαγή στα δύο βάθρα του αγώνα αφορούσε τους νικητές της κατηγορία Τουρισμού που και στις δύο περιπτώσεις βρέθηκαν στην τρίτη θέση του ενοποιημένου αγώνα. Αρχικά ήταν ο Βασίλης Στάγιαςς (CitroenSaxoKitCar) και στη συνέχεια ο «Κανέλος» (Peugeot 106 S16).

Οι κατηγορίες στις οποίες έγινε ένας αγώνας ήταν η FormulaSaloon και αυτή των ιστορικών. Στην πρώτη ο Πάνος Κύρκος (MitsubishiEVOIX) έκανε «περίπατο» όντας ο ταχύτερος σε όλα τα σκέλη του αγώνα που συμμετείχε, για να φτάσει τελικά να γυρίσει την πίστα σε χρόνο 1:42.293 που ήταν ο καλύτερος από όσους κατεγράφησαν και τις δύο ημέρες του αγώνα. Πίσω του βρέθηκαν οι Κωνσταντίνος Οικονομόπουλος (HondaCivicType-R) και Ουίλιαμ Καμπέρος (FordEscort).


Τα Ιστορικά ήταν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές. 21 αυτοκίνητα εκκίνησαν τον αγώνα και υπήρχαν μονομαχίες σε όλη τη διάρκεια της κούρσας καθώς τα γκρουπ που είχαν δημιουργηθεί κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε. Νικητής ήταν ο Βαγγέλης Γεωργούλας (FordEscort) που δεν συνάντησε αντίσταση και τη δεύτερη θέση πήρε ο Κυριάκος Βυτόγιαννης (FordEscort) εμπρός από τον Νίκο Πετρόπουλο (Porsche 944).

EνιαίοΑ’ Αγώνας
ΕνιαίοΒ’ Αγώνας
FormulaGloria A’ Αγώνας
Formula Gloria Β’ Αγώνας
Formula Saloon
Sport/Touring/GT Α’ Αγώνας
Sport/Touring/GT Β’ Αγώνας
Ιστορικά

Ο 1ος αγωνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε με την απονομή των επάθλων στους νικητές στο επιβλητικό Μουσείο Αεροπορίας παρουσία επισήμων και αξιωματούχων της Πολεμικής Αεροπορίας, χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση της οποίας, η επιτυχία της διοργάνωσης δεν θα ήταν δεδομένη.

Φωτογραφίες: Photorally Press

STARTLINE ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΑΤΟΙΟΥ ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΕΛΠΙΣ ΕΝΙΑΙΟ Skoda 2017 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2017 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΑΤΟΙ
Προηγούμενο άρθρο 1ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων | Επιστροφή με εκπλήξεις
Επόμενο άρθρο 2ος γύρος επάθλου ατομικής χρονομέτρησης HTTC | Αποτελέσματα

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Αγώνες Ταχύτητας 2016… εκκίνηση από την Τρίπολη!?

Αγώνες Ταχύτητας 2016… εκκίνηση από την Τρίπολη!?

Πλησιάζει το ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ – 10 Μαρτίου 2018

Πλησιάζει το ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ – 10 Μαρτίου 2018

Rally Sprint Λιβαδειάς | Αναβολών συνέχεια…

Rally Sprint Λιβαδειάς | Αναβολών συνέχεια…

24ου Rally  Sprint Αμαλιάδας  2015 | ΑΟΛΑΠ

24ου Rally Sprint Αμαλιάδας 2015 | ΑΟΛΑΠ

Αναβολή του Golden Rally Show 2015 Summer Edition

Αναβολή του Golden Rally Show 2015 Summer Edition

36ο Ράλλυ Παλάδιο | Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

36ο Ράλλυ Παλάδιο | Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Ανάβαση Διονύσου 2017 | Χρονομετρημένες Δοκιμές

Ανάβαση Διονύσου 2017 | Χρονομετρημένες Δοκιμές

Απονομή ΟΜΑΕ για τους νικητές του 2017

Απονομή ΟΜΑΕ για τους νικητές του 2017

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Κάνε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση

Click here to cancel reply.

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!