Μέτα την ματαίωση του Ράλλυ Σπριντ «Μολών Λαβέ» 2017 την Κυριακή 19 Νοεμβρίου, έχουν ακουστεί πολλές διαφορετικές απόψεις. Ήρθε η στιγμή να ακούσουμε και αυτή της λέσχης, μέσα από την ανακοίνωση που έβγαλε πριν λίγο:
Η ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ στον απόηχο ματαίωσης του αγώνα Rally Sprint “Μολών Λαβέ” 2017 για λόγους που δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με την πραγματικότητα, είναι υποχρεωμένη να τα ποιο κάτω λόγω του ότι οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες και ανακριβής:
- Όσο περνούν οι μέρες, γίνεται όλο και περισσότερο αντιληπτό και από τους πλέον δύσπιστους, ότι η διαδρομή στις 10:30 ώρα εκκίνησης του αγώνα ή αν θέλετε στις 11:00 δεν είχε καμία σχέση με την διαδρομή στις 08:45 (που και τότε δεν υπήρχε πρόβλημα για αγωνιστικά και ασθενοφόρο) και οι λόγοι ματαίωσης του αγώνα με 36 συμμετοχές δεν στοιχειοθετούνται βάσει της επίσημης ανακοίνωσης της ΕΠΑ.
- Ο Αλυτάρχης !!! του αγώνα και οι Αγωνοδίκες !!! που υπέγραψαν την ματαίωση, δεν είχαν προσωπική εικόνα της διαδρομής και συμφώνησαν μετά από πίεση του Προέδρου Αγωνοδικών .
Η πρόταση του Προέδρου της ΛΑΣ Λάμπρου Λαμπροπουλου σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο Αγωνοδικών αλλά και πολλών αγωνιζομένων στην συγκέντρωση της αφετηρίας – δηλ. να περάσουν όλα τα πληρώματα το πρώτο σκέλος αναγνωριστικά και να γίνουν τα άλλα δύο σκέλη κανονικά – δεν έγινε δεκτή από τον Πρόεδρο Αγωνοδικών.- Η πρόταση του Γραμματέα της ΛΑΣ να μεταφερθούν α χρονόμετρα στο 6,95 χλμ και τα αγωνιστικά να φεύγουν από την “κοπάνα” που υπάρχει παρακάμπτοντας το υποτιθέμενο άσχημο κομμάτι και μπαίνουν ως απλή διαδρομή στο 8,40 χλμ δεν έγινε ούτε αυτό δεκτό από τον Πρόεδρο Αγωνοδικών.
- Δεν πήραμε καμία απάντηση γιατί δεν επετράπη από τον Πρόεδρο Αγωνοδικών στο δεύτερο ασθενοφόρο να πάει στο 5,41 χλμ της διαδρομής που ήταν προγραμματισμένο.
- Δεν είχαμε καμία υποχρέωση να υπάρχει τρακτέρ στην διαδρομή βάσει του βιβλίου ασφαλείας, αλλά εμείς το 7,70 χλμ της διαδρομής τοποθετήσαμε πυροσβεστικό όχημα 4Χ4 και στο 6,95 χλμ ήταν το τρακτέρ καθαρά απικουρικά από την ΛΑΣ χωρίς καμία υποχρέωση επαναλαμβάνουμε.
- Τα μέτρα ασφαλείας του αγώνα ήταν στο υψηλότερο επίπεδο, αφού υπήρχαν δύο Ασθενοφόρα με συνοδεία ιατρού, τρία Πυροσβεστικά οχήματα, Οδική Βοήθεια και έξη οχήματα 4Χ4 τρία στην εκκίνηση και τρία μέσα στην διαδρομή. Να σημειώσουμε ότι αυτά τα μέτρα ασφαλείας παίρνονται σε όλους τους αγώνες της ΛΑΣ ακόμα και στους αγώνες TRC.
- Θεωρούμε την απόφαση ματαίωσης απαράδεκτη με αποτέλεσμα να δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στους αγωνιζόμενους όσο και στην ΛΑΣ.
- Να σημειώσουμε ότι οι επικοινωνίες της Ελληνικής Ομάδος Διάσωσης ήταν υψηλού επιπέδου.
- Τα χρονόμετρα του αγώνα δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα παρά την πληροφόρηση που υπήρξε πριν από την έναρξη του αγώνα .
- Δεν ρωτήθηκε επικεφαλής των Ασθενοφόρων αν είχαν την δυνατότητα ή όχι της επέμβασης σε περίπτωση ατυχήματος και μάλιστα μετά την ματαίωση και τα δύο Ασθενοφόρα διέσχισαν όλη την διαδρομή χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
- Τα αγωνιστικά που διέσχισαν όλη την διαδρομή μετά την ματαίωση δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα, σε κανένα σημείο της διαδρομής.
- Οι κριτές που πήγαν στις θέσεις τους με ΙΧ οχήματα στις 08:00 το πρωί αλλά και οι θεατές που ήταν κατά μήκος της διαδρομής με ΙΧ δεν είχαν κανένα μα κανένα πρόβλημα τόσο τις πρωινές ώρες όσο και όταν ματαιώθηκε ο αγώνας.
- Συγκριτικά οι συνθήκες διεξαγωγής του ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ήταν άριστες σε σχέση με άλλους αγώνες όπως π.χ. ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ 2014 για να μην αναφέρουμε δεκάδες άλλους αγώνες που όλοι γνωρίζουμε.
- Το Δ.Σ. της ΛΕΣΧΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ θέλει να ευχαριστήσει όλα τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στο ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ, αλλά και για την ηθική και οικονομική τους στήριξη αναγνωρίζοντας την αναίτια ματαίωση του αγώνα και τις δηλώσεις τους ότι θα είναι δίπλα στην ΛΑΣ.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο