Το ένατο «Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας» που συνδιοργάνωσαν οι λέσχες ΦΙΛ.Π.Α. και Σ.Ι.Σ.Α., ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και με συμμετοχές ρεκόρ! 95 πληρώματα έλαβαν εκκίνηση από τον Ισθμό της Κορίνθου το πρωί του Σαββάτου για να ακολουθήσουν πανέμορφες διαδρομές, με υπέροχες καιρικές συνθήκες, περνώντας από το Λέχαιο, Ζευγολατιό, Σουλινάρι, Νεμέα, Ψάρι, Κολιανοί και με ανασυγκρότηση στο Λεβίδι.
Μετά την μικρή ξεκούραση οι συμμετέχοντες ξεκίνησαν το δεύτερο σκέλος της εκδήλωσης με την διαδρομή: Χιονοδρομικό Μαίναλου, Δημητσάνα, Στεμνίτσα, Μεγαλόπολη, Λεοντάρι, Πόλιανη και τερμάτισαν την 1η μέρα στη Καλαμάτα, όπου διανυκτέρευσαν και απόλαυσαν το δείπνο τους στο όμορφο ξενοδοχείο Elite Resort Kalamata.
Την Κυριακή το πρωί δόθηκε η εκκίνηση του τρίτου σκέλους για την διαδρομή προς Αρεόπολη, Γερολιμένα, Γύθειο, Γεράκι και Κοσμά, όπου τα πληρώματα σταμάτησαν για ανασυγκρότηση και μεσημεριανό. Το τέταρτο και τελευταίο σκέλος ξεκίνησε από τον Κοσμά και ακολούθησε μια διαδρομή που πέρασε τους αγωνιζόμενους από το Λεωνίδιο και την Παραλία Άστρους για τον τερματισμό στο Ναύπλιο.
Νικητές στη γενική κατάταξη αναδείχτηκαν οι Δημήτρης Ριζόπουλος – Αλέξανδρος Παπανδρέου με ΔΡΟΣ TOYOTA STARLET του 1983 και 8,3 ΒΠ, ενώ δεύτεροι ήρθαν οι Γιώργος Δελαπόρτας – Ελισάβετ Βιτάλη με PORSCHE 911 2.7 του 1974 και 9,7 ΒΠ και τρίτοι οι περισυνοί νικητές, Δημήτρης Τρίκαρδος – Χρήστος Χατζής με PORSCHE 944 του 1983 και 12 ΒΠ.
Στην κατηγορία «Master Trophy», δηλαδή στο θεσμό όπου «επί λόγο τιμής» τα πληρώματα δεν χρησιμοποίησαν ηλεκτρονικά όργανα, παρά μόνον το κοντέρ του αυτοκινήτου και φυσικά το κλασσικό χειροκίνητο χρονόμετρο, νικητές αναδείχθηκαν οι Παπάζογλου Λυμπέρης – Νικολοπούλου Μαρία με VOLVO 142 S του 1973 και 145,5 ΒΠ, στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι 0 Smith Robert – Γεωργιάκος Μιχαήλ με MG MGB του 1972 και 46,9 ΒΠ και τρίτοι κατετάγησαν οι Λαμπρόπουλος Γιώργος – Μπαγινέτα Ιωάννα με MERCEDES BENZ 250CE του 197 και 571,6 ΒΠ
φωτογραφίες:actionstudio.gr
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο