• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
1ο TRC 2018: Παιχνίδια στη λάσπη

1ο TRC 2018: Παιχνίδια στη λάσπη

11/06/2018

Στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου, και φέτος άνοιξε η αυλαία του TRC, με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς να ολοκληρώνεται με επιτυχία. Την ευθύνη της διοργάνωσης είχαν οι 2 Α.Λ.Α της Πελοποννήσου, αυτή της Καλαμάτας και της Κορινθίας και η επιτυχημένη όπως αποδείχτηκε συνεργασία  προσέλκυσε  45 οδηγούς, κυρίως από την Πελοπόννησο.

Ο πρώτος  αγώνας της χρονιάς τα είχε όλα, μάχες και ανατροπές, αλλά το χαρακτηριστικό που άλλαξε όλα τα δεδομένα ήταν ο καιρός. Μία ξαφνική τοπική καταιγίδα μεγάλης μάλιστα διάρκειας στα μισά του 2ου σκέλους τα άλλαξε όλα, η πρωινή σκόνη έγινε λάσπη και με αυτήν πάλεψαν οι οδηγοί που συμμετείχαν στα 2000 & 2000+ cc.

Στο αγωνιστικό μέρος τώρα, τα 2 στεγνά αλλά και ταχύτατα σκέλη, του επαθλούχου 2017 στα 1600, Κώστα  Μαχαίρα (Citroen Saxo Vts) του έδωσαν την 1η θέση στην Γενική κατάταξη, πίσω του ο Χρήστος Χατζόπουλος (Τoyota Corolla AE86) με καλή επίδοση στο 2ο πέρασμα και 3ος ο Ηλίας Πολυχρονόπουλος (Toyota Starlet) αυτοι ήταν και οι νικητές στα 1600cc.

Στην κατηγορία των 2000+ cc, η λάσπη ήταν αυτή που έπαιξε τον καθοριστικό ρόλο και ανέτρεψε τα δεδομένα του πρώτου σκέλος. Στο στεγνό πρώτο πέρασμα την επίδοση της ημέρας έκανε ο Πάνος Κωσταντάκος (Mitsubishi Lancer Evo) 3.21.9, αυτός όμως που κέρδισε την λασπωμένη διαδρομή ήταν ο Πέτρος Μαγγερίδης (Subaru Impreza) 5.07,90, στην 2η θέση ο “ILIO’’ (Lancia Delta HF Integrale) και 3ος ο Λάμπρος Λαμπρόπουλος (Subaru Impreza) .

Στα 2000 κυβικά,o Γιώργος Ρήγας, με το Ford Escort RS 2000, επιβεβαίωσε για μία ακόμα φορά την ταχύτητα του και στα 2 σκέλη και είναι ο μεγάλος νικητής. Στο 2ο σκαλί του βάθρου ο Γιώργος Παναγόπουλος (Bmw E30) και 3ος ο Σπύρος Δεδεγκίκας (Ford Escort mk2) .

Στην μικρή κατηγορία είχαμε μάχη με το ίδιο αυτοκίνητο (Toyota Corolla EE90) και για τους τρεις συμμετέχοντες, τελικός νικητής ο Δημήτρης Δημητρόπουλος και στις επόμενες 2 θέσεις ο Σάββας Βαρελιδης και Χρήστος Κατσής.

Τη δική τους ξεχωριστή νότα έδωσαν και τα 7 Kartcross που συμμετείχαν στον αγώνα. Ο Mr Speedcar, Γιάννης Χεκιμιάν με Speedcar Xtrem 600 κέρδισε την κατηγορία του και έκανε και τον απόλυτο χρόνο της ημερας 2.58.93.

Πίσω του και νικητης στα 750cc o Kώστας Σωτηρόπουλος με το νέο του Sr kartcross. Στην 2η θέση στα 600cc o Kώστας Χριστόπουλος (Speedcar Xtrem) και 3ος ο Γιάννης Πλαντζας (Sr Kartcross). Aξιζει να σημειώσουμε και την πρωτη συμμετοχή του Κωνσταντίνου  Σταύρου, Dirt Games, σε επίσημο αγώνα.

Η οργανωτική επιτροπή του αγώνα θα ήθελα να ευχαριστήσει την γιατρό του αγώνα, Κα Παπαδοπούλου και τους διασώστες του ΕΚΑΒ ,για την άμεση αντιμετώπιση του περιστατικού υγείας του αθλητή Δημήτρη Βαρθαλίτη. O αθλητής μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Κορίνθου, του ευχόμαστε από καρδιάς περαστικά.

Γενική Κατάταξη
Κλάσεις
Κλάσεις Kartcross

Μεγάλος Χορηγός του αγώνα η Αutovision IKTEO ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ , την προσπάθεια επίσης στηρίξε και  η Aglopoulos Racing.

Επόμενος αγώνας του TRC 25-26 Αυγούστου στον Πύργο από την  Art Of Speed.

φωτογραφίες:PhotoRally Press

2018 Timed Rally Challenge TRC ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΔΡΟΜΙΟ
Προηγούμενο άρθρο RMC 2018 2οςγύρος: Παράταση στις Δηλώσεις Συμμετοχής
Επόμενο άρθρο 6η Ανάβαση Κορύλοβου Δράμας 16 & 17 Ιουνίου: Συμμετοχές

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Scoda Fabia R5 secret gravel test Greece #video & #photos

Scoda Fabia R5 secret gravel test Greece #video & #photos

Αγώνας Ατομικής Επιτάχυνσης Ρόδου

Αγώνας Ατομικής Επιτάχυνσης Ρόδου

Μοναδικό θέαμα στο 2ο Trial Ρεθύμνου 2015…

Μοναδικό θέαμα στο 2ο Trial Ρεθύμνου 2015…

Πίνακας Συμμετοχών 3ου και 4ου αγώνα HTTC

Πίνακας Συμμετοχών 3ου και 4ου αγώνα HTTC

3ος Αγώνας Rotax Max Challenge 2016: Μάχες σε όλες τις κατηγορίες

3ος Αγώνας Rotax Max Challenge 2016: Μάχες σε όλες τις κατηγορίες

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift: «Φωτιά» στις Σέρρες!

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift: «Φωτιά» στις Σέρρες!

Μια νέα ιδέα σχεδιασμένη για να ανταμείψει την ομαδική προσπάθεια!

Μια νέα ιδέα σχεδιασμένη για να ανταμείψει την ομαδική προσπάθεια!

1ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift 2015

1ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift 2015

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!