• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ DAY2 EKO ACROPOLIS RALLY 2018 – Σειρά Εκκίνησης 3η μέρα| Πρωτοπόρος ο Bruno Magalhaes

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ DAY2 EKO ACROPOLIS RALLY 2018 – Σειρά Εκκίνησης 3η μέρα| Πρωτοπόρος ο Bruno Magalhaes

02/06/2018

Ημέρα βγαλμένη από τα παλιά ήταν η σημερινή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, καθώς για ακόμα μία φορά αποδείχθηκε ότι ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας δεν είναι αυτός που προηγείται. Ο λόγος για τον Bruno Magalhaes, ο οποίος αρχικά οδήγησε με τακτική σημειώνοντας τον 3ο χρόνο στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή της ημέρας, στο πρώτο πέρασμα από την «Νέα Άμφισσα». Στην επόμενη Ειδική («Δροσοχώρι 1») των 25,1 χλμ., και ενώ οι βασικοί του αντίπαλοι είτε αντιμετώπιζαν προβλήματα με ελαστικά (Brynildsen) είτε εγκατέλειπαν με σπασμένο ημιαξόνιο (Lukyanuk), επιτέθηκε κερδίζοντας την Ειδική. Έτσι ανέβηκε στην κορυφή.

Ο Πορτογάλος, διεκδικητής του Ευρωπαϊκού τίτλου, συνέχισε σε αντίστοιχο ρυθμό σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στην Ειδική Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα 1 των 22,5 χλμ. Ως αποτέλεσμα αύξησε τη διαφορά στα 53,7 δλ. από τον Grzyb που ακολουθούσε, επίσης με Skoda Fabia R5. Στο μεσημεριανό Service η ομάδα του Magalhaes αποφάσισε να προφυλάξει τη διαφορά «ψηλώνοντας» το αυτοκίνητο και επιλέγοντας σκληρή γόμα στα ελαστικά, με στόχο να περιορίσει την πιθανότητα κλαταρίσματος.

Η συνέχεια επιβεβαίωσε τη στρατηγική, καθώς ο Magalhaes οδήγησε προσεκτικά, απέφυγε τις πέτρες και τις ατυχίες και κέρδισε την τελευταία Ειδική της ημέρας. Σε συνδυασμό με το κλαταρισμένο ελαστικό του Grzyb στην ίδια Ειδική, απέκτησε διαφορά 1:04.07 από τον Herczig με Skoda Fabia R5, που πλέον του ακολουθεί.

 

Σειρά Εκκίνησης – 3ο Σκέλος (ERC)

 

Η Ειδική Διαδρομή που σαφέστατα έπαιξε το ρόλο της στη σημερινή έκβαση του αγώνα ήταν το πρώτο πέρασμα από το «Δροσοχώρι». Σε αυτήν την Ειδική εκτός των Brynildsen και Lukyanuk προβλήματα αντιμετώπισαν οι Protasov, Τσουλόφτας, Remmenik και Monteiro. Ο πλέον όμως άτυχος ήταν οι Nordgren με το Skoda Fabia R5, ο οποίος είχε δύο κλαταρισμένα ελαστικά και μία διαθέσιμη ρεζέρβα καθώς ήδη είχαν χρησιμοποιήσει μία ακόμα στην προηγούμενη Ειδική. Έτσι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν.

Μία ακόμα σημαντική εγκατάλειψη ήταν αυτή του Αλέξανδρου Τσουλόφτα με το Citroen DS3 R5 λόγω σπασμένου ημιαξονίου στο δεύτερο πέρασμα από το «Δροσοχώρι». Ήταν ένα άδοξο τέλος για την προσπάθεια του νεαρού οδηγού από την Κύπρο, καθώς μέχρι τότε -και παρά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε- βρίσκονταν στην 5η θέση της γενικής.

Κερδισμένοι από όλα αυτά ήταν ο Πολωνός Hubert Ptaszek και ο Κύπριος Σίμος Γαλαταριώτης, αμφότεροι με Skoda Fabia R5. Παρότι ξεκινούσαν μπροστά και είχαν τον άχαρο ρόλο να “»καθαρίζουν» το δρόμο, έμειναν μακριά από ατυχίες και προβλήματα και το τέλος του 2ου Σκέλους τους βρήκε στην 3η και 4η θέση. Βελτιωμένος σε κάθε Ειδική εμφανίζονταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που τελικά κατάφερε να βρεθεί στην 7η θέση της γενικής και περιμένει την αυριανή ημέρα με αισιοδοξία, καθώς γνωρίζει πολύ καλά τις Ειδικές του τελευταίου σκέλους. Τρεις θέσεις πίσω του και πρώτος Έλληνας βρίσκεται ο Θέμης Χαλκιάς που συνήθισε το Skoda Fabia R5 με το οποίο αγωνίζεται για πρώτη φορά.

Στην κατηγορία ERC2 ο Tibor Erdi Junior με το Mitsubishi Lancer Evo X ακολούθησε αντίστοιχη τακτική με τον Magalhaes, απέφυγε τα προβλήματα, οδήγησε αλάνθαστα και πλέον απολαμβάνει μία διαφορά σχεδόν 1 λεπτού από τον Juan Carlos Alonso, επίσης με Mitsubishi Lancer Evo X.

Σημαντική επιτυχία είχαμε σήμερα από τον «El Nak Jr» με το Renault Clio R3 Maxi Evo που προηγείται στα δικίνητα αυτοκίνητα. Πίσω τους ακολουθούν οι Amittrajit Ghosh και Emma Falcon με Ford Fiesta και Citroen DS3 R3T αντίστοιχα.

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Έχουμε καλή διαφορά από τους υπολοίπους. Επιλέξαμε σκληρή γόμα η οποία σίγουρα δεν ήταν η πιο γρήγορη επιλογή αλλά μας έδωσαν πλεονέκτημα.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Πολύ δύσκολη και γλιστερή Ειδική. Επισκευάσαμε πριν την Ειδική το πρόβλημα που είχαμε με τα φρένα μας.»

Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub
«Χτύπησα μία πέτρα, κλάταρε το ελαστικό και χάσαμε πολύ χρόνο. Είμαι απογοητευμένος.»

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
«Αγωνιστήκαμε χωρίς γόμα στα ελαστικά. Λάθος επιλογή.»

Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej
«Ξεκινήσαμε με πολύ φθαρμένα ελαστικά. Θέλαμε απλά να επιστρέψουμε πίσω.»

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Ο δρόμος είχε πολύ σκόνη, δε μπορούσα να δω τίποτα. Έχασα σχεδόν 20 δευτερόλεπτα.»

Νο19: ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp
«Πολύ καλή ημέρα, κερδίσαμε την ERC2 σε όλες τις ειδικές. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό σήμερα.»

acropolis 2018 day two results erc

2018 EKO ACROPOLIS RALLY 2018 ERC Rally Acropolis
Προηγούμενο άρθρο EKO Acropolis Rally 2018: Day-2 Προσβάσεις Θεατών
Επόμενο άρθρο Αποτελέσματα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα: Οι Χαλκιάς-Μαχαίρας, επικεφαλής του Acropolis Rally

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Αποκατάσταση… της τάξεως!

Αποκατάσταση… της τάξεως!

Οι πρώτοι 10 του Ράλλυ «Φίλιππος»

Οι πρώτοι 10 του Ράλλυ «Φίλιππος»

Εαρινό Ράλλυ Σπριντ 2017: Racing Moments

Εαρινό Ράλλυ Σπριντ 2017: Racing Moments

1ο Ράλι Σπριντ Βαντές – Γερω-Λάκκος

1ο Ράλι Σπριντ Βαντές – Γερω-Λάκκος

Οι αλλαγές & το πρόγραμμα του Ενιαίου 2018

Οι αλλαγές & το πρόγραμμα του Ενιαίου 2018

Eneos Rally Crete 2016 : Με υπερειδική και πάλι μέσα στην πόλη!

Eneos Rally Crete 2016 : Με υπερειδική και πάλι μέσα στην πόλη!

3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – “Γιώργος Μοσχούς”: Περιγραφή αγώνα

3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – “Γιώργος Μοσχούς”: Περιγραφή αγώνα

21ο Rally ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 2 & 3 Μαΐου 2015

21ο Rally ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 2 & 3 Μαΐου 2015

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!