• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
H Ελλάδα ανάμεσα σε 20 εθνικές ομάδες του FIA Hill Climb Masters 2018

H Ελλάδα ανάμεσα σε 20 εθνικές ομάδες του FIA Hill Climb Masters 2018

06/10/2018
Η ελληνική είναι μία από τις 20 εθνικές ομάδες και οι Έλληνες οδηγοί 8 από τους συνολικά 175, που θα αγωνιστούν στη μεγάλη ευρωπαϊκή γιορτή των Αναβάσεων, στην τρίτη επανάληψη του FIA Hill Climb Masters 2018, στις 12-14 Οκτωβρίου στο Gubbio της Ιταλίας.

 

Τέσσερις από τους οκτώ Έλληνες οδηγούς, στο μεταξύ, θα συνθέσουν την ελληνική ομάδα που θα συμμετάσχει στο Κύπελλο Εθνών (Nation’s Cup): πρόκειται για τους Παναγιώτη Ηλιόπουλο, Γιώργο Κεχαγιά, Παναγιώτη Λιώρη και Παναγιώτη Σολδάτο.

Από την οκταμελή ελληνική αποστολή που θα ταξιδέψει την επόμενη εβδομάδα στην κεντρική Ιταλία, οι πέντε οδηγοί θα συμμετάσχουν στην κατηγορία OpenTCGT – κατηγορία που περιλαμβάνει αυτοκίνητα Touring ή GT με βάση τους εθνικούς κανονισμούς της Ομοσπονδίας της κάθε χώρας.

Οι πέντε οδηγοί της κατηγορίας αυτής είναι ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με τη Ferrari 458 Challenge  (στην OpTCGT 4500), o Παναγιώτης Λιώρης με το Ford Escort WRC και ο Παναγιώτης Σολδάτος με το Ford Fiesta Turbo στην OpTCGT 2000t, καθώς και οι Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Sport) και Ιωακείμ Θέος (Peugeot 106 S16) στα 1800 και 1600 κυβικά αντίστοιχα της ίδιας κατηγορίας.

Στην Κλάση Ε1 της Κατηγορίας Open αυτοκινήτων Παραγωγής εμπίπτει το Ford Sierra RS500 του Γιώργου Κεχαγιά (E1 2000t) και το Citroen Saxo VTS  του Βασίλη Ρέκκα (Ε1 1600), ενώ ο Σταμάτης Κατσίμης με το Mitsubishi Lancer Evo IX R4 θα διεκδικήσει μια καλή θέση στην κατηγορία S20, στην οποία εμπίπτουν όλα τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R4, R5 και Super 2000.

Η συμμετοχή 175 οδηγών και 20 εθνικών ομάδων στο FIA Hill Climb Masters 2018 καταρρίπτει κάθε ρεκόρ συμμετοχής, σε σχέση με τις δύο προηγούμενες επαναλήψεις του θεσμού, στο Λουξεμβούργο το 2014 και στην Τσεχία το 2016. Η φετινή είναι η δεύτερη συμμετοχή της ελληνικής ομάδας, δύο χρόνια μετά την κατάκτηση της 4ης θέσης στο Κύπελλο Εθνών, στην Τσεχία.

Σύμφωνα με την οργάνωση, η φετινή τρίτη επανάληψη του αγώνα επιφυλάσσει πρωτόγνωρες μάχες, λόγω της πληθώρας των οδηγών – συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που «σπανίως αφήνουν τα εδάφη της χώρας τους για να αγωνιστούν στο εξωτερικό, όπως είναι οι Έλληνες, οι Βρετανοί, οι Ρουμάνοι, οι Σλοβένοι και οι Μαλτέζοι».

Επιγραμματικά, οι κατηγορίες του αγώνα είναι η Κατηγορία 1 για αυτοκίνητα Παραγωγής (Group A, N και GT) και η Κατηγορία 2 για αγωνιστικά πρωτότυπα και μονοθέσια. Οι Κατηγορίες 3 και 4 είναι ανάλογες των δύο πρώτων, με τη διαφορά ότι περιλαμβάνουν αυτοκίνητα που εμπίπτουν στους επιμέρους τεχνικούς κανονισμούς της κάθε χώρας.

Έτσι, το «Masters» είναι μια μοναδική ευκαιρία να δει κανείς αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων απέναντι σε μονοθέσια του Βρετανικού Πρωταθλήματος ή σε πρωτότυπα του Pikes Peak, στην ίδια διαδρομή. Κι όσο για τα κλειστού τύπου αγωνιστικά αυτοκίνητα, η αναμέτρηση περιλαμβάνει «θηρία» όπως το Audi TTR DTM του Τσέχου Vladimir Vitver, τη BMW 320 του Jorg Weidinger  ή τη Mercedes SLK340 του Ελβετού Reto Meisel.  Οι κινητήρες Judd V8 των δύο τελευταίων θα αντηχούν, μεταξύ όλων των υπόλοιπων, στις πλαγιές των Απέννινων το επόμενο τριήμερο.

Τα GT και Touring Cars της Κατηγορίας 3, με προδιαγραφές των εθνικών πρωταθλημάτων, φέτος έχουν την τιμητική τους – έπειτα από δύο χρόνια στη σκιά της γενικότερης αντίστοιχης κατηγορίας. Αυτός είναι και ο λόγος που η κατηγορία είναι η πιο πολυπληθής, με 80 συμμετοχές μιας πληθώρας από Mitsubishi Lancer, Porsche, Ferrari, Lancia Delta Integrale, Audi Quattro, Subaru Impreza και Legacy, Lotus, BMW M3, καθώς και πολλών σπορ αυτοκινήτων μικρότερου κυβισμού που μπορούν να στοχεύουν ψηλά λόγω χαμηλού βάρους και οδηγικού ταλέντου.

Θυμίζουμε ότι το τριήμερο 12-14 Οκτωβρίου ο αγώνας θα μεταδίδεται σε LIVE Streaming από το επίσημο κανάλι της FIA στο YouTube(https://www.youtube.com/FIAOfficialVideo) , ενώ θα υπάρχει και συνεχής ροή πληροφοριών και οπτικοακουστικού υλικού από τις επίσημες σελίδες Facebookτου αγώνα (www.facebook.com/FIAHCM) και της ελληνικής αποστολής της ΟΜΑΕ (www.facebook.com/HCMTeamGreece).

 

ΛΙΣΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

2018_fia_hill_climb_masters_entry_list

2018_fia_hill_climb_masters_entry_list_per_country

2018_fia_hill_climb_masters_entry_list_nations_cup


Οι Έλληνες οδηγοί και τα αυτοκίνητα τους

Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge)

Είναι τιμή μου που θα εκππροσωπήσω την Ελλάδα, μαζί με τους άλλους οδηγούς με τους οποίους θα αγωνιστούμε μαζί στο Gubbio. Πιστεύω ότι θα είναι μια ωραία εμπειρία από έναν πολύ υψηλού επιπέδου αγώνα της FIA, και είμαι έτοιμος να προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16)

Θα είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία, και με τιμά ιδιαίτερα που επιλέχθηκα να εκπροσωπήσω τη χώρα μας ανάμεσα σε τόσους οδηγούς. Είναι όνειρο να συμμετέχεις σε μια τέτοια διοργάνωση ως μέλος της Εθνικής Ελλάδος. Πιστεύω ότι θα είναι ένας πολύ καλός αγώνας, με πολύ καλά αυτοκίνητα και οδηγούς. Στόχος μου είναι να προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς και δεν έχω δει τους κανονισμούς. Είμαι σίγουρος ότι η ομάδα μου θα μου δώσει ένα αυτοκίνητο όπως πρέπει να είναι, και θα δώσουμε μεγάλη προσοχή γιατί αυτός είναι ένας αγώνας που σου συμβαίνει μια φορά στη ζωή σου!

Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer EvoIX R4)

Στόχος μας είναι να αγωνιστούμε με ένα [Mitsubishi] EvoIX R4 σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς του αγώνα, και να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε την κατηγορία. Μου άρεσε η κίνηση αυτή που έγινε το 2016 με τους συναθλητές μου και το έθεσα σαν άμεσο στόχο και για μένα, γιατί αυτό είναι κάτι που δεν έχω κάνει στην καριέρα μου. Το Nation’s Cup είναι ένας συνδυασμός ταχύτητας και της καλύτερης δυνατής επαναληψιμότητας των χρόνων σου, με σκοπό να βρεθεί η ομάδα στην υψηλότερη δυνατή θέση στην κατάταξη. Όσο για την προετοιμασία μας, γίνεται με video της διαδρομής από το διαδίκτυο και με την εργασία στο αυτοκίνητο για να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και η απόδοσή του. Έχει πάντοτε ιδιαίτερη βαρύτητα και εκπροσωπείς τη χώρα σου, κι αυτός ήταν ο λόγος που ήθελα να συμμετάσχω σε αυτόν τον αγώνα. Έχω συναναστραφεί με αρκετούς ξένους οδηγούς στην πίστα και θεωρώ ότι οι Έλληνες δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα. Είμαστε σε πολύ καλό επίπεδο, όπως φάνηκε και με την προσπάθεια της ελληνικής αποστολής το 2016.

Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS Cosworth)

Είναι μια πολύ ωραία διοργάνωση, και ευχαριστούμε την ΟΜΑΕ που μας κάλεσε. Εμείς συμμετείχαμε πριν δύο χρόνια, και θα είναι χαρά μας να ξαναπάμε και φέτος – θα ήταν λίγο περίπλοκο να πηγαίναμε με το [Ford] Fiesta [R5]. Οι κατηγορίες στο εξωτερικό έχουν διαφορά με τις δικές μας, ενώ στο Nation’s Cup ο σκοπός είναι σαν εθνική ομάδα να κάνεις και στα τρία σκέλη τον ίδιο χρόνο, να κινηθείς μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο. Είναι πολύ ωραία εμπειρία να βλέπεις πώς γίνεται ένας τόσο μεγάλος αγώνας στην εντέλεια. Η οργάνωσή του είναι πολύ υψηλού επιπέδου και θυμίζει πιο πολύ Ράλλυ και όχι Ανάβαση, με διπλές μπαριέρες παντού κ.λπ. Είναι πολύ ιδιαίτερο, επίσης, να εκπροσωπείς την Ελλάδα και να συμμετέχεις σε μια εθνική αποστολή. Αν και λόγω αυτοκινήτων δεν μπορούμε να συναγωνιστούμε τους χρόνους των ξένων, πρόκειται για μια πολύ ωραία εμπειρία.

Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort RS Cosworth)

Είμαι πολύ χαρούμενος που μου δίνεται για μία ακόμη φορά η ευκαιρία να εκπροσωπήσω τη χώρα μου σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση. Η εμπειρία της συμμετοχής σ’ αυτήν είναι μοναδική, όχι μόνο γιατί είναι ένας αγώνας πολύ υψηλού επιπέδου, αλλά και διότι προσφέρει σημαντικές γνώσεις για την αγωνιστική μας δραστηριότητα στην Ελλάδα. Μετά από το εξαιρετικό αποτέλεσμα που πετύχαμε το 2016, στόχος μας είναι να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε και αυτή τη φορά.

Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS)

Θα είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία για εμάς, καθώς είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστώ στο εξωτερικό, αλλά την περιμένω με ανυπομονησία, έχοντας πάντοτε τη στήριξη και της οικογένειάς μου. Είναι κάτι μοναδικό να εκπροσωπείς την Ελλάδα. Θα δούμε τι συνθήκες θα επικρατούν εκεί, και θα πάμε σαν ομάδα, έτοιμοι για να πετύχουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Είναι λίγο διαφορετικές οι συνθήκες, για παράδειγμα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε κουβέρτες στα ελαστικά, όμως είμαι αισιόδοξος για ένα καλό αποτέλεσμα.

Τάκης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0)

Πάντα είναι καλό να εκπροσωπείς τη χώρα σου, και αποτελεί μεγάλη τιμή. Εγώ βασικά οδηγώ στην πίστα, και κάνω κάποια Ράλλυ κυρίως στη Σκανδιναβία, κι έτσι δεν έχω τόσο μεγάλη εμπειρία από Αναβάσεις. Όμως, έχω δει τη διαδρομή, και την έχω οδηγήσει αρκετές φορές – αν και όχι αγωνιστικά. Πρόκειται για μια πολύ γρήγορη διαδρομή, και πολύ όμορφη στην επαρχία της Ούμπρια. Δεν υπάρχουν τέτοιες στην Ελλάδα – μπορούμε να πούμε ότι είναι δυο φορές πιο γρήγορη ακόμα και από τον Αχλαδόκαμπο. Γι” αυτό το λόγο θα αλλάξω τις σχέσεις μετάδοσης στο αυτοκίνητό μου, γιατί είναι μια πολύ ‘χιλιομετράτη’ διαδρομή. Οι δικές μας διαδρομές είναι μεν επίσης δύσκολες, αλλά διαφορετικά δύσκολες. Εμείς έχουμε ‘μεσογειακές’ Αναβάσεις, με πολλές φουρκέτες κ.λπ. Είναι πολύ καλό που έχουμε ελληνική εκπροσώπηση και συμμετοχές από τη χώρα μας, έχουμε πολλούς καλούς οδηγούς στην Ελλάδα και είναι καλό οι Έλληνες να αποκτούμε και άλλες παραστάσεις και εμπειρίες, από τόσο καλά οργανωμένους αγώνες. Συμμετέχουν πολλοί κορυφαίοι οδηγοί της Ευρώπης, που επίσης έχουν κάνει αυτή την Ανάβαση πολλές φορές, κι έτσι θέλω μεν να είμαι αισιόδοξος, αλλά πρέπει να είμαι και ρεαλιστής.

Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX 1.6 Sport)

Έχουμε μια καλή βάση προετοιμασίας από τη συμμετοχή του Σπύρου [Βοργιά] στην προηγούμενη διεξαγωγή του Hill Climb Masters, και κατά συνέπεια θεωρώ ότι θα είμαι καλά προετοιμασμένος για τον αγώνα. Θα είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα, αλλά θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Πιστεύω ότι θα είμαστε άκρως ανταγωνιστικοί στην κατηγορία μας, και ότι το αυτοκίνητό μας είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Είναι πολύ ιδιαίτερο, και με κάνει πολύ περήφανο, να λαμβάνω μέρος σ’ έναν τέτοιο αγώνα εκ μέρους της Ελλάδας – και θα προσπαθήσω να την εκπροσωπήσω με τον καλύτερο δυνατό τροπο.

2018 FIA Hill Climb Masters
Προηγούμενο άρθρο Ράλλυ Ευβοϊκού: Tεχνικός & Διοικητικός Έλεγχος
Επόμενο άρθρο Εκπομπές Στράτου Φωτεινέλη

S.Souflis Author Subtitle

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Η 3η Ανάβαση Καστανιάς θα γίνει με 55 συμμετοχές

Η 3η Ανάβαση Καστανιάς θα γίνει με 55 συμμετοχές

SEAJETS – 11η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ |25&26 Ιουν

SEAJETS – 11η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ |25&26 Ιουν

Ανάβαση Βλάστης 2017… με τον χρόνο ημέρας να ανήκει στον Κωνσταντινίδη!

Ανάβαση Βλάστης 2017… με τον χρόνο ημέρας να ανήκει στον Κωνσταντινίδη!

Racing Moments | Best of Mario 2017

Racing Moments | Best of Mario 2017

Κύπελλο Αναβάσεων Β. Ελλάδας: Η Επιστροφή Του Βελβεντού (13-14/4)

Κύπελλο Αναβάσεων Β. Ελλάδας: Η Επιστροφή Του Βελβεντού (13-14/4)

Τέλος των επίσημων δοκιμών στη Ριτσώνα

Τέλος των επίσημων δοκιμών στη Ριτσώνα

ΟΦΑΔ: 3η Ανάβαση Κορυλόβου Δράμας

ΟΦΑΔ: 3η Ανάβαση Κορυλόβου Δράμας

ΑΛΑ Χανίων: 10η Ανάβαση Ομαλού (64 Προσωρινές Συμμετοχές)

ΑΛΑ Χανίων: 10η Ανάβαση Ομαλού (64 Προσωρινές Συμμετοχές)

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!