• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Με μάχες που κρίθηκαν στο νήμα το 38ο Rally Sprint Κορίνθου!

Με μάχες που κρίθηκαν στο νήμα το 38ο Rally Sprint Κορίνθου!

17/03/2019

Με σύμμαχο τον καλό καιρό και ανεβασμένη διάθεση, 37 πληρώματα πήραν εκκίνηση στις 10:00 την Κυριακή 17 Μαρτίου από τον φιλόξενο χώρο του Korinthian Palace στον Σολομό Κορινθίας.

Λίγο η αποχή, μια και ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, λίγο ο κόσμος που τους ενθάρρυνε και σίγουρα η άριστη κατάσταση της γρήγορης και τεχνικής ειδικής “Χιλιομόδι” έκαναν τα πληρώματα να δώσουν μάχες που κρίθηκαν στο νήμα.

Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο “Roustemis Panagiotis” με τον Σπύρο Κολτσίδα (Mitsubishi Lancer EVO X), ο οποίος οδήγησε ταχύτατα, απέφυγε το λάθος και εκμεταλευόμενος την γνώση της ειδικής κέρδισε την μεγάλη μάχη της Γενικής Κατάταξης σημειώνοντας ταυτόχρονα και το ταχύτερο πέρασμα της ημέρας. Δεύτεροι, με διαφορά μόλις 6.71″ τερμάτισαν οι Γιάννης Μποζιονέλος – Βαγγέλης Παναρίτης (Mitshubishi Lancer EVO V) που εντυπωσίασαν τους θεατές με τα περάσματα τους. Στην τρίτη θέση οι Πρωταθλητές Ελλάδας Γιάννης Μπαντούνας – Κώστας Σούκουλης που πίεσαν στο δεύτερο πέρασμα βάζοντας φωτιά στην μάχη της κορυφής, όμως ένα λάθος δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν περισσότερα. Χαρακτηριστικό της μεγάλης μάχης που δόθηκε στην Γενική απο τα τρία αυτά πληρώματα είναι το γεγονός ότι οι δυο πρώτοι στο πρώτο σκέλος (Roustemis Panagiotis και Γιάννης Μποζιονέλος) ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο, ενώ μετά το δεύτερο σκέλος ο πρώτος της Γενικής, Μποζιονέλος, με τον τρίτο, Μπαντούνα, είχαν μόλις 2.25″ διαφορά!

Κατάταξη C

Στην F2 οι El Nak Jr – Ανδρέας Βίγκος (Renault Clio R3) παρόλο το μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν στο δεύτερο πέρασμα, οδήγησαν γρήγορα και εντυπωσιακά και κέρδισαν σχετικά εύκολα την F2 αλλά και την κλάση C3+C4. Στην δεύτερη θέση της F2 και την πρώτη της C5 τερμάτισαν, οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Θεόδωρος Πανούτσος (Toyota Yaris), ενώ την τριάδα της F2 έκλεισαν οι Γιάννης Καββαδίας-Μιχάλης Φραγκου (Peugeot 206XS) που ήταν και πρώτοι στην κλάση C6.

Κατάταξη F2

Ο αγώνας αποτελούσε και τον πρώτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστορικών Ράλλυ με τον Χρήστο Πλατή και την Βασιλική Νεοφωτίστου στο δεξί μπάσκετ του Peugeot GTI 1900 να κερδίζουν την πρώτη θέση στην γενική και στην κατηγορία 4. Πίσω τους βρέθηκαν οι Ελευθέριος Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης με την πανέμορφη Porsche 911, ενώ την τριάδα έκλεισαν οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος-Χρήστος Μέστρος με Mazda 323.

Κατάταξη Ιστορικών

Η ΑΛΑ Κορινθίας ευχαριστεί όλα τα πληρώματα που για μια ακόμα φορά τίμησαν τον αγώνα με την συμμετοχή τους, όλους τους συντελεστές του αγώνα που φρόντισαν για την άψογη, κατά γενική ομολογία, διεξαγωγή του, και ανανεώνει το ραντεβού με τους φίλους των αγώνων για την επόμενη διοργάνωση της, τον 2ο Γύρο των EKO Racing Dirt Games στο Διαδρόμιο στις 22-23 Ιουνίου.

Ο αγώνας διεξήχθη από την ΑΛΑ Κορινθίας με την έγκριση της ΟΜΑΕ, την αιγίδα του Δήμου Κορινθίων και την υποστήριξη των: ΙΚΤΕΟ Autovision Κορίνθου, ΚΑΤΑΪ, Korinthian Palace, Τεχνική Εταιρεία Μπακλώρης-Πιπίλος και του περιοδικού 4Τροχοί.

 

φωτογραφίες: PhotoRallyPress

2019 rally ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ραλλυ κορινθου
Προηγούμενο άρθρο Η Starting List του 38ου Rally Sprint Κορίνθου
Επόμενο άρθρο ΑΟΘ: Έμφαση Στην Οδική Ασφάλεια

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Α.Λ.Α.Κορινθίας: 33ο Rally Sprint Koρίνθου με 28 συμμετοχές

Α.Λ.Α.Κορινθίας: 33ο Rally Sprint Koρίνθου με 28 συμμετοχές

Ακόμη ένα βάθρο για τους Χατζηκωνσταντίνου – Ματαλιωτάκη – 8ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης 2015

Ακόμη ένα βάθρο για τους Χατζηκωνσταντίνου – Ματαλιωτάκη – 8ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης 2015

8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου “Τάσος Καπέλλας”: Με 55 συμμετοχές… εγγύηση για θέαμα & έντονο συναγωνισμό!

8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου “Τάσος Καπέλλας”: Με 55 συμμετοχές… εγγύηση για θέαμα & έντονο συναγωνισμό!

3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου 2015 – Α.Σ.Μ.Α.

3o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου 2015 – Α.Σ.Μ.Α.

Μία διοργάνωση “3 σε 1” στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας

Μία διοργάνωση “3 σε 1” στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας

39ο Rally Κρήτης | Συμμετοχές

39ο Rally Κρήτης | Συμμετοχές

1ο Ράλλυ Αλμυρού: Οι συμμετοχές παίρνουν παράταση μέχρι την Δευτέρα…

1ο Ράλλυ Αλμυρού: Οι συμμετοχές παίρνουν παράταση μέχρι την Δευτέρα…

36ο Ολυμπιακό Ραλλύ | Πρωτάθλημα Rally 2015

36ο Ολυμπιακό Ραλλύ | Πρωτάθλημα Rally 2015

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!