• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
Ισπανικό Πρωτάθλημα GT: Δύο Δεύτερες Θέσεις Του Κανάρογλου Στη Ναβάρα

Ισπανικό Πρωτάθλημα GT: Δύο Δεύτερες Θέσεις Του Κανάρογλου Στη Ναβάρα

10/04/2019

Με δύο δεύτερες θέσεις στους ισάριθμους αγώνες που άνοιξαν το φετινό Ισπανικό Πρωτάθλημα GT, στην πίστα της Ναβάρα στη βόρεια Ισπανία το σαββατοκύριακο 6-7 Απριλίου 2019, ξεκίνησε ο Κωνσταντίνος Κανάρογλου τις φετινές αγωνιστικές του υποχρεώσεις.

Ο 45χρονος Έλληνας οδηγός θα ακολουθήσει όλους τους (πέντε διπλούς) φετινούς αγώνες του θεσμού, συμμετέχοντας με το εντυπωσιακό Mosler MT900 στην κορυφαία κατηγορία αυτοκινήτων προδιαγραφών GT3. Το ΜΤ900 κινεί ο ατμοσφαιρικός V8 7λιτρος κινητήρας Corvette LS6, απόδοσης 550 ίππων.

Ο Κ. Κανάρογλου είχε εκκινήσει έναν αγώνα του συγκεκριμένου Πρωταθλήματος πέρσι, αλλά ουσιαστικά επιστρέφει στο θεσμό μετά από 3 χρόνια – στη διάρκεια των οποίων αγωνιζόταν κατά κύριο λόγο στην Ολλανδία και στο Βέλγιο.

Κάθε αγώνας στο Ισπανικό Πρωτάθλημα GT διαρκεί 48 λεπτά συν έναν γύρο, και μια από τις πιο δύσκολες πτυχές του είναι η διαχείριση του «κυκλοφοριακού» προβλήματος στην πίστα, δεδομένου ότι μαζί με τα αυτοκίνητα προδιαγραφών GT3 αγωνίζονται ταυτόχρονα και λιγότερο ισχυρά αυτοκίνητα της χαμηλότερης κατηγορίας Τουρισμού.

Το πρώτο πρωί του διημέρου στη Ναβάρα ο Έλληνας οδηγός κατέκτησε τη δεύτερη θέση της εκκίνησης στις χρονομετρημένες δοκιμές. Οι κατατακτήριες σε αυτό το θεσμό έχουν δύο σκέλη, διότι αρκετές συμμετοχές αποτελούνται από δύο αγωνιζόμενους που εναλλάσσονται στο μπάκετ του ίδιου αυτοκινήτου – σε αντίθεση με τον Κωνσταντίνο Κανάρογλου, που είναι ο μοναδικός που οδηγεί το Mosler.

Ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς, το Σάββατο 6 Απριλίου, ξεκίνησε με αμφίβολες καιρικές συνθήκες και η βρεγμένη άσφαλτος μετέτρεψε σε γρίφο την επιλογή ελαστικών. Ο 45χρονος Έλληνας οδηγός εντέλει επέλεξε slicks, για στεγνή άσφαλτο, και σύντομα αποδείχθηκε ότι αυτή ήταν η σωστή επιλογή – καθώς έφτασε δεύτερος στην καρό σημαία.

Στο δεύτερο αγώνα, την επόμενη ημέρα, ένα μικρό συμβάν -μια επαφή με έναν πιο αργό συνδυασμό- τον άφησε με πρόβλημα σε ένα ακρόμπαρο κι έτσι του στέρησε τη δυνατότητα να διεκδικήσει με αξιώσεις τη νίκη. Παρόλα αυτά, ο Κ. Κανάρογλου διαχειρίστηκε αποτελεσματικά το πρόβλημα, μείωσε το ρυθμό του και κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση μέχρι τέλους.

Ήταν μια διπλή επιτυχία για τα ελληνικά χρώματα, σε έναν μακρινό θεσμό, στον οποίο συμμετέχουν κατά κύριο λόγω Ίβηρες, αλλά και Γάλλοι και Μονεγάσκοι. «Ζούσα πολλά χρόνια στην Ισπανία, και μιλάω καλά ισπανικά», εξήγησε ο Κ. Κανάρογλου. «Μιας και έμαθα εκεί να αγωνίζομαι, πολλοί φαντάζομαι πως ξαφνιάζονται όταν με βλέπουν με ελληνική σημαία. Πάντως, η υποδοχή που μου επιφυλάσσουν είναι πολύ καλή και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Πολλούς αγωνιζόμενους τους γνωρίζω από προηγούμενες χρονιές, και είναι εύκολο για μένα», κατέληξε.

Ο επόμενος αγώνας του Ισπανικού Πρωταθλήματος GT, και κατά συνέπεια και του Κωνσταντίνου Κανάρογλου σε αυτό, θα διεξαχθεί στις 25-26 Μαΐου στο Motorland της Αραγωνίας, στη βορειοανατολική Ισπανία.

2019 Mosler MT900 GT3 ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΝΑΡΟΓΛΟΥ
Προηγούμενο άρθρο Αναβάλλεται Το Regularity Rally Αχαιός
Επόμενο άρθρο Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα DRIFT 20 & 21 Απριλίου 2019 στην μαρίνα Κατακολου

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Δεξιοτεχνία: 1st Marathon Grand Prix | FACE to FACE

Δεξιοτεχνία: 1st Marathon Grand Prix | FACE to FACE

Οι 39 Συμμετοχές του 1ου Αγώνα Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Drift 2016

Οι 39 Συμμετοχές του 1ου Αγώνα Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Drift 2016

Grand Prix & Drift Show @ San Nicolas | ΑΛΑ Καλαμάτας

Grand Prix & Drift Show @ San Nicolas | ΑΛΑ Καλαμάτας

Ο Sebastien Loeb δαμάζει το λιοντάρι “306 Maxi” |videos

Ο Sebastien Loeb δαμάζει το λιοντάρι “306 Maxi” |videos

Τελικός Street Legal & Αγώνας Δεξιοτεχνίας: Συμμετοχές Drift

Τελικός Street Legal & Αγώνας Δεξιοτεχνίας: Συμμετοχές Drift

Μια νέα ιδέα σχεδιασμένη για να ανταμείψει την ομαδική προσπάθεια!

Μια νέα ιδέα σχεδιασμένη για να ανταμείψει την ομαδική προσπάθεια!

4ος Αγώνας Πρωταθλήματος Dragster και Drag Day: Με 131 συμμετοχές

4ος Αγώνας Πρωταθλήματος Dragster και Drag Day: Με 131 συμμετοχές

Αποκριάτικη Δεξιοτεχνία Λουτρακίου

Αποκριάτικη Δεξιοτεχνία Λουτρακίου

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!