• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
52ο Ράλλυ ΔΕΘ: Δυνατός απόηχος, ενός συναρπαστικού αγώνα

52ο Ράλλυ ΔΕΘ: Δυνατός απόηχος, ενός συναρπαστικού αγώνα

19/09/2019

Γεμάτο Δράση και Ελπίδα! Έτσι θα περάσει στην ιστορία το 52ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Με πλούσιο θέαμα, μάχες σε όλες τις κατηγορίες, μεγάλο αριθμό θεατών στις ειδικές διαδρομές και προβολή που αξίζει και αρμόζει σε έναν τόσο ιστορικό αγώνα. Το βράδυ του Σαββάτου 40 αυτοκίνητα τελικά, αφού πήραν εκκίνηση από την νότια πύλη της ΔΕΘ, γέμισαν την πλατεία Αριστοτέλους , όπου και διανυκτέρευσαν  και το πρώτο αναχώρησε λίγο πριν τις 8 το πρωί της Κυριακής για τις ειδικές διαδρομές του αγώνα. 

Ύστερα από 5 ειδικές διαδρομές οι Γιώργος Αναπολιωτάκης με συνοδηγό του τον Θανάση Τσιούκα και ένα Ford Fiesta R5 είδαν πρώτοι της σημαία του τερματισμού επικρατώντας τελικά του Σωκράτη Τσολακίδη και Χάρη Δήμου με Skoda Fabia R5 ύστερα από μία έντονη μονομαχία η οποία κρίθηκε σε μία ατυχία στην δεύτερη ειδική διαδρομή όπου ένα λάθος του οδηγού του δεύτερου πληρώματος οδήγησε στην απώλεια κρίσιμων δευτερολέπτων και τους ανάγκασε να περιοριστούν στη δεύτερη θέση του βάθρου.

Τρίτοι, χωρίς να απειληθούν από κανέναν καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, τερμάτισαν οι Νίκος Παυλίδης και Allan Haryman με ένα Skoda Fabia R5 στο οποίο ο οδηγός έδειξε να προσαρμόζεται γρήγορα μιας και ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχε σε αγώνα με ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Φήμες λένε ότι κέρδισε και την ανεπίσημη μάχη του υψηλότερου άλματος στο επίμαχο σημείο της Power Stage!

Στη μάχη της “φτερούγας” και της κατηγορίας C2 επικράτησαν τελικά οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος ύστερα από έντονο συναγωνισμό με τους Λευτέρη Αλυγιζάκη  και Μιχάλη Χατζηδάκη αμφότεροι με Mitsubishi Lancer EVO δέκατης και ένατης γενιάς. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Σωτήρης Ιερεμιάδης και Ηλίας Παναγιωτούνης με  ίδιο αυτοκίνητο οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν λίγο όπως δήλωσαν με το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Στην κατηγορία C3 απόλυτος κυρίαρχος ήταν το Kρητικό πλήρωμα των Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη οι οποίοι με ένα Peugeot 306 και εκπληκτική οδήγηση  κατέλαβαν την πρώτη θέση τόσο της C3 όσο και της F2. Στη δεύτερη θέση οι Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με ένα Citroen ZX οι οποίοι πραγματοποίησαν  έναν εξαιρετικό αγώνα και δεν άφησαν τους Παύλο Μπαξεβανάκη και Γρηγόρη Κορίνθιο με Honda Civic να τους απειλήσουν περιορίζοντάς  τους στην τρίτη θέση.  

Ένα ακόμα Κρητικό πλήρωμα επικράτησε και στην κατηγορία C4. Οι Ανδρέας Περάκης και Κώστας Κουρουγκιαούρης οδηγώντας ένα Peugeot 206 XS άφησαν δεύτερους τους Γιώργο Δήμου και Αντώνη Αποστολάκη με ένα Volkswagen Polo ενώ οι Θεόφιλος και Σωτήρης Κατσιώνης με ένα Citroen Saxo VTS συμπλήρωσαν την τριάδα.

Στην κατηγορία C5 τερμάτισαν τελικά 2 πληρώματα με πρώτους τους Νίκο Τσακίρη και Νίκο Ιντζόγλου με ένα Citroen C2 R2 και δεύτερους τους Αλέξανδρο Δήμο και  Θανάση Ντίτορα με ένα Citroen Saxo VTS. 

Στη κατηγορία C6  πρώτοι οι Μιχάλης Ανταλουδάκης και Νικόλαος Πλούμης επίσης από την Κρήτη, δεύτεροι οι Pazonen Απόστολος Κοτρώνης και τρίτοι οι Αντώνης Μπαξεβανάκης με τον αειθαλή Δημήτρη Μανωλοπουλο.

Αποτελέσματα

Το Δ.Σ. του ΑΟΘ ευχαριστεί τα πληρώματα που μας τίμησαν με τη συμμετοχή τους, τα στελέχη του αγώνα, τους χορηγούς, τους εθελοντές και τους θεατές που όλοι μαζί συνέβαλαν στη διεξαγωγή ενός αγώνα που έδωσε το στίγμα μιας νέας αρχής για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

πηγή: www.aoth.gr

 

2019 rally ΑΟΘ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ
Προηγούμενο άρθρο Rally Sprint Βούλας “Κρεμασμένος Λαγός” 8 Σεπτεμβρίου 2019
Επόμενο άρθρο Οι συμμετοχές των αθλητών του ΟΜΑΘ ανά την Ελλάδα

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Αθανάσουλας-Σούκουλης νικητές του 34ου Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου

Αθανάσουλας-Σούκουλης νικητές του 34ου Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου

16ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών | 18 & 19 Οκτωβρίου 2014

16ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών | 18 & 19 Οκτωβρίου 2014

Εαρινό Ράλλυ Σπριντ 2017: Τεχνικός & Διοικητικός Έλεγχος

Εαρινό Ράλλυ Σπριντ 2017: Τεχνικός & Διοικητικός Έλεγχος

Αέρας ανανέωσης με  FABIA S2000 | +video

Αέρας ανανέωσης με FABIA S2000 | +video

1ο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος: Θρίαμβος Κύρκου!

1ο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος: Θρίαμβος Κύρκου!

Η συνέχεια του Κυπέλλου Ασφάλτου – 8ο Ράλλυ Όθρυς – #συμμετοχές

Η συνέχεια του Κυπέλλου Ασφάλτου – 8ο Ράλλυ Όθρυς – #συμμετοχές

39ο «Μαύρο Ρόδο» Ράλλυ Σπριντ 2014 | Αποτελέσματα

39ο «Μαύρο Ρόδο» Ράλλυ Σπριντ 2014 | Αποτελέσματα

Το 35ο Rally Sprint Κορίνθου… με τον φακό του time2Rally!

Το 35ο Rally Sprint Κορίνθου… με τον φακό του time2Rally!

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!