Επικράτησε ο “Pedro” και στην τελευταία ειδική και πλέον η διαφορά του ενός λεπτού δύσκολα θα καλυφθεί στις αυριανές χωμάτινες ειδικές. Οι Myrsell και Marenzana κλείνουν την τριάδα, με τον δεύτερο να εκμεταλλεύεται την ατυχία των Johnsen και Πίτσου που αντιμετώπισαν προβλήματα σήμερα.
Στο στεγνό, σήμερα δεύτερο σκέλος του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, οι επικεφαλής του πρώτου σκέλους ‘PEDRO’ – BALDACCINI Emanuele με Lancia Delta Integrale 16V καταφέρνουν και μονοπωλούν και σήμερα στην πρώτη θέση. Ακολούθησαν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα οι MYRSELL Mats – JUNTTILA Esko με Porsche 911 RSR και οι MARENZANA Carlo Eugenio – BELTRAME Luca PORSCHE 911 SC.
Ελληνικό Πρωτάθλημα
Η πρώτη θέση για το Ελληνικό Πρωτάθλημα ενώ φάνηκε να αλλάζει χέρια, τελικά παρέμεινε όπως και στο πρώτο σκέλος. Στην κορυφή του αγώνα πέρασαν οι Πίτσος-Καραπαπάζης μετά την ειδική διαδρομή Μελετάκι και κρατήθηκαν εκεί αυξάνοντας την διαφορά τους έως την 7η ειδική διαδρομή, γιατί ένα σκασμένο λάστιχο στην 8η Ε.Δ.τους ανάγκασε να χάσουν αρκετά λεπτά και έπεσαν αρκετά πίσω στην κατάταξη! Πρώτοι λοιπόν μετά το δεύτερο σκέλος του αγώνα είνα οι Τσαλαματάς Ιωάννης – Βαβαλης Νικόλαος με Ford Escort RS 2000 επωφελούμενοι αυτή την ατυχία του Πίτσου. Τα Audi των Γιοβά Αντώνιου-Γρηγοριάδη Κων/νου και Χωριανόπουλου Γιώργου- Φωτεινόπουλου Τάκη τερμάτισαν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα.
Εγκαταλείψεις
Οι Μανδρούκας-Τσάδαρης παρέδωσαν καρνέ. Στην τελευταία ειδική της ημέρας ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά ανάγκασε τους Μουτζούκο-Καραδημήτρη να εγκαταλήψουν την προσπάθεια τους, ενώ ήταν δεύτεροι στον αγώνα για το ελληνικό πρωτάθλημα. Επίσης, εγκατέλειψαν από πρόβλημα στον κινητήρα οι Κουτσίκος-Παυλή Κορρέ στην 5η Ε.Δ. Εγκατέλειψε στο παρκ φερμέ ο Καλτσούνης και θα επανεκκινήσει αύριο στο χώμα. Από ημιαξόνιο εγκατέλειψε ο Παναγιώτης Παραδείσης.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο