Τέλος για την 14η Ανάβαση Δημητσάνας που πραγματοποιήθηκε στις 18 /19-7-2015 με διοργανώτρια λέσχη την START LINE, ένας αγώνας που έχει γίνει θεσμός και έχει αγκαλιαστεί από την τοπική κοινωνία καθώς γίνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Γορτυνίας.
Στον αγώνα της Κυριακής που ξεκίνησε στις 13:00, 46 οδηγοί ξεκίνησαν την μάχη με το χρονόμετρο με 43 τελικά να καταφέρνουν να τερματίσουν.
Στην ομάδα Α νικητής αναδείχτηκε ο Αργύρης Τσούλος με MITSUBISHI LANCER EVO VIII της κλάσης Α8 αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον ‘’ ΚΑΝΕΛΛΟ’’ με PEUGEOT 106 S16 της κλάσης Α6 και τρίτον τον Γιάννη Δρακόπουλο με PEUGEOT 106 S16 της κλάσης Α6 επίσης.
Στην ομάδα της Ν επικράτησε ο Κώστας Κάκκος με MITSUBISHI LANCER EVO VIII της κλάσης Ν4, με τον Γιώργο Λαυρεντιάδη με MITSUBISHI LANCER EVO IX της κλάσης Ν4 και τον Γιώργο Ντέκα με το CITROEN SAXO VTS της κλάσης Ν2 να συμπληρώνουν την τριάδα.
Στην ομάδα της ΕΕ πρώτος τερμάτισε ο Σωτήρης Σπυρόπουλος με BMW E30 M3 της κλάσης Ε12 με τους Διονύση Τροβά με ίδιο αυτοκίνητο και Λάμπη Ροιδόπουλο με PEUGEOT 205 MAXI της κλάσης Ε/Ε10 να συμπληρώνουν το βάθρο.
Στην ομάδα Α έως 2 Λίτρα πρώτος τερμάτισε ο ‘’ΚΑΝΕΛΛΟΣ’’ με PEUGEOT 106 S16 της κλάσης Α6 ακολουθούμενος από τον Γιάννη Δρακόπουλο με PEUGEOT 106 S16 της κλάσης Α6 και τον Δημήτρη Λαγωνικάκο με CITROEN SAXO VTS της κλάσης Α6 επίσης.
Στην ομάδα Ν έως 2 Λίτρα επικράτησε ο Γιώργος Ντέκας με το CITROEN SAXO VTS της κλάσης Ν2 με τους Ανδρέα Ντούσια με RENAULT CLIO RS της κλάσης Ν3 και Θανάση Γεωργακόπουλο με PEUGEOT 106 S16 της κλάσης Ν2 να τον ακολουθούν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Στην ομάδα ΕΕ έως 2 Λίτρα πρώτος το νήμα έκοψε ο Λάμπης Ροιδόπουλος με PEUGEOT 205 MAXI της κλάσης Ε/Ε10 αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Χριστόφορο Αλεξόπουλο με OPEL ASCONA της κλάσης Ε/Ε11 και στην τρίτη θέση τον Περικλή Αλεξανδρόπουλο με OPEL KADETT της κλάσης Ε/Ε11 επίσης.
Στην F/SA ο Σπύρος Παπαδόπουλος με το FORD ESCORT MKII ήταν ο ταχύτερος όλων, ενώ για την F/ST ταχύτερος αναδείχθηκε ο Γιάννης Δέλλας με FORD ESCORT MKII GR5.
Στην μάχη των κλάσεων τώρα τα πράγματα ήταν πιο ξεκάθαρα με τους πρωταγωνιστές να ξεχωρίζουν από την αρχή εκτός της κλάσης της Α6 που για μια ακόμα φορά ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος. Έτσι μετά από ωραία μάχη νικητής στην κλάση Α6 αναδείχθηκε ο ‘’ΚΑΝΕΛΛΟΣ’’ με PEUGEOT 106 S16 με τους Γιάννη Δρακόπουλο και Δημήτρη Λαγωνικάκο να τον ακολουθούν στο βάθρο.
Στην κλάση της Ε/Ε10 στο πρώτο σκαλί του βάθρου έχουμε τον Λάμπη Ροιδόπουλο με PEUGEOT 205 MAXI με τον Νίκο Τσίκουρη με CITROEN AX να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί και τον Θανάση Τσάμη με CITROEN AX MAXI στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Στην κλάση της Ε/Ε11 πρώτος το νήμα έκοψε ο Χριστόφορος Αλεξόπουλος με OPEL ASCONA με τον Περικλή Αλεξανδρόπουλο με OPEL KADETT να ακολουθεί στην δεύτερη θέση και τον Γιώργο Ντέρμα με FORD ESCORT MKII να κατακτά την τρίτη θέση.
Στην κλάση της Ε/Ε12 νικητής αναδείχθηκε ο Σωτήρης Σπυρόπουλος με BMW E30 M3 με τον Διονύση Τροβά με ίδιο αυτοκίνητο να έρχεται δεύτερος και τον Κώστα Δρούγα με BMW E36 να κατακτά την τρίτη θέση. Μεγάλος άτυχος αυτής της κλάσης ο Βασίλης Ντέρμας με BMW E30 M3 που εγκατέλειψε από κομμένο ημιαξόνιο στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, γράφοντας ως τότε χρόνους στην τριάδα της κλάσης του.
Η κλάση της Α5 πήγε στον Θανάση Κρασούλη με PEUGEOT 205, ενώ αυτή της Ν2 στον Γιώργο Ντέκα με το CITROEN SAXO VTS. Η κλάση της Α7 ανήκει στον Χρήστο Παπαδόπουλο με RENAULT CLIO WILLIAMS ενώ στην κλάση της Ν3 ταχύτερος όλων ήταν ο Ανδρέας Ντούσιας με RENAULT CLIO RS. Στην κλάση της Ν4 έχουμε πρώτο τον Κώστα Κάκκο με MITSUBISHI LANCER EVO VIII ενώ για την κλάση της Α8 ταχύτερο πέρασμα έκανε ο Αργύρης Τσούλος με MITSUBISHI LANCER EVO VIII.
Ο επόμενος αγώνας για τον θεσμό των αναβάσεων Β ζώνης είναι στις 17/18-10-2015 στην ΠΙΤΙΤΣΑ με διοργανώτρια λέσχη τον ΑΟΠ.
επιμέλεια: Π.Παπανδρέου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο