Το τέλος των δοκιμαστικών της ανάβασης Ομαλού βρήκε τον Μάριο Ηλιόπουλο με FORD ESCORT COSWORTH WRC να έχει σπάει τα χρονόμετρα και στα τρία σκέλη των δοκιμαστικών, ενώ ο μεγάλος του αντίπαλος Λεωνίδας Κύρκος δίνει μάχη με τον χρόνο ώστε να επισκευάσει τον κινητήρα του και να διεκδικήσει την απόλυτη επίδοση αύριο.
Η γλιστερή διαδρομή έχει κρατήσει έντονο το ενδιαφέρον σε όλες τις κατηγορίες. Στην Ν2 o Γιαννούλης Διονύσης έχει καταφέρει να βρει τρία “κρυμμένα” δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Τασιόπουλο Πάρη, αμφότεροι με PEUGEOT 106 S16. Για την καλύτερη επίδοση στην Ν3 “πάλεψαν” οι Γομπάκης Λευτέρης με HONDA CIVIC TYPE R και ο Ντούρας Νικόλαος με PEUGEOT 206 RC, ενώ η Ν4 αποτέλεσε τυπική διαδικασία για του Κύρκο Παναγιώτη με MITSUBISHI EVO IX.
Στην Α5 τώρα, ο Μπατζάνος Βασίλης με PEUGEOT 106 RALLY σε κάθε πέρασμα έβρισκε 3-4 δευτερόλεπτα και κατάφερε να επικρατήσει του Δήμου Γεώργιου ο οποίος κινούνταν σε εφάμιλλους χρόνους. Στην Α6, την πιο ανταγωνιστική κατηγορία των ελληνικών αγώνων, γενικά είχαμε έντονο συναγωνισμό όμως ο Παπαχρήστος Κωνσταντίνος ήταν σε δικό του αγώνα και κατάφερε τον καλύτερο χρόνο έως 2000cc. Στην μάχη της Α7 ταχύτερο είχαμε τον Φραντζεσκάκη Δημήτρη με FORD FIESTA. Στην Α8 μονομάχησαν οι γνωστοί – άγνωστοι Ευθυμίου Μιχάλης και Λιωρής Παναγιώτης, με FORD ESCORT COSWORTH WRC και οι δύο, με τον δεύτερο να αναδεικνύεται ταχύτερος στο τρίτο πέρασμα.
Ο Σταυρουλάκης Σταύρος με SUZUKI SWIFT ήταν η μοναδική συμμετοχή στην Ε9 όμως με μία αξιοσημείωτη επίδοση η οποία θα τον έφερνε στην τρίτη θέση της αμέσως επόμενης κλάσης! Ενώ στην Ε10 ο Βασιλειάδης Παντελής με το CITROEN AX GTI δεν άφησε σε κανέναν περιθώρια να τον απειλήσει. Με τρία στα τρία ταχύτερα περάσματα ο Ψιλιώτης Κωνσταντίνος επικράτησε στην Ε11. Στην Ε12 ταχύτερος ήταν ο Μαυροπούλης Θεόδωρος με BMW E30 M3, ενώ για την Ε12Τ και επικρατέστερος όλων ήταν ο προαναφερθείσας Μάριος Ηλιόπουλος.
Στην κατηγορία των Ιστορικών αύριο αναμένεται μεγάλη μάχη ανάμεσα στους Κατσαρό Γιώργο και Μαρασλή Αποστόλη οι οποίοι πέτυχαν μακράν τους δύο καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά. Αξιοσημείωτη βέβαια είναι και η επίδοση του Παπάζουγλου Λυμπέρη με ALFA ROMEO ALFASUD TI που πλασαρίστηκε ανάμεσα στα δίλιτρα.
photo: Aris Myridakis Photography
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο