Τέλος για τα δοκιμαστικά της 3ης ανάβασης Αττικής <ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΛΑΠΑΝΙΔΗΣ> με 65 τελικά οδηγούς να ξεκινούν την προσπάθεια τους. Ο καιρός αν και ήταν βαρύς και γεμάτος σύννεφα έκανε το χατίρι σε θεατές και οδηγούς με τα δυο σκέλη να ολοκληρώνονται με επιτυχία.
Μετά και το τέλος του δεύτερου σκέλους γρηγορότεροι στην ομάδα Ν είναι οι Ιωάννης Ποτουρίδης με Subaru Impreza 555 της κλάσης Ν4 με τον Ιωάννη Φωτεινέλη με Honda Civik type r της κλάσης Ν3 να είναι στην δεύτερη θέση και τον Διονύση Γιαννούλη με Peugeot 106 s16 της κλάσης Ν2 να έρχεται τρίτος. Απών από το δεύτερο πέρασμα ήταν ο Κωνσταντίνος Κάκος που ήταν ο ταχύτερος για την κατηγορία αυτή στο πρώτο σκέλος.
Στην ομάδα Ν ΕΩΣ 2 λίτρα ταχύτερος αναδείχτηκε ο Ιωάννης Φωτεινέλης με Honda Civik type r της κλάσης Ν3, με τον Διονύση Γιαννούλη με Peugeot 106 s16 της κλάσης Ν2 να τον ακολουθεί στην δεύτερη θέση και τον Κωνσταντίνο Καραθανάση με Opel Astra της κλάσης Ν3 να κλείνει την τριάδα.
Στην ομάδα Α ο Ανδρέας Ντόφης με Mitshubishi Lancer Evo viii ήταν ταχύτερος και στα δυο σκέλη με τον Γεώργιο Κωνσταντακόπουλο με το ίδιο αυτοκίνητο να έρχεται δεύτερος, εμπρός από τον Χρήστο Λάππα με Peugeot 106 kit car της κλάσης Α7 που κατέλαβε την τρίτη θέση. Εδώ να αναφέρουμε πως ο Ιωάννης Ζάγαρης με Peugeot 106 s16 της κλάσης Α6 είχε έξοδο στο δεύτερο σκέλος έχοντας γράψει τον τρίτο χρόνο στην ομάδα Α στο πρώτο σκέλος των δοκιμών.
Στην ομάδα Α ΕΩΣ 2 λίτρα τον καλύτερο χρόνο έκανε ο Χρήστος Λάππας με Peugeot 106 kit car της κλάσης Α7, με τον “ΚΑΝΕΛΟ” με Peugeot 106 s16 της κλάσης Α6 να είναι δεύτερος και τον Νικόλαο Τσέρτο με Honda Civik type r της κλάσης Α7 να κατακτά την τρίτη θέση.
Η ομάδα Ε/Ε γρηγορότερο ήταν το Ford Escort wrc του Παναγιώτη Λίωρη της κλάσης Ε/Ε12Τ, ακολουθούμενος στην δεύτερη θέση από τον Παναγιώτη Ευθυμίου με το ίδιο αυτοκίνητο και τον Διονύση Τροβά με BMW M3 της κλάσης Ε/Ε12 να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Δυστυχώς έξοδο στο δεύτερο σκέλος είχε ο Γιώργος Κεχαγιάς με Ford Escort wrc της κλάσης Ε12Τ έχοντας γράψει τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα του.
Στην ομάδα Ε/Ε ΕΩΣ 2 λίτρα ταχύτερος αναδείχτηκε ο Αθανάσιος Κουρνιάτης με το Ford Escort mk2 της κλάσης Ε/Ε11 αφήνοντας έτσι δεύτερο τον Δημήτριο Σκορδή με Opel Ascona B της ίδιας κλάσης και τρίτο τον Κωνσταντίνο Ψιλιώτη με το Ford Escort mk2 της κλάσης Ε/Ε11 όπου στο πρώτο σκέλος είχε κάνει τον ταχύτερο χρόνο.
Στα ιστορικά τώρα ταχύτερος όλων αποδείχτηκε ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort rs 1.600, με τον Γιώργο Καρρά με BMW να κατακτά την δεύτερη θέση εμπρός από τον Μιχαήλ Σταυρινό με Ford Escort rs 2000 που κατέκτησε την τρίτη θέση.
Στην FST ταχύτερος της Ομάδας αλλά και της ημέρας ήταν ο Κωνσταντίνος Πατσουρέας με Mitshubishi Lancer Evo ix, με τον Κωνσταντίνο Ζυγογιάννη με Audi A3 να είναι ο ταχύτερος για την FST/2 και ο Σταύρος Σταμέλος με VW Scirocco να αναδεικνύεται ταχύτερος για την FSA.
Ο αγώνας αύριο θα ξεκινήσει στης 10:30
Επιμέλεια: Παντελής Παπανδρέου
φωτογραφίες αρχείου
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο