Δεκαέξι συν δύο ήταν τα πληρώματα που πέρασαν επιτυχώς τεχνικό έλεγχο στα Λουτρά Λαγκαδά και την ράμπα εκκίνησης στην κεντρική πλατεία του Λαγκαδά. Οι μάχες στην τρεις φορές επαναλαμβανόμενη ειδική διαδρομή των 8.5 χλμ. «Πέντε Βρύσες» ήταν αναμενόμενες αφού σε αυτόν τον τελευταίο αγώνα κρίθηκαν οι τίτλοι του κυπέλλου βορείου Ελλάδος τόσο στην γενική κατάταξη όσο και στην F2 με 5 πληρώματα να έχουν πιθανότητες κατάκτησης με τον ανάλογο συνδυασμό αποτελεσμάτων.
Δύο πληρώματα προσμετρούσαν και στον αγώνα των βετεράνων ΑΟΘ που γίνεται στην μνήμη του Γιώργου Ραφτόπουλου.
Μεγάλοι νικητές του αγώνα ήταν οι Βαλαβάνης-Καπάρας που οδήγησαν για ακόμα μία φορά, πολύ γρήγορα το Honda Civic Type R της κλάσης Α7. Δεύτεροι στην Γενική Κατάταξη οι κυπελλούχοι πλέον Βορείου Ελλάδας Κουμποτής – Μαυροματίδης οι οποίοι κέρδισαν και την κλάση Α/6 Ε/Α6. Στην Τρίτη θέση συναντάμε τους Καραβασίλη – Καρλιώτη με Honda Civic Type R. Η παραπάνω τριάδα ισχύει και για την κατηγορία της F2.
Στην Κλάση Α6 – Ε/Α6 δεύτεροι πίσω από τους Κουμποτή – Μαυροματίδη, ήταν οι Δήμος – Ντιτόρας με Citroen Saxo Vts οι οποίοι βρέθηκαν στην 4η θέση της Γενικής Κατάταξης. Τρίτοι στην Α6 τερμάτισαν οι Δημητρίου – Δημητρίου με 106 S16 δίνοντας μια πολύ ωραία μάχη με τους Δήμο – Ντιτόρα.
Στην κλάση Α7 – Ε/Α7 πίσω από τα πληρώματα των Βαλαβάνη – Καπάρα και Καραβασίλη – Καρλιώτη, τρίτοι τερμάτισαν οι Σαρητσόγλου – Κωνσταντινίδης με Ranault Clio Williams.
Εγκατάλειψη για τους Μπαξεβανάκη – Ρεντζούλη στην Τρίτη Ε.Δ., από μηχανική βλάβη, οι οποίοι είχαν ξεκινήσει καλά από νωρίς και ίσως να πλασαρίζονταν κάπου στην Γενική. Επίσης μία κομμένη ντίζα στο πρώτο σκέλος για τον Ισμαήλο, ήταν και η αιτία που τον έριξε αρκετά πίσω στην κατάταξη.
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο