Ολοκληρώθηκε η 3η Aνάβαση Αττικής “ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΛΑΠΑΝΙΔΗΣ” που αποτελούσε τον τελευταίο γύρο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2015 με αρκετές μάχες αλλά και αρκετά απρόοπτα από μικροεξόδους και μικροζημιές στα αυτοκίνητα.
Στο αγωνιστικό μέρος νικητής στην ομάδα Ν αναδείχτηκε ο Κωνσταντίνος Κάκος με Mitshubishi Lancer Evo ix της κλάσης Ν4 κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα, εκμεταλλευόμενος και το τετακέ που είχε ο Ιωάννης Ποτουρίδης με Subaru Impreza 555 ο οποίος τερμάτισε στην δεύτερη θέση της κατηγορίας με τον Ιωάννη Φωτεινέλη με Honda Civik type R της κλάσης Ν3 να έρχεται τρίτος.
Στην κατηγορία Ν ΕΩΣ 2 λίτρα πρώτος το νήμα έκοψε ο Ιωάννης Φωτεινέλης με Honda Civik type r, με τον Πάρη Τασιόπουλο με Peugeot 106 s16 της κλάσης Ν2 να τερματίζει δεύτερος εμπρός από τον Διονύση Γιαννούλη με το ίδιο αυτοκίνητο όπου κατέκτησε την τρίτη θέση με την διαφορά τους στον χρόνο να είναι μόλις 0.67 δευτ.
Η ομάδα Α είχε ως απόλυτο κυρίαρχο τον Ανδρέα Ντόφη με Mitshubishi Lancer Evo viii της κλάσης Α8 αφήνοντας δεύτερο τον Γεώργιο Κωνσταντακόπουλο με το ίδιο αυτοκίνητο και τρίτο τον Νικόλαο Τσέρτο με Honda Civik type R της κλάσης Α7.
Στην ομάδα Α έως 2 λίτρα ο Νικόλαος Τσέρτος με Honda Civik type r δεν αμφισβητήθηκε γράφοντας και τις δυο φορές τον ταχύτερο χρόνο. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χρήστος Λάππας με Peugeot 106 kit car και τον «ΚΑΝΕΛΛΟ» με Peugeot 106 s16 της κλάσης Α6 να τερματίζει στην τρίτη θέση της κατηγορίας έχοντας την στιγμή του στο πρώτο πέρασμα όταν ήρθε σε επαφή με κάποιες κορύνες πηγαίνοντας τες «βόλτα» ως τον τερματισμό.
Ο Γιώργος Κεχαγιάς με Ford Escort wrc της κλάσης Ε/Ε12Τ ήταν ο ταχύτερος στην ομάδα της Ε με τον Παναγιώτη Ευθυμίου με το ίδιο αυτοκίνητο να επικρατεί της μάχης για την δεύτερη θέση και τον Διονύση Τροβά με BMW M3 της κλάσης Ε/Ε12 να ακολουθεί στην τρίτη θέση.
Στα δικίνητα της ομάδας Ε έως 2 λίτρα πρώτος το νήμα έκοψε ο Αθανάσιος Κουρνιάτης με το Ford Escort mk2 της κλάσης Ε/Ε11 ακολουθούμενος από τους Κωνσταντίνο Ψιλιώτη με το Ford Escort mk2 επίσης και τον Δημήτριο Σκορδή με Opel Ascona B της ίδιας κλάσης για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Στην κατηγορία των ιστορικών ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort rs 1.600 δεν είχε πρόβλημα να επιβληθεί του ανταγωνισμού κατακτώντας έτσι την πρώτη θέση με τους Κωνσταντίνο Καπουρελάκο με BMW E21 και Κωνσταντίνο Κοφινά με Alfa Romeo GT Veloce να συμπληρώνουν την τριάδα.
Στην FST ταχύτερος όλων κάνοντας και τον άτυπο χρόνο γενικής ήταν ο Κωνσταντίνος Πατσουρέας με Mitshubishi Lancer Evo ix. Με τον Κωνσταντίνο Ζυγογιάννη με Audi A3 να κατακτά την πρώτη θέση στην FST/2 και τον Αλέξανδρο Ποσοτίδη με BMW M3 να είναι ο γρηγορότερος στην FSA.
Ξεκινώντας με τις κλάσεις και αρχίζοντας από αυτήν της Ν2 ο Πάρης Τασιόπουλος με Peugeot 106 s16 ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου κάτι που του έδωσε και τον φετινό τίτλο για την κλάση αυτή. Δεύτερος πίσω του τερμάτισε ο Διονύσης Γιαννούλης με ίδιο αυτοκίνητο κατακτώντας έτσι την δεύτερη θέση για το φετινό πρωτάθλημα. Την τριάδα της Ν2 κλίνει ο Κωνσταντίνος Ντέκας με Citroen Saxo vts.
Η κλάση της Ν3 ανέδειξε νικητή τον Ιωάννη Φωτεινέλη με Honda Civik type r, ακολουθούμενος από τους Κωνσταντίνο Καραθανάση με Opel Astra και Νικόλαο Ντούρα με Peugeot 206 RC τερματίζοντας στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Εύκολο έργο είχε ο ο Κωνσταντίνος Κάκος με Mitshubishi Lancer Evo ix επικρατώντας στην κλάση της Ν4 εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Ιωάννη Ποτουρίδη με Subaru Impreza 555 που τερμάτισε δεύτερος κάνοντας όμως τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα.
Ο Βασίλης Μπάτζανος ήταν εκτός συναγωνισμού για άλλη μια φορά γράφοντας εκπληκτικούς χρόνους κατακτώντας έτσι την πρώτη θέση στην κλάση της Α5. Στην δεύτερη θέση συναντάμε τον Στέλιο Κωνσταντίνου με τον Ευθύμιο Χριστοδούλου να συμπληρώνει την τριάδα και με τους τρεις οδηγούς να έχουν σαν όπλο τους ένα Peugeot 106 Rallye.
Στην κλάση της Α6 ο «ΚΑΝΕΛΛΟΣ» με Peugeot 106 s16 τερμάτισε πρώτος με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο Γεώργιο Νακάκη με Citroen Saxo vts. Από τους τέσσερεις συμμετέχοντες της κλάσης αυτής τερμάτισαν μόνο οι δυο με την ατυχία να κτυπά στο πρώτο σκέλος τον Ιωάννη Δρακόπουλο έχοντας μια μικροέξοδο και τον Ιωάννη Ζάγαρη ο οποίος μετά από επαφή του με το τρίτο σικέιν έμεινε από ψαλίδι.
Στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κλάση Α7 ανέβηκε ο Νικόλαος Τσέρτος στον δεύτερο του αγώνα με το νέο του όπλο ένα Honda Civik type r, με τον Χρήστο Λάππα με Peugeot 106 kit car να τερματίζει δεύτερος και τον Ξανθιώτη Γεώργιο Ξενοκώστα με το ίδιο αυτοκίνητο να τερματίζει στην τρίτη θέση.
Στην κλάση της Α8 ο Ανδρέας Ντόφης με Mitshubishi Lancer Evo viii δεν απειλήθηκε ποτέ όλο το διήμερο επικρατώντας εύκολα του ανταγωνισμού με τον Γεώργιο Κωνσταντακόπουλο με το ίδιο αυτοκίνητο να έρχεται δεύτερος, εμπρός από τον Ιάκωβο Μαρκεσίνη με Mitshubishi Lancer Evo vi.
Η κλάση της ΕΕ/11 μπορεί να θεωρηθεί η μάχη των Escort με τελικό νικητή τον Αθανάσιο Κουρνιάτη με το Ford Escort mk2 έναντι του Κωνσταντίνου Ψιλιώτη με το ίδιο αυτοκίνητο όπου τερμάτισε στην δεύτερη θέση, εμπρός από τον Δημήτριο Σκορδή με Opel Ascona B .
Ο Διονύσης Τροβάς με BMW M3 κατέκτησε την κλάση της ΕΕ/12 αποδεικνύοντας όχι μόνο το ποσό γρήγορος οδηγός είναι αλλά και το ποσό σταθερός αφού έκανε ακριβώς τον ίδιο χρόνο σε πρώτο και δεύτερο σκέλος. Στην δεύτερη θέση τον ακολούθησε ο Διονύσιος Καλκούνος με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ στη τρίτη θέση συναντάμε τον Ανδρέα Κεχαγιά με Ford Sierra rs 500.
H EE/12T ανήκει στον Γιώργο Κεχαγιά με Ford Escort wrc με τον Παναγιώτη Ευθυμίου με το ίδιο αυτοκίνητο να τον ακολουθεί στην δεύτερη θέση και τον Παναγιώτη Λιώρη με Ford Escort wrc επίσης να ολοκληρώνει την τριάδα του βάθρου, έχοντας και αυτός μια στενή επαφή με τα λάστιχα του πρώτου σικέιν βάζοντας ένα λάστιχο από κάτω από το αμάξι πηγαίνοντας το μέχρι τον τερματισμό της ειδικής.
Επιμέλεια: Παντελής Παπανδρέου
Η άτυχη στιγμή του Γ. Κεχαγιά στο δεύτερο σκέλος των δοκιμαστικών του Σαββάτου.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=qY41eLgd9NM&w=560&h=315]
Κανένα σχόλιο ακόμα!
Κάνε το πρώτο σχόλιο