• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνία
time2rally.gr
  • Ράλλυ
  • Αναβάσεις
  • Ταχύτητα
  • Regularity
  • Drift
  • Kart
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Άλλοι αγώνες
    • Dragster
    • Time Attack
    • 4×4, offroad
    • Ιστορικό Αυτοκίνητο
    • WRC
1ος Αγώνας Ταχύτητας 2019 | Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά με νέο ρεκορ!

1ος Αγώνας Ταχύτητας 2019 | Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά με νέο ρεκορ!

02/03/2019

Με την κερκίδα γεμάτη κόσμο που ήρθε από το Σάββατο για να δει τα «θηρία», ολοκληρώθηκαν τα χρονομετρημένα περάσματα του πρώτου Αγώνα Ταχύτητας για το 2019.

Ο Π. Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth, το μοναδικό αυτοκίνητο της κλάσης Α8, δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του, σημειώνοντας ένα εντυπωσιακό 1:04.558. Δίπλα του στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθεί ο Κ. Κακός, με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX N4, που έγραψε 1:07.185.

Στην πολύ ανταγωνιστική Α7, όπως είχε συμβεί και στις ελεύθερες δοκιμές το πρωί, επικράτησε ο Λ. Λεοντόπουλος με το Honda Civic Type R. Πολύ κοντά στο 1:09.263 που σημείωσε όμως είναι και το 1:09.410 του Β. Στάγια, με Citroen Saxo VTS. Και ο Α. Τζαβάρας (Opel Astra F GSi) βελτίωσε την επίδοσή του, χωρίς όμως να πλησιάσει τους δύο προηγούμενους, με χρόνο 1:10.589. Δίπλα του, στην 6η θέση της εκκίνησης, θα βρεθεί ο Γ. Παπαδόπουλος (Peugeot 206 XS A6, 1:11.408).

Στην πολύ ανταγωνιστική κλάση Ν2, τα αποτελέσματα των χρονομετρημένων ήταν όσο κοντινά περιμέναμε. Ο Ρ. Καίσαρ παρέμεινε ταχύτερος της ημέρας, με χρόνο 1:12.293. Πίσω του όμως, με διαφορά χρόνου μικρότερη από 5 δέκατα, βρίσκονται άλλοι 5 οδηγοί: Α. Μπαρκονίκος, Χ. Γιαννούλης, Μ. Αναστασόπουλος, Κ. Ντέκας και Χ. Μίλης. (ο Ντέκας με αυτοκίνητο κλάσης Α6). Ο κοινός αγώνας των Ομάδων Ν και Α είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει στις 11:25 το πρωί της Κυριακής.

Τα μηχανικά προβλήματα κάποιων αυτοκινήτων και η ακινητοποίησή τους εντός πίστας, οδήγησαν σε δύο διακοπές των χρονομετρημένων δοκιμών της Ομάδας Ε. Η άμεση επέμβαση της οργάνωσης όμως είχε σαν αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί η διαδικασία χωρίς σημαντική καθυστέρηση.

Για την pole position είχαμε μάχη μεταξύ του Ν. Πλέσσα με Ford Sierra RS Cosworth και του Η. Τσαγγαρά με Opel Astra F GSi. Τελικός νικητής ήταν ο Πλέσσας, με χρόνο 1:06.784, δηλαδή 2 εκατοστά μπροστά από το 1:06.806 του Τσαγγαρά.

Πολύ κοντινή, και συγκεκριμένα μικρότερη από 3 δέκατα, ήταν η διαφορά μεταξύ των επόμενων τεσσάρων οδηγών. Ο Κ. Καρμανιόλας με Ford Sierra RS Cosworth δεν επανέλαβε την πρωινή του επίδοση, μένοντας στο 1:07.514. Η έκπληξη της ημέρας ήταν ο Γ. Μαραβέλιας με BMW 318iS, το πρωί είχε μείνει πάνω από το «12», στα χρονομετρημένα όμως έφτασε το 1:07.695. Πίσω τους θα βρεθεί ο Γ. Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000), με χρόνο 1:07.793, αλλά και ο Ι. Λούκος (Citroen Saxo VTS) με χρόνο 1:07.940. Την Κυριακή, ο αγώνας της Ομάδας Ε έχει προγραμματιστεί για τις 12:15.

Η κόντρα που είχε ξεκινήσει στα ελεύθερα δοκιμαστικά μεταξύ Μ. Σταφυλοπάτη (Ford Sierra RS Cosworth) και Γ. Γαβριηλίδη (Ford Escort RS1600) έληξε στα χρονομετρημένα με τελικό νικητή τον πρώτο. Ο οδηγός του Sierra έριξε το χρόνο του στο 1:08.475, αφήνοντας τον Γαβριηλίδη 2ο, με 1:09.523. Πολλοί οδηγοί βελτίωσαν την επίδοσή τους, όπως ο Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett C GTE), που έγραψε 1:10.193 και θα ξεκινήσει από την 3η θέση.

Πολύ κοντά μεταξύ τους βρέθηκαν τα Ford Escort RS2000 των Δ. Σκεπασιανού και Ι. Κάτσικα, με χρόνους 1:10.990 και 1:11.073, αντίστοιχα. Το όμορφο Fiat 124 Sport Coupe του Κ. Τσιπλαντώνη θα βρεθεί στην 6η θέση της εκκίνησης. Την Κυριακή, ο αγώνας των Ιστορικών έχει προγραμματιστεί για τις 14:10.

Στη Formula Saloon όλοι οι οδηγοί κατάφεραν να βελτιώσουν το χρόνο τους σε σχέση με τα ελεύθερα δοκιμαστικά, με αποτέλεσμα να δούμε εντυπωσιακά χαμηλά νούμερα!

Ο «Samino» με Lamborghini Huracan ήταν ο πρώτος που έσπασε το «58», σταματώντας το χρονόμετρο στα 57.512, νούμερο που αποτελεί νέο ρεκόρ για αυτοκίνητο στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Πολύ κοντά του όμως βρέθηκε τελικά και ο Π. Σολδάτος, με την άλλη Huracan, με χρόνο 57.890. Οι δυο τους θα ξεκινήσουν από την 1η σειρά της εκκίνησης την Κυριακή, και μένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί η μεταξύ τους μάχη.

Μάχη φαίνεται ότι θα έχουμε όμως και για την 3η θέση. Τόσο ο Π. Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge) όσο και ο «Korny» (Porsche 911 GT3 Cup) βελτίωναν συνεχώς τους χρόνους τους, με τελική επίδοση τα 1:00.029 και 1:00.636, αντίστοιχα.

Το χορό των προσθιοκίνητων της κατηγορίας έσυρε ο Α. Εδίρνελης (Honda Civic GPS), με χρόνο 1:05.815, εμπρός από 1:06.339 του Γ. Κακαλέτρη με Opel Astra G Coupe. Ο Γ. Σταυρουλάκης με Toyota Corolla Turbo, που είχε σημειώσει αντίστοιχο χρόνο το πρωί, πρόλαβε να γράψει 1:08.397 πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη. Την Κυριακή, ο αγώνας της Formula Saloon έχει προγραμματιστεί για τις 14:50.

Δείτε αναλυτικά του χρόνους των δοκιμαστικών εδώ.

Υπενθυμίζουμε ότι όσοι βρέθηκαν στην πίστα το Σάββατο, μπορούν να κρατήσουν το εισιτήριό τους για να παρακολουθήσουν με το ίδιο και τους αγώνες της Κυριακής.

2019 HTTC Megara Circuit ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΓΑΡΑ ταχύτητα
Προηγούμενο άρθρο Regularity Rally: 25ος Γύρος Αττικής | Αποτέσματα & Φωτογραφίες
Επόμενο άρθρο Αποτελέσματα: 1ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 και HTTC

A.Panopoulos

Σχετικά άρθρα από Συναφείς κατηγορίες

Circuit: Τέλος οι αγώνες ταχύτητας στην Τρίπολη;

Circuit: Τέλος οι αγώνες ταχύτητας στην Τρίπολη;

Κύπελλο «ΟΜΑΕ Saxo – 106 Cup» 2015

Κύπελλο «ΟΜΑΕ Saxo – 106 Cup» 2015

1ος Αγώνας Ταχύτητας στα Μέγαρα 16 & 17 Απριλίου – Α.Λ.Α.

1ος Αγώνας Ταχύτητας στα Μέγαρα 16 & 17 Απριλίου – Α.Λ.Α.

Στην Τρίπολη ο δεύτερος γύρος της Ταχύτητας

Στην Τρίπολη ο δεύτερος γύρος της Ταχύτητας

Συμμετοχές: 2ος Αγώνας Πρ. Ταχύτητας 2018 – Aυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων 17-18 Νοεμβρίου

Συμμετοχές: 2ος Αγώνας Πρ. Ταχύτητας 2018 – Aυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων 17-18 Νοεμβρίου

Circuit: Ανοίγουν πάλι τα Μέγαρα με προσωρινή άδεια έως 8 Φεβρουαρίου 2015

Circuit: Ανοίγουν πάλι τα Μέγαρα με προσωρινή άδεια έως 8 Φεβρουαρίου 2015

Με 58 συμμετοχές ο δεύτερος γύρος της Ταχύτητας

Με 58 συμμετοχές ο δεύτερος γύρος της Ταχύτητας

Ολοκληρώνονται οι προεργασίες για το “ΟΜΑΕ Saxo-106 Cup”

Ολοκληρώνονται οι προεργασίες για το “ΟΜΑΕ Saxo-106 Cup”

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝTimeline

02
Feb 20:02

Συντονισμένη κίνηση αθλητών προς ΟΜΑΕ – επιστολή

13
Dec 17:20

Συντήρηση κινητήρα: Φίλτρα Καυσίμου

13
Dec 11:54

FIA Rally Star: οι νέοι Έλληνες εκπρόσωποι στο WRC

22
Apr 20:41

Classic Rally “Acropolis Legends” 2021

21
Apr 20:54

Επανεκκίνηση Των Αγώνων Αυτοκινήτου & Karting Το Μάιο

06
Jul 19:21

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

19
Jun 21:44

ΦΙΛΠΑ Θερινό Ράλλυ 2020 “Attica Challenge”: Με 52 Συμμετοχές

18
Jun 12:20

Classic Rally “Acropolis Legends” 2020: Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τρίκαρδος – Χατζής

18
Jun 10:15

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020: Το Πρωτάθλημα Ξεκινά!… Μακρύτερη Διαδιαδρομή Αλλά Χωρις Θεατές

18
Jun 09:41

Τα Νέα Προγράμματα Των Πρωταθλημάτων Drift Και Drag Racing Του 2020

  • Blog View
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ 2018
  • Υποστηρικτές
favicon-logo-time2rally-HD


© 2020 Copyright S.Souflis. All Rights reserved.
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!