Οι αγώνες πίστας συνεχίζουν με κεκτημένη ταχύτητα από την περσινή χρονιά και μας δείχνουν ότι η συνέχεια θα είναι ανάλογη των προσδοκιών. Στην πίστα των Μεγάρων ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας για το 2019. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα ακόμα πιο έντονα με τα αυτοκινητα (αλλά και τα υπεραυτοκίνητα) των θεατών να γεμίζουν τους χώρους στάθμευσης και τους γύρω δρόμους θυμίζοντας άλλες εποχές…
Στο αγωνιστικό κομμάτι, δυστυχώς υπήρξαν αρκετές εγκαταλείψεις που επηρέασαν τα αποτελέσματα αλλά σε γενικές γραμμές δε χάλασαν το καλό κλίμα.
Στον αγώνα των ομάδων Ν-Α ο Κ.Κάκος ντεμπουτάρησε με νίκη στην Ν αλλά και στην άτυπη γενική μετά την εγκατάλειψη του Παναγιώτη Ευθυμίου με το γνωστό Escort WRC κάτι που άνοιξε το δρόμο στον Λ. Λεοντοπουλο για την νίκη στην Α στην πρώτη του εμφάνιση με Civic type-R. Στην Ν/2 ο Ρένος Καίσαρ (106) κέρδισε με 2ο τον Χ. Μιλή (106) και 3ο τον Α. Μπαρκονίκο (Saxo).
Στην Ε κανένα από τα 3 E/12 δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τον αγώνα και έτσι ο Γ. Μαραβέλιας με BMW E30 κρατήθηκε μπροστά από τον Η. Τσαγγαρά ο οποίος παρόλο το πρόβλημα στο σασμάν του Astra ιπποτικά στο Park Ferme αναγνώρισε την ανωτερότητα του Μαραβέλια. 3ος ο Γ. Παπαμάρκος ο οποίος το διασκέδασε πλαγιολισθαίνοντας την BMW E21 του στους τελευταίους γύρους.
Στα ιστορικά ούτε 3 δευτερόλεπτα δεν ήταν αρκετά να χωρίσουν τους 3 του βάθρου. 1ος ο Μ. Σταφυλοπατης με το υπέροχο εργοστασιακό 4κινητο Sierra, 2ος ο Β. Παπαφιλίππου με το Kadett GTE και 3ος ο Γ. Γαβριηλίδης με το Escort mk 1.
Κλείνουμε την περιγραφή με τον αγώνα που όλοι περιμέναμε. Formula Saloon ή πιο απλά η μάχη των 2 πια Huracan που έληξε υπέρ του Π. Σολδατου ο οποίος παρόλη την ποινή των 15” για το χτύπημα στον Σ. Φαϊς νίκησε με 3η την Ferrari του Π. Ηλιόπουλου και 4η την πρωτοεμφανιζόμενη 991.2 gt3 cup του “Korny”.
Ο 2oς αγώνας του 2019 και 4ος της Super Season ’18-’19 θα διεξαχθεί στις 4-5/5 και πάλι στα Μέγαρα. Φυσικά θα είμαστε και πάλι εκεί.
Στην κατηγορία Stock του Hellenic Time Trial Challenge, ο Δ. Δημολάς (Audi TTS) κινήθηκε ακόμα γρηγορότερα απ’ ό,τι στο σκέλος του Σαββάτου. Με ταχύτερο γύρο 1:09.410, βρέθηκε και πάλι στην 1η θέση, με συνολικό χρόνο 5:48.137. Πίσω του, ο «Ο+» (Lotus Elise 111S) χρειάστηκε 5:53.682, με ταχύτερο γύρο 1:10.278. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Γ. Καλοβυρνάς με VW Golf και 6:04.043, έχοντας αρκετό συναγωνισμό με τον ομόσταυλο Ι. Κοντογεωργίου (Seat Leon), με 6:05.639. Ο Ν. Κόκκιας (Honda Civic Type R) συμπλήρωσε την κατάταξη, με συνολικό χρόνο 6:10.939.
Ο Π. Παρθένης με Mitsubishi Lancer Evo 8 δεν είχε τρέξει στο 1ο σκέλος της κατηγορίας Sport, στο 2ο όμως όχι μόνο συμμετείχε, αλλά κατέκτησε την 1η θέση. Ο συναγωνισμός με τον Ε. Μηλιαράκη (Lotus Elise 111R) ήταν έντονος, με τους δύο οδηγούς να σημειώνουν πολύ κοντινό ταχύτερο γύρο, 1:08.327 και 1:08.443 αντίστοιχα, και συνολικό χρόνο 5:42.757 και 5:43.843. Πολύ κοντά στους πρώτους βρέθηκε και ο πρωτοεμφανιζόμενος Γ. Γεωργιάδης (Toyota MR2), με καλύτερο γύρο 1:08.617 και συνολικό χρόνο 5:45.524.
Η κόντρα του Σ. Σταύρου και του Ε. Ντελμπεντέρη για την 4η θέση βρήκε τελικά νικητή τον πρώτο, με συνολικό χρόνο 5:53.081 για το Peugeot 106, έναντι 5:54.532 του αντίπαλου Mazda MX5. Συναγωνισμός υπήρχε και για τις επόμενες θέσεις. Ο Η. Δρακάκης (Toyota Starlet Glanza) τελικά βρέθηκε εμπρός από τον Ι. Ψαρρό (Peugeot 106) με χρόνο 6:09.286 έναντι 6:09.705, ενώ στην πιο πολυπληθή κατηγορία του HTTC τερμάτισαν ακόμη οι Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) και Γ. Τρυπιτσίδης (Peugeot 206).
Η κορυφαία κατηγορία Extreme ήταν αποδεκατισμένη την Κυριακή, αφού στη γραμμή εκκίνησης στήθηκαν μόνο 3 αυτοκίνητα. Όπως και στο Σάββατο, 1ος ήταν ο Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2), βελτιώνοντας όμως ακόμα περισσότερο το χρόνο του. Έγραψε ταχύτερο γύρο 1:06.182, με συνολικό χρόνο 5:32.112. Πολύ κοντά του βρέθηκε ο Χ. Μπαλιούσκας (Nissan 350Z/370Z Drift) με 1:06.528 και 5:34.381, αντίστοιχα. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Κολοβέντζος (Daihatsu Charade) με 1:20.342 και 6:52.454.
_________
Τα αποτελέσματα κάθε αγώνα, αλλά και τα αναλυτικά γυρολόγια κάθε οδηγού ξεχωριστά, υπάρχουν στο www.sportstiming.gr.